مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی بهادر زمانی + اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش

بهادر زمانی

بیوگرافی بهادر زمانی

بهادر زمانی بازیگر ایرانی متولد 18 آذر ماه سال 1363 در شهر تهران است. او مدرک کارشاسی کارگردانی سینما دارد. او به دلیل بزای در فیلم رستاخیز در نقش حضرت عباس (ع) معروف شد.

بهادر زمانی

نخستین ایفای نقش

نخستین بازی که ایفای نقش کرد در سال 1384 و در فیلم جنایت و جنحه به کارگردانی حمیدرضا محسینی بود و سپس در فیلم چشمان اسماعیل در سال 1387 ایفای نقش کرد.

بهادر زمانی

بازی در فیلم رستاخیز و جنجالی شدن این فیلم

او خیلی اتفاقی بازیگر شد. در سال 1384 خیلی اتفاقی دوستش از یک فراخوان بازیگری به او گفت و او در این فراخوان حاضر شد و پس از تست دادن و تست گریم، او را برای بازی در نقش حضرت عباس در فیلم رستاخیز انتخاب کردند. او پس از یک سال و با انجام تمرینات ورزشی بلاخره جلوی دوربین رفت و به خوبی این نقش را بازی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر در سال 1392 به نمایش در آمد و در 11 بخش جایزه گرفت و در آخر هم سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی را گرفت.

این فیلم در 24 تیر ماه سال 1394 با وجود اینکه مجوز وزارتارشاد را داشت اکران شد ولی فقط چند ساعت بعد، پس از مخالفت علما به دلیل نمایش دادن چهره حضرت عباس (ع) ممنوع الپخش شد. تمام این جنجال ها باعث شد که این بازیگر بسیار به شهرت برسد و البته به مرگ هم تهدید شد.

اما جلب این است که کسانی که با فیلم مخالفت کردند وقتی با او روبرو می شدند او را در آغوش می گرفتند و حتی گریه می کردند!

بهادر زمانی

فعالیت کم در شبکه های اجتماعی

او زیاد در شبکه های اجتماعی فعالیت ندارد و می گوید که نمی خواهم ادای بچه معروف ها را در بیاورم و دلیلی که من وارد سینما و هنر شده ام، علاقه ام است.

بهادر زمانی

فعالیت موسیقی

او به جز بازیگری در حرفه موسیقی هم فعال است. هنرهای تجسمی هم انجام می دهد. او مجسمه یازی می کند. او به طراحی کردن تابلوهای سه بعدی هم علاقه دارد و البته تمام این کارها را از روی علاقه ای که دارد انجام می دهد و از این کارها هیچ درآمدی هم ندارد.

بهادر زمانی

دخالت در سیاست ممنوع!

او معتقد است که بازیگران نباید وارد سیاست شوند و حتی از آنها انتقاد کرده است. او در مورد فعالیت و اظهار نظر بازیگرانی همچون، امیر جعفری، حمید فرخ نژاد و پرویز پرستویی انتقاد کرده است و گفته که در شان این بازیگران نیست که وارد مسائل سیاسی شوند.

بهادر زمانی

حمایت از تعطیل شدن برنامه نود

او در اظهار نظری جنجالی گفته است که عادل فردوسی پور هم باید برنامه نود را سال های پیش تعطیل می کرد زیرا این برنامه سیاسی بود و خبری از فوتبال در این برنامه نبود.

بهادر زمانی

ازدواج و همسرش

بهادر زمانی در سال 1394 و در سن 31 سالگی ازدواج کرده است ولی اطلاعاتی از همسرش را منتشر نکرده است. او یک دختر دارد.

مطالب مشابه را ببینید!