مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی تارا گرامی مجری پرشیاز گات تلنت + عکس های همسرش و در مورد زندگی شخصی و هنری اش

تارا گرامی

در این مطلب بیوگرافی تارا گرامی مجری برنامه پرشیاز گات تلنت را آماده کرده ایم. او مجری برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت است گه از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود. در ادامه بیوگرافی کامل، عکس های همسرش، اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را آماده کرده ایم.

بیوگرافی تارا گرامی

تارا گرامی مجری، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده نمایش های تئاتر است و در شهر تهران متولد شده است ولی در شهر تورنتو بزرگ شده است. او مدت زیادی را در ایالات متحده و همچنین آلمان گذرانده است. او تا سن 6 سالگی در ایران زندگی کرد و سپس با خانواده ایران را ترک کردند. تارا مدرک کارشناسی رشته هنر از دانشگاه دولتی شهر تورنتو دارد.

تارا گرامی

اجرای تئاتر

مشهورترین تئاتری که بر صحنه برده است نمایش محمود است. در این نمایش هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان کارگردان حضور داشت. این نمایش در سال های 2012 و 2013 در شهرهای مختلف کانادا و لس آنجلس اجرا شده است. این موفقیت ها باعث شد که نمایش محمود برترین و با ارزش ترین جایزه ادبیات در کشور کانادا را به دست آورد.

بازی در کنرا شهره آغداشلو

او در فیلم سینمایی عروسی ساده با هنرمندانی همچون شهره آغداشلو و ریت ویلسون تجربه همکاری دارد. شهره آغداشلو هم یکی از بازیگران به نام ایرانی است که در خارج از کشور زندگی می کند و بازی او در سوته دلان در کنار بهروز وثوقی را حتما به یاد دارید.

اجرای برنامه پرشیاز گات تلنت

اما این روزها تارا گرامی به دلیل حضور در برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت که از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود بسیار بیشتر دیده شده است. او در کنار فرزان اطهری، مدل و هنرمند معروف اجرای این برنامه را بعهده دارد. داوران این مسابقه هم ابراهیم حامدی، آرش لباف، نازنین نور و مهناز افشار هستند.

ضعف در اجرا

او که اجرای این برنامه را به همراه فرزان اطهری به عهده دارد حتی بدرستی به زبان فارسی تسلط ندارد و بسیار تپق می زند. حرکات و رفتار او هم بسیار کلیشه ای است. یکی از نقاط ضعف برنامه پرشین گات تلنت اجرای ضعیف این خانم است.

تارا گرامی

موفقیت در جشنواره های تئاتر

او با اینکه هنرمند جوانی است توانسته است که در جشنواره های تئاتر زیادی حضور پیدا کند. بیشتر آثار او در مورد مسئله مهاجرت، هویت و ملیت هستند که در آثار هنری او دیده می شوند. او در جامعه هنری ایرانیان مقیم کشور کانادا جهره ای شناخته شده است.

زندگی شخصی و ازدواج تارا گرامی

تارا گرامی در سال 1398 با پسری ایرانی ازدواج کرده است و متاهل است.

مطالب مشابه را ببینید!