مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی خورشید سعیدی مدل و بازیگر + عکس های همسر و در مورد زندگی شخصی و هنری

خورشید سعیدی

در این بخش بیوگرافی خورشید سعیدی بازیگر زن ایرانی را قرار داده ایم. او در حرفه مدلینگ هم فعال است و خوانندگی هم می کند و بتازگی در سریال رویای پروازدر کنار سولماز حصاری ایفای نقش کرده است. در ادامه عکس های همسر، اطلاعات زندگی و اطلاعات زندگی این هنرمند را آماده کرده ایم.

بیوگرافی خورشید سعیدی

خورشید سعیدی بازیگر، مدل و خواننده متولد 28 آذر ماه سال 1355 در شهر پاوه کرمانشاه است و اخیرا در سریال شبکه نمایش خانگی رویای پرواز بازی کرده است.

نام اصلی او عفت السادات است و نام هنری او خورشید است. او فارغ التحصیل رشته آواز کلاسیک از دانشگاه بین الملل تهران است و کارشناسی نمایش از دانشگاه سوره دارد.

خورشید سعیدی

ازدواج و همسرش

هیچ گونه اطلاعاتی در مورد ازدواج و یا مجرد بودن و همسر او در دست نیست. البته گفته می شود که او ازدواج کرده است و همسرش هم پزشک است که مورد تایید نیست.

خورشید سعیدی

علاقه به بازیگری

او از زمان کودکی به بازیگری و بازی کردن در تئاتر علاقه داشت. دوران راهنمایی و دبیرستان هم با دوستانش در مدرسه تئاتر بازی می کرد. به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، در دانشگاه هم رشته نمایش را انتخاب کرد.

خورشید سعیدی

کلاس های بازیگری

او بازیگری را زیر نظر استادانی همچون داریوش ارجمند، افسرد اتسدی، اصغر همت و خلیل فرد یاد گرفت و توانست برای نخستین بار در یک پلان فیلم سینمایی کاغذ بی خط به کارگردانی ناصر تقوایی (کارگردان سریال دایی جان ناپلئون) ایفای نقش کند.

خورشید سعیدی

خوانندگی

او علاقه زیادی به موسقی داشت ولی موقعیت زیادی برای موسیقی نداشت. در مدرسه که می خواند همکلاس ها و استادان او به او گفتند که صدای بدی ندارد و همین باعث شد که او رفته رفته به موسیقی علاقه بیشتری پیدا کند و دوره های موسیقی را در مدرسه نینوا بگذراند و کنسرت هم اجرا کند.

خورشید سعیدی

ورزشکار حرفه ای

او به صورت حرفه ای هم ورزش کرده است و در رشته بدنسازی یا آمادگی جسمی بانوان مدال آورده است. او در این رشته رکورد هم زده است.

خورشید سعیدی

جوایز

  • دریافت سیمرغ بازیگر نقش اول زن از جشنواره تئاتر آئینی سنتی
  • دریافت سیمرغ بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم پلیس
  • قهرمانی آمادگی جسمانی و ثبت رکورد پرش جفت پا به ارتفاع ۲ متر و ۳۰ سانت
  • عضو کمیته فرهنگ و هنر پویش مردمی شهر کارآفرین
  • عضو هیئت موسس انجمن اقتصاد فرهنگ و هنر ایران

خورشید سعیدی

مطالب مشابه را ببینید!