مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی + زندگی شخصی و عکس های این بازیگر

دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است و پسر امین حیایی و مونا بانکی پور است. پدر و مادر او هم بازیگر هستند. در این قسمت بیوگرافی دارا حیایی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری این بازیگر جوان و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 1375 در شهر تهران است او پسر امین حیایی و موا بانکی پور است.

دارا حیایی

خانواده

مادر دار، مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت. مونا به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

دارا حیایی

ازدواج و همسرش

دارا حیایی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

دارا حیایی

فعالیت مدلینگ

دارا به جز بازیگری مدتی هم به عنوان مدلینگ فعلیت داشته است و در بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی شاید او را دیده باشید.

دارا حیایی

شروع بازیگری

دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت راه پدر و مادرش را پیش گرفت. فرزانه داوری مادربزرگ او نیز یکی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است.

پدرش به او پیشنهاد کرد که در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کند و با مطالعه و دانش وارد این رشته شود و برای آن تلاش کند.

با توجه به اینکه دارا حیایی راه پدرش را پیش گرفته در این مورد گفته است:

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

دارا حیایی

بازی در فیلم شعله ور

دارا در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با امین حیایی همبازی شد و با توجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا در مورد بازی در این فیلم گفته است:

من مستقیما از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و در این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم باشد.

دارا می گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و سعی کرده ام به عنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی اگر یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و ارزشمند باشد.

دارا حیایی

بازی در سریال از سرنوشت

دارا حیایی در سریال جدید از سرنوشت ایفای نقش کرده است. در نخستین لوکیشن فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان های تهران تصویربرداری می شود.

در این سریال در کنار مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا در این سریال ایفای نقش می کنند و در 2 فصل این سریال ایفای نقش می کنند و به مرور بازیگران دیگری هم به این مجموعه اضافه می شوند.

دارا حیایی

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

سریال در 50 قسمت توسط جمعی از نویسندگان تهیه شده است و برای پخش از شبکه دوم سیما آماده می شود.

داستان سریال از سرنوشت به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در مورد سرنوشت دو کودک کم سن تا جوانی آنها است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمار و آروزها می باشد.

مطالب مشابه را ببینید!