مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی رعنا مستعلمی + اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش

رعنا مستعلمی

رعنا مستعلمی بازیگر تازه کار ایرانی است که در سریال بوی باران در نقش هاله ایفای نقش کرد. در این قسمت بیوگرافی کامل رعنا مستعلمی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را گردآوری کرده ایم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

بیوگرافی رعنا مستعلمی

او متولد 25 بهمن سال 1365 در تهران است. او در رشته بازیگری تحصیل کرده است و مدرک دکترای مدیریت برند را از خارج از کشور دارد و به زبان انگلیسی هم تسلط دارد.

او از سنین پایین و قبل از به مدرسه رفتن به بازیگری علاقه مند شد و با خودش بازیگری تمرین می کرد. در سن 14 سالگی و زمانی که کلاس دوم راهنمایی بود یک آگهی فرخوان بازیگری را دید و تست بازیگری داد و قبول شد. خانواده او در ابتدا با بازیگر شدنش موافق نبودند. او این قبولی را یک گام بلند و موفقیت آمیز به سوی هدفش می داند و عقیده دارد که بهترین روز زندگی اش بوده است. با وجود مخالفت های خانواده اش خیلی یواشکی به بهانه کلاس ریاضی به صحنه فیلمبرداری می رفت و پس از اینکه پدرش فهمید او را تشویق کرد.

رعنا مستعلمی

 

زندگی در خارج از ایران

او برای مدتی به دلیل ادامه تحصیل در مقطع دکتری در خارج از کشور زندگی کرده است. پس از 11 سال دوری از کشور تحصیلاتش را به اتمام رساند و به کشور برگشت.

رعنا مستعلمی

فعالیت های بازیگری

او در چندین نمایش تئاتر هم در کشور و هم در خارج از کشور به زبان انگلیسی کار کرده است. او در سریال استوری، فیلم کوتاه نطفه و چند تئاتر مانند خانه عروسک، ریچارد سوم و پزشک نازنین بازی کرده است.

آخرین ایفای نقش او در سریال بوی باران در نقش هاله همسر آرمان است که از شبکه یک سیما پخش شد.

در سریال اینترنتی استوری هم بتازگی ایفای نقش کرده است.

رعنا مستعلمی

دیگر فعالیت ها

او به جز فعلیت بازیگری در حرفه مجری گری مد در نخستین تلویزیون تخصصی مد و لباس فجر برای شبکه دوم اجرا داشته است.

رعنا مستعلمی

همسر و ازدواج

در مورد ازدواج خانم رعنا مستعلمی هیچ اطلاعاتی در دست نیست و او در مصاحبه ای هم که داشته است هیچ اشاره ای به وضعیت تاهل خود نداشته است. او هیچ عکس دو نفره ای هم از خودش منتشر نکرده است.

رعنا مستعلمی

علائق

او به مطالعه کردن و تماشای فیلم علاقه دارد و فیتنس هم کار می کند. او به تئاتر و سینما هم علاقه دارد. بازی را در تئاتر بسیار می پسندد زیرا هنگام نمایش فراد ناشناس زیادی را می بینید که لحظات خوبی هنگام تماشای تئاتر دارند.

او می گوید من آدم راحتی هستم و یک قهوه خوردن با رفیق مرا خوشحال می کند و حتی هدیه گرفتن یک گل هم حالم را دگرگون می کند ولی بسیار زودرنج هستم و اشکم در می آید.

 

عکس های جدید رعنا مستعلمی

در ادامه عکس های جدید بازیگر زن رعنا مستعلمی را مشاهده می کنید که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

رعنا مستعلمی رعنا مستعلمی رعنا مستعلمی رعنا مستعلمی

 

بیوگرافی شهاب شادابیبیوگرافی ساناز سعیدی

 

امیدواریم از بیوگرافی رعنا مستعلمی بازیگر سریال بوی باران لذت برده باشید.

مطالب مشابه را ببینید!