مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی روزبه حصاری + زندگی شخصی و هنری و عکس همسرش

روزبه حصاری

روزبه حصاری بازیگر سریال روشنایی روز تاریکی شب، سریال سلام آقای مدیر و سریال بچه مهندس 3 است. در این بخش بیوگرافی کامل روزبه حصاری و اطلاعات زندگی شخصی و هنری روزبه حصاری را می خوانید. در ادامه عکس های او و همسرش را هم گردآوری کرده ایم.

بیوگرافی روزبه حصاری

روزه حصاری متولد 12 بهمن سال 1366 در تهران است. او یک برادر بزرگ تر از خودش دارد. از کودکی له هنر علاقه زیادی داشت و در کلاس های موسیقی و نوازندگی هم شرکت کرد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است.

او نامزد جایزه بهترین کارگردان شده است و تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش مرگ در می زند از جشنواره تئاتر امید می باشد.

روزبه حصاری

شروع بازیگری

او دوره های بازیگری را در آموشگاه کارنامه شروع کرد و فعالیت هنری را از تئاتر با نمایش پیتزا جهان شروع کرد. او در نمایش ای معروفی مانند برداشت آزاد، بلاخره این زندگی مال کیه ایفای نقش کرد. او کاگردانی نمایش بن بست به نویسندگی ریچارد پارسونر را هم به عهده داشته است. او در نمایش تقدیربازان به کارگردانی سیما تیرانداز هم ایفای نقش کرده است.

روزبه حصاری

نخستین سریال

نخستین سریال او سیال یاداوری بود. از میان متقاضیان برای بازی در نقش علی اعلایی در سریال یادآوری در سال 1392 به کارگردانی حجت الله قاسم زاده اصل، او انتخاب شد و نخستین تجربه او در تلویزیون بود.

وی همچنین در فیلم «امروز» (۱۳۹۲) به نقش آفرینی پرداخت.

روزبه حصاری

بازی در نقش یک اعدامی

شخصیت او احساسی است و به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. برای بازی در نقش علی در سریال یادآوری که نقش یک فرد اعدامی است تا مدت ها تحت تاثیر این شخصیت قرار گرفته بود. او برای بازی در این نقش تصمیم گرفت که مانند یک فرد اعدامی زندگی کند.

او می‌گوید: اگر می‌خواستم مدام از فرد محکوم به اعدام بپرسم که چه احساسی دارد چون قطعا او زندگی سختی دارد و روبه‌رو کردن مدام او با حس‌هایش و پرسیدن اینکه چه حالی دارد حتما او را بیشتر رنج می‌دهد. بنابراین به مطالعه مصاحبه ها و گپ ها استناد کردم که در اینترنت موجود بود. تعدادی از فیلمهای مربوط به اعدام را هم از طریق اینترنت دیدم. لحظه اعدام علی برایم خیلی مهم بود چون باید آن را برای تماشاگر باورپذیر اجرا میکردم. دیدن این لحظات، حتی وقتی از طریق تلویزیون آن را تماشا کنیم، کار سختی است و خیلی به آدم فشار می آید، چه برسد به اینکه لحظه اعدام را به صورت حضوری ببینیم.

او ادامه می دهد: در مجموع تا مدتها با این فکر که قرار است اعدام شوم از خواب بیدار میشدم و سر صحنه میرفتم. دلیل اینکه این سختی را به جان خریدم به اهدافم در بازیگری برمیگردد. من به عنوان بازیگر راهی را در بازیگری انتخاب میکنم و احتمالا تعدادی هم الگوی خارجی دارم که میدانم فعلا از ما کمی جلوتر هستند. البته خوب است که بدانیم آنها چه میکنند و چگونه به این جایگاه رسیده اند. در پیگیری این راه گرچه واژه ای که میخواهم بگویم تکراری است اما واقعا هنرمندان بحق این جمله را میگویند که ما با نقش زندگی میکنیم و بخشی از وجود ما میشود. اتمسفر اعدام بسیار سنگین بود، ضمن اینکه با کارگردانی دقیق آقای قاسمزاده این فضا سنگین تر شد تا این صحنه کاملا واقعی در بیاید. چوبه دار، ماموران سیاهپوش و … فضای ترس و وحشت را ایجاد کرده بود. طبیعی است قرار گرفتن در چنین صحنه هایی کار سختی است. خانواده ام خیلی با من کنار آمدند. آنها میدیدند که برای نزدیک شدن به نقش در خودم فرو رفته ام. گرچه دیدن و تحمل این روحیات من برای خانواده سخت بود، اما آنها فضا را کاملا فراهم کردند تا به نقش نزدیک شوم.

روزبه حصاری

بازی در نقش های مثبت

به دلیل فرم صورت و میمیک خاصی که دارد بیشتر برای نقش های مثبت و موفق انتخاب می شود ولی خودش می گوید که علاقه دارد در نقش های منفی هم بازی کند.

روزبه حصاری

ازدواج و همسر روزبه حصاری

روزبه حصاری هنوز مجرد است و تنها زندگی می کند. در مورد ازدواج او شایعاتی وجود دارد و شایعه شده بود که با یک بازیگر ازدواج کرده است. شایعه ازدواج او با ریحانه پارسا پخش شد که بعد اعلام کرد دروغ 13 است.

روزبه حصاری

عکس های روزبه حصاری

روزبه حصاری

بیوگرافی کامل روزبه حصاری

روزبه حصاری

سریال های روزبه حصاری

roozbeh hesari 10

عکس های جدید روبه حصاری

roozbeh hesari 11

 ◘ بیوگرافی حسام محمودی

مطالب مشابه را ببینید!