مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی ساسی مانکن ؛ عکس های ساسی و همسرش خواننده آهنگ سمیه، دکتر و جتلمن

ساسی مانکن خواننده جنجالی است که آهنگ های بی محتوایی همچون جنتلمن، دکتر و سمیه را خوانده است. ساسی مانکن چند وقت پیش به دلیل رابطه با دنیا جهانبخت، نامش بیشتر سر زبان ها افتاد و حتی در سایت های زرد شایعه شد که دنیا جهانبخت همسرش است. در این قسمت بیوگرافی و عکس های ساسی مانکن خواننده را گردآوری کرده ایم.

بیوگرافی ساسی مانکن

ساسان حیدری یافته با نام هنری ساسی متواد 27 آبان سال 1367 در شهر اهواز است او خواننده پاپ است. ساسی به همراه حسین مخته در اواسط دهه هشتاد معروف شد و تا چند سال و پس از خوادنن آهنگ گوشواره با هم همکاری داشند.

ساسی از سال 2012 به کشور مالزی رفته است و در شهر کوالالامپور زندگی کرد. هم اکنون در آمریکا ساکن شده است.

همکاری با حسین مخته

ساسی بعد از جدا شدن از حسین مخته آهنگ های انفرادی را خواند و تنظیم آنها را به امیر مسعود و امیر ارشیا می سپرد.

او پس از اولین مصاحبه اش در تابستان سال 1391 برای نخستین بار تاریخ تولدش را بدرستی اعلام کرد، زیرا همیشه سن واقعی اش را بیشتر معرفی می کرد تا قضاوت در مورد آهنگ هایش به دلیل سن کمش از بین برود.

ساسی مانکن

ساسی مانکن از اهواز به شهر کرج رفت و در آنجا زندگی کرد. او در رشته کامپیوتر در دانشگاه نواب قزوین تحصیل کرد.

آهنگ های معروف ساسی مانکن

در سال 86 آهنگ موفق رپ بندری را خواند و آهنگ دیگر او پارمیدا نام داشت که در سال 87 خواند و بسیار شنیده شد. همین آهنگ ها باعث شد که او دانشگاه را رها کنند و خوانندگی را دنبال کند.

ساسی مانکن

او برای نخستین بار در تاریخ 1 سپتامبر 2013 در تورنتوی کانادا کنسرت اجرا کرد. در اواخر سال 2013 هم یک کنسرت در دبی و در اوایل سال 2014 کنسرتی در سوئد جر کرد.

ساسی مانکن

در سال 138 او با مهدی کروبی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری دیدار کرد. مهدی کروبی بدون توجه به فعالیت بدون مجوز ساسی، با او دیدار کرد که باعث حواشی بسیاری در این مورد شد.

ساسی مانکن

دستگیری ساسی

ساسی در تاریخ 7 فروردین سال 1389 برای انجام چند جشن خانگی به کیش رفت که در آنجا بازداشت شد. بعضی از منابع، دلیل بازداشت او را دیدار با مهدی کروبی عنوان کردند و بعضی هم رقصیدن در کیش عنوان کردند.

ساسی مانکن

یک هفته بعد از اینکه ساسی دستگیر شد، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار رادان در مورد دستگیری سای گفت : پلیس کسی مانند این فرد را که به اصطلاح به دنبال ناهنجاری باشد، حتماً در زمره دستگیری‌های خود قرار می‌دهد، با این وجود ساسی در مصاحبه ای با سایت رپفا دستگیری اش را تنها یک شایعه دانست.

ساسی مانکن

حضور ساسی مانکن در مراسم افتتاحیه فیلم حرکت اول به دعوت تهیه کننده این فیلم (مرتضی شایسته)، واکنش معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد را در پی داشت. در گزارش روابط عمومی این معاونت با اشاره به حضور یکی از خوانندگان (مرتضی) آمده است :برگزاری هر گونه همایش و جلسه در سینماهای کشور باید با هماهنگی اداره کل نظارت و ارزشیابی و دفتر مجامع سینمایی باشد و این جلسه (مراسم افتتاحیهٔ حرکت اول) بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم انجام شده که با سینمای مورد نظر برخورد لازم انجام خواهد گرفت.»  سایت تابناک نیز اشاره‌ای به حضور ساسی در این افتتاحیه داشته‌است.

ساسی مانکن

ماجرای جنجالی با دنیا جهانبخت

در سال 1395 مدل اینستاگرامی بی هنری به نام دنیا جهانبخت ادعا کرد که با ساسی رابطه عاشقانه داشته است ولی ساسی به او خیانت کرده است. این ماجرا بقدری جنجالی شد که دنیا یک کلیپ از خودکشی اش در فضای مجازی منتشر کرد. پس از این ساسی اعلام کرد که اصلا او را ندیده و او را نمی شناسد.

همین سناریوی دنیا جهانبخت باعث شد که معروف شود و سر زبان ها بیفتد.

ساسی مانکن

در اسفند ماه سال 1394 آهنگ مطمئنم با صدای علی لهراسبی با شعر و ملودی ساسان یافته روانه بازار موسیقی شد که سایت موسیقی ما این همکاری را مانند همکاری علی لهراسبی با شادمهر عقیلی جنجالی خواند.

ساسی مانکن

جنجال آهنگ جنتلمن

آهنگ جنتلمن او بسیار جنجالی شد. این آهنگ به مناسبت جشن روز معلم در سال 1398 در بعضی از مدارس ایران پخش شد و انتشار گسترده ویدوهای آن در اینترنت باعث واکنش های زیادی شد.

ساسی مانکن

علی مطهری نایب رئیس مجلس ایران این ویدیوها را کلیپ های رقاصی و آهنگ های مبتذل خواند و خواستار آن شد که وزیر آموزش و پرورش در این مورد پاسخگو باشد. او خواستار برکناری مدیران این مدارس شد.

وزیر آموزش پرورش هم که اظهاراتش در مورد سند 20:30 خبرساز شده بود به سرعت این وقایع را تخطی از قوانین دانست و متخصصانی را مامور پیگیری تولید این کلیپ ها کرد. او از پلیس فتا و مسئولان قضایی خواست تا آموزش و پرورش را برای یافتن افراد خطاکار یاری کند.

ساسی مانکن

آهنگ بی محتوا و سخیف دکتر و تهدید پویا

در اسفند ماه سال 1398، ساسی مانکن آهنگ دکتر را منتشر کرد که دارای ترانه ای بسیار بی محتوا و سخیف است و می توان گفت تا پیش از این آهنگ در مارکت موسیقی ایران، آهنگی با این حد تهاجم فرهنگی منتشر نشده است. در این آهنگ کودکان و به ویژه دختران به خوردن مشروبات الکلی و مطالعه نکردن تشویق می شوند. در متن این آهنگ دختران را تشویق به رابطه نامشروع با چندین نفر می کند و به طور کل می توان گفت که این آهنگ یکی از بدترین آهنگ های این خواننده و موسیقی ایران است.

در پی انتشار این آهنگ که واکنش های گسترده روبرو شد، خواننده خوش صدای ایرانی پویا، از ساسی به شدت انتقاد کرد و حتی او را تهدید کرد که پست او توسط اینستاگرام پاک شد.

اثر دکتر از کمپانی رادیو جوان پخش شده است. رادیو جوان یکی از قدیمی ترین پایگاه های موسیقی است که اصلا باور کردنی نیست که این چنین آهنگ هایی را منتشر کند!

ساسی مانکن

آهنگ بی محتوای سمیه و حضور بازیگر پورن در کلیپ

دیگر آهنگ سخیف و بی محتوای ساسی، آهنگ سمیه است. در موزیک ویدیوی این کلیپ، پورن استار معروف الکسیس تگزاس هم حضور دارد که باعث واکنش منفی کاربران ایرانی شده است. در این آهنگ محتوای فیلم ابد و یک روز و بازی نوید محمدزاده توسط ساسی به تمسخر گرفته شده است و مهمتر اینکه بازیگر فیلم های مستهجن هم در این کلیپ بازی می کند. با توجه به اینکه طیف مخاطبان ساسی متولدان دهه 80 و دهه 90 هستند، حضور این بازیگر پورن بالطبع باعث کنجکاوی طرفداران او خواهد شد که پیامد مطلوبی ندارد.

ازدواج ساسی مانکن و بیتا

ساسی مانکن در سال 1398 و در سن 31 سالگی با خانمی به نام بیتا ازدواج کرد

 

مطالب مشابه را ببینید!