مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی ستاره حسینی + زندگی شخصی و هنری و عکس های این بازیگر جوان و همسرش

ستاره حسینی

ستاره حسینی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که اصالتا افغانستانی است و به دلیل بازی در سریال مرضیه به شهرت رسید. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی ستاره حسینی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های این بازیگر را قرار داده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

بیوگرافی ستاره حسینی

ستاره حسینی متولد 16 آذر ماه سال 1372 در شهر تهران است. او سومین فرزند خانواده شش نفره است. دو خواهر و یک برادر دارد.

ستاره حسینی

کلاس های بازیگری

ستاره حسینی در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی شرکت کرد و با اصول بازیگری آشنا شد. در کلاس های فن بیان میکائیل شهرستانی هم حضور پیدا کرده است.

ستاره حسینی

شروع بازیگری

او فعالیت هنری اش را از تئاتر و از سال 1390 شروع کرد. عشق و علاقه باعث شد که به کلاس های بازیگری فریدون جیرانی حضور پیدا کرد.

نخستین سریال

نخستین حضور او در سریال تعبیر وارونه یک رویا در سال 1393 به کارگردانی فریدون جیرانی بود که در این سریال با بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، امیر جعفری، پانته آ بهرام، الهام کردا و نگار عابدی همبازی شد.

ستاره حسینی

شهرت

ستاره حسینی در سریال مرضیه در نقش مرضیه ایفای نقش کرد. او در سریال مرضیه در کنار داریوش فرهنگ، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، پژمان بازغی، ماه چهره خلیلی، امیرحسین صدیق و شاهرخ استخری ایفای نقش کرده است. در این سریال او نقش دختر معاون وزیر که دانشجوی پزشکی است و دختری باهوش و سخت گیر است را به عهده دارد.

ستاره حسینی

بازی در فیلم گسل

بیژن امکانیان در مراسم اکران خصوصی فیلم وارونگی او را دید و به علیرضا بذرافشان در مورد او سوال کرد و این گونه با هم آشنا شدند و در این فیلم حضور پیدا کرد.

ستاره حسینی

ازدواج

هیچ خبری مبنی بر ازدواج ستاره حسینی منتشر نشده است و به نظر می رسد که این بازیگر هنوز مجرد است.

ستاره حسینی

علایق

او به نقاشی کشیدن و ورزش کردن و ایروبیک علاقه دارد. او به تماشای فیلم و سریال هم بسیار علاقه دارد و مدام به سینما می رود و البته به سریال های خارجی مانند بازی تاج و تخت و افسارگسیخته بسیار علاقه دارد.

از میان بازیگران زن به بازی لیلا حاتمی علاقه دارد و از میان بازیگران مرد به شهاب حسینی علاقه مند است. به بازی روان پرویز پرستویی هم علاقه دارد.

 

مطالب مشابه را ببینید!