مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش + عکس های همسر و زندگی شخصی هنری

شایسته ایرانی

بیوگرافی شایسته ایرانی

شایسته ایرانی متولد 2 تیر سال 1358 در شهر تهران است او مدرک تحصیلی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

شایسته ایرانی

کلاس بازیگری

شایسته ایرانی پس از گرفتن مدرک تحصیلی اش کارش را در رشته تئاتر و نمایش روع کرد و پس از آن در کلاس های بازیگری سینماگران جوان شرکت کرد.

شایسته ایرانی

نخستین فیلم

نخستین فیلمی که شایسته ایرانی در آن ایفای نقش کرد، فیلم  آفساید به کارگردانی جعفر پناهی در سال 1384 بود و این شروع بازیگری او نیز بود.

شایسته ایرانی

دلیل کم کار بودن

شایسته ایرانی در هر نقشی بازی نمی کند و کمی در مورد انتخاب نقش ها سخت گیر است و هر نقشی که به او پیشنهاد می شود را نمی پذیرد. این بازیگر با وجود استعداد خوبی که نسبت به باقی بازیگران زن دارد، ولی آنچنان مطرح و شناخته شده نیست.

شایسته ایرانی

ازدواج و همسرش

شایسته ایرانی در حال حاضر به نظر می رسد مجرد است زیرا هیچ خبری در مورد ازدواج و همسرش منتشر نشده است.

شایسته ایرانی

بازی در نقش تراجنسی

یکی از نقش های برجسته او بازی در نقش یک تراجنسی در فیلم اینه های روبرو بود که برای نخستین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده شد. او برای اینکه بتواند به خوبی از پس این نقش بر بیاید با افراد تراجنسی ملاقات داشت و توانست خیلی خوب این نقش را بازی کند.

شایسته ایرانی

بازی در سریال ستارخان

شایسته ایرانی در سریال ستار خان در نقش دختری به نام نینا ایفای نقش کرد که با بازی خوبی که در این سریال داشت توانست به شهرت برسد. سریال ستار خان گزیده ای از سریال ایراندخت است و از شبکه اول سیما پخش شد. داستان این سریال در مورد زندگینامه ستارخان است.

شایسته ایرانی

از ورود خانم ها به وررزشگاه ها حمایت می کنم

شایسته ایرانی در آخرین مصاحبه اش گفت : با اینکه شخصاً علاقه ای برای رفتن به ورزشگاه و استادیوم ندارم و چالش مهمی برایم نبوده است اما چون زنان هموطنم دوست دارند در ورزشگاه هم پای مردان حضور یابند منم از آن ها حمایت می کنم و آرزو می کنم روزی برسد که آن ها هم بتوانند برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم بروند.

 

 

مطالب مشابه را ببینید!