مجله تاپ‌ناز‌

عکس های صبا راد و همسرش + بیوگرافی کامل صبا راد و زندگی شخصی این مجری

صبا راد

در این بخش عکس های صبا راد مجری ایرانی و همسرش را قرار داده ایم و بیوگرافی کامل صبا راد را می خوانید. خانم راد مجری برنامه به خانه بر می گردیم است. او یکی از مجریان زن پرحاشیه تلویزیون است. در این مطلب اطلاعات در مورد زندگی شخصی، عمل زیبایی و … را در مورد وی می خوانید. او با مانی رهنما ازدواج کرده است.

بیوگرافی کامل صبا راد

صبا راد با نام اصلی فاطمه راد متولد 30 ابان سال 1358 است و یکی از مجریان رادیو و تلویزیون است. در رادیو هم به عنوان گوینده فعالیت می کند.

اور در آذر سال 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرده است و بعد از مدتی به دلایلی نامعلوم از همسر سابقش جدا شد.

اکنون همسر مانی رهنما است.

صبا راد

شروع گویندگی

او در سال 1375 به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داد که زندگی اش متحول شد.

از همان سال 1375 گوینده برنامه ورزش نشاط و تندرستی شد و فعالیتش را به عنوان گوینده در رادیو شروع کرد. این خانم در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان نویسنده و گوینده برتر استان گیلان انتخاب شد.

صبا راد

در کنار سالار عقیلی و همسرش حریر شریعت زاده

اجرا در تلویزیون

او در سال 1388 وارد تلویزیون شد و مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم را در سال 92 برای شبکه 5 سیما در 100 قسمت به عهده گرفت.

برنامه به خانه برمی گردیم از فروردین سال 1397 هر روز ساعت 17 به جز روزهای جمعه ا شبکه تهران پخش می شد و صبا راد یکی از مجریان این برنامه بود.

صبا راد

سوتی صبا راد

در اقدامی جنجالی در یکی از قسمت های برنامه اش که در ماه رمضان پخش می شد، ناخودآگاه طعم یک غذا را امتحان کرد و همین اتفاق باعث شد که به عنوان مجری روزه خوار معرفی شود و این اتفاق در برنامه زنده اتافق افتاد. او پس از این اتفاق از مردم بابت حواس پرتی اش عذرخواهی کرد.

صبا راد

ازدواج و طلاق

صبا راد در اذر سال 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد و خبر ازدواج این دو در فروردین سال 94 منتشر شد. صبا راد در گفتگویی گفت که من و مرتضی به صورت سنتی و به واسه یکی از اشنایان با هم ازدواج کردیم.

ما پس از آشنا شدن با هم در مورد ازدواج صحبت کردیم و به تفاهم رسیدیم و خیلی زود پای سفره عقد نشستیم و ازدواج کردیم. مرتضی علی اباد متولد سال 1359 است و یک سال از صبا راد کوچکتر بود.

صبا راد

مرتضی علی آبادی هم بازیگر است و در سریال شمعدونی، لیسانسه ها و برادرجان بازی کرده است. او مدیر تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی ایران و همچنین مدیر تنیس باشگاه استقلال است.

اما مرتضی علی آبادی در فروردین سال 1395 اعلام کرد که 6 ماه است که از صبا راد جدا شده است و دیگر نسبتی با او ندارد.

او گفت: یقیناً کسیکه تصمیم میگیرد با فرد شناخته‌شده‌اي ازدواج کند می داند کـه این مسیر سختی‌هاي خاص خودش را دارد و اگرهم تابه‌حال خبر طلاق و جدایی مـا رسانه‌اي نشده بـه این دلیل اسـت کـه نمی خواستیم دغدغه‌هاي زندگی شخصی مـا وارد زندگی مخاطبانی بشود کـه هوادار مـا هستند.

صبا راد

ازدواج با مانی رهنما

در اردیبهشت سال 96 صبا راد عکسی از ازدواج خودش با مانی رهنما منتشر کرد و خبر ازدواجش را تایید کرد. او در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و بعد از پایان کنسنرت با انتشار متنی در اینستاگرام از کنسرت مانی رهنما بسیار تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی اش گفت.

همین دیدگاه ها باعث کنجکاوی مردم شد و مردم حدس می زدند که این دو با هم رابطه دارند و در نهایت مانی رهنما این خبر را تایید کرد. او در اینستاگرامش با انتشار عکسی نوشت: درود بر دوستان، آخر هفته خوبى رو براتون آرزو می کنم، شادباشید كه دنيا زودگذره و ارزش، ناراحتى رو نداره، مـن و عشقم صباى عزيزم

صبا راد

در عرصه هنر تعداد زیادی از افراد معروف و پرطرفدار وجود دارند کـه بنا بـه دلایلی مدتی ظاهر نمیشوند و بهمین علت شایعاتی برای آن‌ها ایجاد می شود. برای مدتی خانم راد کـه از مجریان برنامه بـه خانه‌برمی‌گردیم دراین برنامه حضور نداشت و این اتفاق در حالی افتاد کـه وی را در هیچ‌یک از برنامه‌هاي تلویزیونی در قامت مجری ندیدیم.

صبا راد

ممنوع التصویری

در نتیجه این سؤال برای مخاطبان پیش آمد کـه آیا شایعه ممنوع‌التصویری این مجری کـه در عده اي از رسانه‌ ها پخش‌شده، صحت دارد یا نه؟ از وی در مورد این مسئله سؤال کردیم کـه در جواب گفتند: ممنوع‌التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن رابه سال آینده موکول کرد. و البته مدتی اسـت کـه ایشان دوباره بعنوان مجری در برنامه بـه خانه برمی‌گردیم حضور پیدا کرد و بـه این شایعه پایان داد.

صفحه اینستاگرام صبا راد sabarad.tv@

صبا راد

خداحافظی از تلویزیون

صبا راد در اینستاگرامش اعلام کرد که دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد داشت و رسما خداحافطی کرد.

صبا راد در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان … ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از 21 سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم …»

صبا راد

مهاجرت از ایران

در تیر ماه سال 1399 مانی رهنما همسر خانم صبا راد در اینستاگرام به طول تلویحی خبر خروج و مهاجرت از ایران را اعلام کرد. صبا راد و همسرش به ترکیه رفتند و احتمال فعالیت هنری خود را در خارج از کشور ادامه می دهند.

صبا راد صبا راد صبا راد صبا راد

 

 

مطالب مشابه را ببینید!