مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی عارفه معماریان + زندگی شخصی و هنری بهار در سریال مانکن و عکس های همسر

بیوگرافی عارفه معماریان

عارفه معمارین بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در نقش بهار در سریال مانکن ایفای نقش کرده است.  در ابن قسمت بیوگرافی کامل عارفه معماریان را به همراه اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را می خوانید. در ادامه عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی عارفه معماریان

عارفه معماریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال 1370 در شهر مشهد است. او یکی از بازیگران با سابقه در عرصه تئاتر است.

بیوگرافی عارفه معماریان

شروع بازیگری

او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سال ها در زمینه نمایش فعال بوده است. از سال 1390 به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرده است و تا به حال در نمایش هایی مانند دیکتاتور عاشق، روزی روزگاری بانو تروتز و فیلم کوتاه یازده بازی کرده است.

نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد فیلم یازده بود.

بیوگرافی عارفه معماریان

بازی در سریال مانکن

او در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در کنار بازیگرانی همجون محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، مریلا زارعی، الهام پاوه نژاد و امیرحسین آرمان ایفای نقش کرده است. در این سریال در نقش بهار، خواهر کاوه بازی می کند.

بیوگرافی عارفه معماریان

بازی در فیلم دو روز تا ماندن

بازی خوب او در فیلم دو روز تا ماندن باعث مشهور شدن او و جلب توجه مخاطبان و اهالی سینما شد. این فیلم به کارگدانی عمار خطی در شهر مشهد ساخته شد.

بیوگرافی عارفه معماریان

بازی در تئاتر

او در مورد پذیرش نقش ها در تئاتر می گوید:

پیشنهاد ایفای نقش، زیاد دارم اما در نقش‌های پیشنهادی مشابهت زیادی با نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ام وجود دارد، این نقش‌های مشابه را نمی‌پذیرم برای این که نمی‌خواهم در آن نقش بمانم.

 

بیوگرافی عارفه معماریان بیوگرافی عارفه معماریان

مطالب مشابه را ببینید!