مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی عاطفه خازنی پور + در مورد زندگی شخصی و عکس های بازیگر جوان

عاطفه خازنی پور

عاطفه خازنی پور بازیگر جوان و با استعدادی است که در سریال به رنگ خاک در نقش لیلا ایفای نقش می کند. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی کامل عاطفه خازنی پور، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی عاطفه خازنی پور

عاطفه خازنی پودر متولد 1 اذر ماه سال 1368 در شهر جنوبی بندرعباس است. او مدرک لیسانس کامپیوتر و گرایش نرم افزا را دارد.

عاطفه خازنی پور

ازدواج و همسرش

از ازدواج او هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. به محض اینکه اطلاعاتی در مورد همسرش به دست آوریم در این بخش قرار می دهیم.

عاطفه خازنی پور

کلاس بازیگری

او کلاس های بازیگری را در شهر بندرعباس و در آموزشگاه بانو زیر نظر استاد نادر رونده سپری کرده است.

عاطفه خازنی پور

نخستین تجربه بازیگری

برای اولین بار در سال 1391 در سریال تلویزیونی خرچمگ به کارگردانی نادر رونده در نقش یک دختر دانشجو ایفای نقش کرد که این سریال از شبکه استانی بندرعباس پخش و بازی خوب در این سریال باعث شد که دیده شود.

دومین تجربه بازی او در سریال به رنگ خاک است. سریال به رنگ خاک از شبکه اول سیما پخش می شود و او در این سریال در کنار پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، برزو ارجمند، سیاوش طهمورث، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، امیر کاظمی، هستی فرحی و … ایفای نقش می کند.

عاطفه خازنی پور

بازی در سریال به رنگ خاک

عاطفه خازنی پور در سریال به رنگ خاک در نقش دختر جنویی به نام لیلا بازی می کند. او اصالتا بندرعباسی است و به همین دلیل توانسته است به خوبی از پس این نقش برآید. سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و محسن یوسفی از روز 10 ابان ماه از شبکه اول سیما پخش می شود.

علایق

عاطفه خازنی پور بیشتر اوقات فراغتش را با مطالعه می گذراند و به صورت تفریحی ورزش می کند. او طراحی می کند و هنر سیاه قلم را آموخته است.

مطالب مشابه را ببینید!