مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی عایشه گل جوشکن + عکس های همسر و زندگی شخصی هنری بازیگر فیلم مطرب

عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن یکی از بازیگران ترک است که در فیلم ایرانی مطرب در کنار بازیگران ایرانی ایفای نقش کرده است. در این بخش بیوگرافی این بازیگر ترک و عکس های همسرش را آماده کرده ایم. در ادامه اطلاعات خواندنی در مورد زندگی هنری و شخصی این بازیگر را می خوانید.

 

بیوگرافی عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن (Ayşegül Coşkun) بازیگر ترک متولد 17 ژوئن 1985 در شهر استانبول است. او به جز بازیگری، خوانندگی هم می کند. او در دانشگاه در رشته بازیگری و یا موسیقی تحصیل نکرد و وارد رشته مدیریت تجارت شد.

عایشه گل جوشکن

بازی در فیلم مطرب

از زمان کودکی در فضای هنری رشد کرد. پدر او نوازنده بود و چند ساز را به خوبی می نواخت. عایشه به چند زبان از جمله یونانی، انگلیسی، ترکی و فارسی می تواند بخواند.

او در فیلم سینمیی مطرب به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندکی مثطفی کیایی که در آبان سال 98 اکران شد ایفای نقش می کند. در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی (در نقش ابراهیم خوش لحن)، الناز شاکردوست (در نقش زیبا)، مهران احمدی (در نقش مارشال پنجه طلا)، محسن کیایی (در نقش فواد)، عایشه گل جوشکن (در نقش نازان)، امین مقدم، حسین امیدی ایفای نقش می کند.

این فیلم در کشور ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است. عایشه گل در این فیلم به زبان فارسی حرف می زند و در نقش یک خواننده ترک به نام نازان ایفای نقش می کند.

 

عایشه گل جوشکن

اینستاگرام عایشه گل جوشکن

می توانید با وارد شدن به آدرس aysegulcoskun از اینستاگرام این خواننده و بازیگر که بیش از 60 هزار دنبال کننده دارد دیدن کنید و جدیدترین آثار او را مشاهده کنید.

عایشه گل جوشکن

مطالب مشابه را ببینید!