مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی فرشته ارسطویی + زندگی شخصی هنری و عکس های همسرش

بیوگرافی فرشته ارسطویی

 

فرشته ارسطویی یکی از بازیگران نوظهور ایرانی است که در این بخش اطلاعات کامل در مورد زندگی شخصی و هنری او به همراه بیوگرافی اش را می خوانید. در ادامه عکس های فرشته ارسطویی و همسرش را نیز آماده کرده ایم.

 

چکیده بیوگرافی 

  • نام اصلی : فرشته ارسطویی
  • متولد : 1370 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس گرافیک
  • سالهای فعالیت : 1396 تاکنون

 

بیوگرافی فرشته ارسطویی

فرشته ارسطویی بازیگر سینما، تلوزیزیون و تئاتر متولد مهر ماه سال 1370 در تهران است. او مدرک کارشناسی گرافیک و نقاشی را از دانشگاه آزاد دارد. پدر و مادرش مشوق بازیگر او بوده اند و با بازیگری اش مخالفت نکردند.

 

شروع بازیگری

از سال 1396 به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگر شد و خیلی سریع تنوانست در عرصه سینما مطرح شود. او در عرصه تئاتر هم بسیار فعال است و به تئاتر بسیار علاقه دارد.

 

بیوگرافی فرشته ارسطویی

 

کلاس های بازیگری

او با اینکه در رشته گرافیک و نقاشی تحصیل کرده است ولی بازیگری و فیلمسازی را هم پس از این رشته ادامه داده است. در تئاتر مدتی کار کرد و سپس کار در فیلم کوتاه را آغاز کرد و همین باعث شد که بتواند جلوی دوربینه راحت تر باشد.

 

بازی در فیلم سال دوم دانشکده من

فرشته ارسطویی در فیلم سینمایی سال دوم دانشکده در نقش آوا ایفای نقش کرده است. این نحستین نقش جدی او در عرصه بازیگری است.

این فیلم محصول سال 1396 به کارگردانی رسول صدرعاملی است و بر اساس فیلمنامه ای از پرویز شهبازی فیلمبرداری شد.

داستان فیلم مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روندو…..

 

بیوگرافی فرشته ارسطویی

تجربه بازی در تئاتر

او در مورد بازی در تئاتر می گوید:

من در همین کارهای هنری بودم که فایل عکس‌ هایم به دفتر آقای صدرعاملی رسید. از آنجا با من تماس گرفتند که برای بازی در فیلم سال دوم دانشکده من برای تست بروم. نزدیک سه ماه به دفتر رسول صدرعاملی می رفتم و زیر نظر پانته‌آ پناهی‌ ها ماه‌ها تمرین داده شدیم. از میان تمامی افراد خوشبختانه من و سها نیاستی برای این فیلم انتخاب شدیم. صدرعاملی انسان فوق العاده باهوشی است و برای انتخاب بازیگر دقت بسیاری دارد. واقعیت امر من نمی‌دانم که چگونه و بر اساس چه معیاری توسط وی انتخاب شدم.

 

تکیه نکردن بر بازیگری

او می گوید روی بازیگری آنچنان سرمایه گذاری نکرده ایم و فکر نمی کنم که چیز تعیین کننده ای باشد که بخواهم روی آن سرمایه گذاری کنمو اگر کار بعدی برایم پیش بیاید حتما آن را انجام خواهم داد.

 

بیوگرافی فرشته ارسطویی

همسر و ازدواج

هیچ اطلاعاتی از ازدواج و یا مجرد بودن او در دست نیست و معلوم نیست که ازدواج کرده و یا همسرش کیست.

 

مطالب مشابه را ببینید!