مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی لاله صبوری + ماجرای ازدواج اول و دوم و عکس های همسر و فرزندانش

 لاله صبوری

در این قسمت بیوگرافی لاله صبوری را قرار داده ایم. در ادامه اطلاعاتی در مورد ازدواج اول و دوم او و عکس هایی از او به همراه همسر و فرزندانش را قرار داده ایم.

بیوگرافی لاله صبوری

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1348 در شهر تهران است  و یک خواهر و یک برادر از خودش کوچکتر دارد. او سابقه اجرا در شبکه جام جم را هم دارد.

لاله صبوری در سن 25 سالگی و پس از تولد دو فرزندش تصمیم گرفت که ادامه تحصیل دهد و نفر 26 کنکور سراسری شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی هم می کند و از سن جوانی برای کسب درآمد به شاگردان تدریس خصوصی می کرد و طراحی فرش هم انجام می داد.

 لاله صبوری

عکس از لاله صبوری در کنار پدرش

زندگی هنری لاله صبوری

لاله صبوری از سال 1375 با سریال تهران 11 به کارگردانی مرضیه برومند وارد حرفه بازیگری شد ولی به دلیل بازی در جنگ 77 مهران مدیری به شهرت زیادی رسید و با بازی کردن در این سریال طنز بین مردم شناخته شد.

لاله صبوری علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و تهیه کنندگی هم فعالیت دارد و نقش هایی را ایفا می کند که دارای شور و انرژی خاصی هستند.

 لاله صبوری

عکس کودکی لاله صبوری

شهرت لاله صبوری

با بازی در جنگ 77 در کنار مهران مدیری و در نقش مریم بسیار به شهرت رسید و خیلی از مردم پس از سال ها هنوز هم او را به عنوان مریم می شناسند و زوج هنری آنها در جنگ 77 یکی از ماندگارترین زوج های تلویزیونی بود.

 لاله صبوری

دلخوری لاله صبوری و مهران مدیری

لاله صبوری و مهران مدیری زوج سال های ابتدایی کار با هم بودند و بسیار با هم مشهور شدند ولی به او می گوید که با مهران مدیری نمی ساختیم. پس از جنگ 77 قرار بود که این خانم با مهران مدیری باز هم کار کند که لاله صبوری تصمیم گرفت سر کار این زمینی ها برود و همین باعث دلخوری میان آنها شد.

ببخشید شما باز هم تجربه همکاری مجدد ما بود اما باز هم دلخوری بین ما وجود داشت و یک وقفه طولانی بین همکاری ما افتاد و به من زنگ زدند و برای پاورچین دعوت کردند اما من نرفتم و هی تلافی کاری بین ما شکل گرفت و دوباره سر باغ مظفر به من زنگ زدند و من هم قبول کردم اما هیچ خبری از سمت گروه نشد و من وقتی تماس گرفتم متوجه شدم فیلمبرداری آغاز شده و چند بار دیگر باز هم این اتفاقات بین ما تکرار شد و در نهایت با کلام مهران مدیری که گفت لاله صبوری انرژی بهتری دارد تا بازیگر بهتری باشد این دلخوری ادامه داشت و تا مدتها من را آزار داد.

شوخی کردم آخرین تجربه همکاری ما بود که با وجود قرارداد داشتن به سرانجام نرسید و هرگز برای حضور در دورهمی از او دعوت نشد.

 لاله صبوری

عکس لاله صبوری و دخترش

ازدواج لاله صبوری

لاله صبوری خیلی زود ازدواج کرد و در سن 17 سالگی با مردی 34 ساله ازدواج کرد ولی زندگی این دو زیاد دوام نیاورد و پس از دو فرزند از هم جدا شدند و لاله صبوری با سختی های زیادی پس از جدایی روبرو شد.

 لاله صبوری

دلیل جدایی لاله صبوری از همسر اولش

لاله صبوری در مورد جدایی از همسر اولش گفت:

ازدواج ما خیلی سنتی شکل گرفت و همسر سابقم از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت اما اجازه انجام هیچ کاری را به من نمیداد، نه تحصیل، نه رانندگی و… حتی روز کنکور در اتاق را روی من قفل کردند اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند اما عقاید ما با هم تفاوت داشت و یک روز به جایی رسیدم که با دو بچه به خانه پدرم برگشتم و حدود 6 سال طول کشید که توانستیم از هم جدا شویم.

همسر سابقم حتی زمانی که من دانشجو شده بودم به دانشگاه می آمد و من را با خشونت از دانشگاه بیرون میکشید و من مشکلات زیادی داشتم و تا زمانی که بچه ها 18 سالشان شود بر سر حضانت آنها همیشه درگیر بودم.

 لاله صبوری

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری پس از جدا شدن از همسرش برای بار دوم با پویا قاسمی که متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات فعالیت دارد ازدواج کرد. او می گوید که همسر دومش مردی صبور و همراه است و اگر همراهی او نبود، لاله صبوری ممکن بود در زندگی هنری اش به موفقیت نرسد. شوهرش با وجود اینکه فعالیت صنعتی دارد ولی به هنر هم بسیار علاقه دارد.

 لاله صبوری

نورا فرزند سوم لاله صبوری

فرزندان

او خیلی سریع پس از ازدواج در سن 17 سالگی صاحب فرزند شد. او علاقه زیادی به فرزندانش دارد و در هر مکانی فرزندانش هم همراه او هستند و او می گوید که فرزندان من پاشنه آشیل من هستند.

 لاله صبوری

بهداد فرزند اول لاله صبوری

بهداد اولین فرزند لاله صبوری در سن 17 سالگی لاله به دنیا آمد و لاله صبوری با وجود داشتن سنی کم و تجربه کم، فرزندش را بزرگ کرد و البته کسب تجربه کرد. پسرش در رشته معماری تحصیل کرده است و شاید با دیدن این دو در کنار هم، کسی باور نکند که مادر و پسر هستند.

 لاله صبوری

هلیا دومین فرزند لاله صبوری

هلیا دومین فرزند لاله صبوری است که سه سال پس از تولد بهداد متولد شد و لاله صبوری هم 21 سال سن داشت که بار دیگر مادر شد و سختی نگهداری از فرزند دختر او چند برابر شد. اما لاله صبوری با جسارت و صبری که داشت توانست هم بچه هایش را بزرگ کند و هم ادامه تحصیل دهد و تا مقطع کارشناسی ارشد درس بخواند.

 لاله صبوری

نورا سومین فرزند لاله صبوری

نورا سومین فرزند لاله صبوری است و دومین دختر او می باشد. نورا حاصیل ازدواج دوم او است و تنها فرزند او و پویا قاسمی است و اختلاف سنی زیاید با دو فرزند اول این خانم دارد.

 

دردسرهای مادر شدن در سن کم

لاله صبوری بسیار کم سن و سال بود که ازدواج کرد و مادر شد و در مورد بچه دار شدن در سن کم هم مصاحبه های زیادی داشته است. او بچه داری در سن کم را هم دارای معایب و هم مزایا می داند.

به دلیل بی تجربه بودن مادر، مشکلات نگهداری از بچه خیلی زیاد است و با تولد فرزند دوم این مشکلات باز هم بیشتر شد و تنها حمایت مادرم بود که توانستم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

مادر شدن در سنین کم اگرچه سختی های زیادی دارد اما لذت های بخصوصی هم دارد و یکی از آن لذت ها این است که با بچه ها بزرگ میشوی و خیلی از مسائل را با آنها تجربه میکنی، مثلا من بعد از بچه دار شدن درس خواندم، دانشگاه رفتم و بعد بازیگری شدم و در همه اینها من و بچه ها با هم سهیم بودیم و این لذت بخش بود.

یکی دیگر از مزیت های بچه دار شدن در سن کم این است که با دیدن ما در خیابان کمتر کسی باور میکند من بچه های به این سن و سال داشته باشم.

ریسک بچه دار شدن برای بار سوم

لاله صبوری می گوید که بچه ها بسیار علاقه دارد و اهل وقت گذراندن با بچه ها است و زمانی که برای بار دوم ازدواج کرد در حالی بسیاری از آدم ها تولد بچه سوم را ریسک می دانند به دلیل علاقه خودش و همسرش و اینکه همسرش برای بار اول ازدواج می کرد بچه دار شد.

نورا در حدود 18 سال با دو فرزند اول لاله صبوری اختلاف سنی دارد ولی آنها رابطه خوبی با هم دارند و حضور نورا پس از چند سال به زندگی آنها رنگ و بویی خاص بخشیده است و وقت گذراندن با نورا برای آنها بسیار جذاب است.

 

مطالب مشابه را ببینید!