مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مائده محمدی + زندگی شخصی هنری مدل ایرانی و بازیگر و عکس های همسرش

مائده محمدی

مائده محمدی یکی از بازیگران جوان و تازه کار است که در ابتدا فعالیت مدلینگ را شروع کرد و به عنوان یکی از مدل های معروف ایرانی شناخته می شود که اخیرا در سریال مانکن که یکی از مجموعه های ویژه نمایش خانگی است ایفای نقش کرده است.

چکیده بیوگرافی

  • نام : مائده
  • نام خانوادگی : محمدی
  • تاریخ تولد : 1372
  • محل تولد : تهران
  • سال های فعالیت : 1397 تاکنون
  • حرفه : مدلینگ و بازیگر
  • وضعیت ازدواج : متاهل

مائده محمدی

بیوگرافی مائده محمدی

مائده محمد مدل و بازیگر متولد سال 1372 در شهر تهران است و بتازگی بازیگری را آغاز کرده است.

مائده محمدی

عمل زیبایی

او یک بار عمل جراحی زیبایی کرده است ولی جالب این است که هیچ عکسی از قبل از عمل خودش را منتشر نکرده است.

مائده محمدی

فعالیت مدلینگ

او یکی از مدل های زیبا و بسیار پرطرفدار در ایران است که رد عرصه مدلینگ لوازم آرایش و زیبایی و همچنین پوشاک زنان فعالیت دارد.

مائده محمدی

او در تیزرهای تبلیغاتی شرکت های معروفی مانند ال جی هم شرکت کرده است و در بعضی از این تبلیغات به همسراه همسرش حضور پیدا کرده است.

مائده محمدی

بازی در سریال مانکن

او تجربه زیادی در مورد بازیگری ندارد و نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرده است سریال مانکن است. در سریال مانکن نقش پریماه همسر داریوش را بازی می کند. این سریال برای شبکه نمایش خانگی عرضه شده است و کارگردان آن حسین سهیلی زاده است. در این سریال در کنار نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان و … نقش آفرینی کرده است.

مائده محمدی

صفحه اینستاگرام و محبوبیت فراوان

او بسیار طرفدار دارد و این را می توان از صفحه اینستاگرام خانم محمدی متوجه شد. او در این پیج بیش از 600 هزار فالوور دارد. در این پیج عکس های خودش و کارهای تبلیغاتی اش را در کنار همسرش منتشر می کند. همسرش هم در عرصه مدلینگ فعالیت دارد.

مائده محمدی

ازدواج و همسرش

او متاهل است و نام همسرش سامان نایبی است که مانند خودش در عرصه مدلینگ فعالیت دارد. این دو در تبلیغات و تیزرهای مختلف در کنار هم حضور دارند.

 

مائده محمدی

مطالب مشابه را ببینید!