مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مهدخت مولایی + عکس های او و همسرش و اطلاعات زندگی هنری

 مهدخت مولایی

مهدخت مولایی یکی از استعدادهای نوظهور سینما و تلویزیون است که به دلیل بازی در فیلم عادت نمی کنیم معروف شد. در این بخش بیوگرافی کامل مهدخت مولایی و اطلاعات زدگی شخصی و هنری این بازیگر را می خوانید. در ادامه عکس های این بازیگر را در کنار همسرش مشاهده می کنید.

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی متولد اردیبهشت 1368 در شهر تهران است که به دلیل بازی در فیلم عادت نمی کنیم و فیلم ویلایی های شناخته شد.

 مهدخت مولایی

فیلم ها و سریال های مهدخت مولایی

مهدخت مولایی در فیلم ها و سریال های موفقی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به فیلم ویلایی ها و فیلم تلویزیونی دختر و فیلم سورنجان اشاره کرد. در فیلم ویلایی ها به کرگردانی منیر قیدی در کنار بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان و ثریا قاسمی ایفای نقش کرد. بازی خوب و درخشان او در این فیلم نظر اهلی سینما و فیلم سازان را به خود جلب کرد.

در فیلم سورنجان در کنار میلاد کی مرام، بهدخت ولیان و امیر بهادر اورعی ایفای نقش کرد و در فستیوال های بین المللی هم به نمایش درآمد. این فیلم در جمهوری چک فیلمبرداری شد.

 مهدخت مولایی

نخستین ایفای نقش

او برای نخستین بار در سال 1394 در فیلم دختر به کارگردانی میرکریمی در کنار بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و نیوشا مدبر ایفای نقش کرد.

 مهدخت مولایی

بازی در فیلم عادت نمی کنیم

او در فیلم عادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ایفای نقش کرد که در سال 1395 اکران شد. در این فیلم در کنار محمدرضا فروتن، حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات و هدیه تهرانی ایفای نقش کرده است.

 مهدخت مولایی

ازدواج و همسر مهدخت مولایی

هنوز اطلاعاتی در مورد وضعیت ازدواج و متاهل بودن او منتشر نشده است و عکس دو نفره هم از او در سطح فضای مجازی منتشر نشده است. چچ

 مهدخت مولایی

بازی در سریال ترور خاموش

مهدخت مولایی در سریال ترور خاموش ایفای نقش کرده است. نام قبلی این سریال مرگ خاموش بود. این سریال در تابستان سال 1398 از تلویزیون پخش شد.
 مهدخت مولایی  مهدخت مولایی  مهدخت مولایی

مطالب مشابه را ببینید!