مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مهدی پاکدل + در مورد زندگی شخصی و ازدواج همسر اول و همسر دومش

مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر ایرانی متولد سال 1359 در شهر اصفهان است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است.

مهدی پاکدل

خانواده

برادر بزرگ او حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل است که او نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون است.

مهدی پاکدل

خوانندگی

مهدی پاکدل به جز بازیگری، در حرفه خوانندگی هم فعال است و مانند بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار و امین حیایی خوانندگی هم می کند. او یک البوم به نام انعکاس در کوچه های خیس را منتشر کرده است.

مهدی پاکدل

علایق

او عاشق موسیقی است. مهدی پاکدل عاشق هیچان است و از خرافات متنفر است. از شوخی دل خوشی ندارد و تمام رنگ ها را دوست دارد. هنرپیشه مورد علاقه او جانی دپ است و پاتوق او اغلب تئاتر شهر است.

مهدی پاکدل

آشنایی با همسر اولش بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در سصحنه فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با بهنوش طباطبایی همسر اولش آشنا شد و خودش می گوید که عاشق خنده های او شد. این دو در 11 اسفند سال 1389 ازدواج کردند ولی در اسفند سال 1394 از هم جدا شدند.

اولین بار گمانه زنی طلاق آنها در مراسم اکران فیلم سیانور زده شده زیرا حلقه ازدواج در دست بهنوش طباطبایی نبود و این سوژه عکاسان شد و شایعه ها در مورد جدایی ان دو نفر در فضای مجازی پخش شد تا اینکه بهنوش طباطبایی تمام عکس های دو نفره خودش و مهدی پاکدل را از اینستاگرام پاک کرد.

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد و هنوز بعد از گذشت ۲ سال هیچ خبری مبنی بر علت طلاق این دو زوج منتشر نشده است.

مهدی پاکدل

شایعه ازدواج با رعنا آزادی ور

در صفحه اینستاگرام رعنا آزادی ور تعدادی عکس دو نفره در لوکیشن های تئاتر و … از او و مهدی پاکدل منتشر شده است که شایعه شده است این دو با هم وارد رابطه عاشقانه شده اند و ازدواج کرده اند. هنوز این خبر قطعی نیست.

خبر قطعی ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور

پس از شایعاتی که در مورد ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی مطرح شده بود، عاطفه رضوی، همسر برادر مهدی پاکدل با انتشار عکسی دو نفره از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور، ازدواج آن دو را تبریک گفت و معلوم شد که این دو زن و شوهر هستند.

شایعه جدایی از رعنا آزادی ور و ازدواج سوم

در بعضی از سایت های زرد شایعه شد که او از رعنا آزادی ور جدا شده است. دلیل این شایعه هم مربوط به عکسی می شود که مهدی پاکدل در کنار دختر خانمی جوان دارد و در اینترنت منتشر شده است.

مهدی پاکدل

شروع بازیگری

او بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز کرد. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد فیلم سینمایی آبی با بازی بهرام رادان و هدیه تهرانی در سال 1378 بود. نخستین سریالی هم که در آن ایفای نقش کرد، سریال با من بمان بود. سپس در سریال های موفقی مانند مروارید سرخ و خاموشی دریا ایفای نقش کرد.

با بازی در سریال اولین شب آرامش به کارگردانی حمید امینی در سال 1384 به شهرت رسید و در فیلم آزاد راه با همسر سابقش بهنوش طباطبایی در سال 1389 همبازی شد.

مهدی پاکدل

بازی در سریال ستایش

سریال ستایش باعث شد که مهدی پاکدل بسیار معروف شود. او در سریال ستایش در نقش طاهر فردوس پسر حشمت فردوس و همسر ستایش با بازی نرگس محمدی ایفای نقش کرد.

مهدی پاکدل

دوری از تلویزیون

به گزارش سایت سی نما او در مورد کناره گیری از تلویزیون و این شایعات گفته است : تا وقتی که رسانه ملی برای مردم نباشد من برای آن کار نمی کنم.

 

مطالب مشابه را ببینید!