مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مهرناز پشتیبان + عکس های همسرش و زندگی شخصی و هنری این بازیگر

مهرناز پشتیبان

مهرناز پشتیبان یکی بازیگران جوان و تازه کار است که اخیرا در سریال دریا نزدیک است ایفای نقش کرده است. در این قشمت بیوگرافی کامل مهرناز پشتیبان، زندگی شخصی و هنری او را می خوانید و عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی مهرناز پشتیبان

مهرناز پشتیبان متولد 14 ابان سال 1374 در شهر تهران است. او مدرک دیپلم را از هنرستان سوره 2 گرفت و سپس کارشناسی تئلتر با گرایش بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه هنر تهران گرفت. او مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر تهران دارد. او تنها فرند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد.

 

شروع فعالیت هنری

او فعالیت حرفه ای را از دوران دانشجویی شروع کرده است. او تجربه تئاتر را برای نخستین بار در جشنواره تئاتر دانشجویی در سال 94 به دست آورد و در تئاترهای زیادی ایفای نقش کرد.

 مهرناز پشتیبان

نخستین سریال

او پس از سال ها اجرای تئاتر و نمایش های زیاد، با بازی در سریال دریا نزدیک است در سال 1398، نخستین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد. این سریال در ماه محرم سال 98 از شبکه سوم سیما پخش شد.

 

بازی سریال دریا نزدیک است

او اخیرا در سرایل دریا نزدیک است در کنار بازیگرانی همچون جهانگیر الماسی، رضا فیاضی، شهین تسلیمی، مریم سرمدی، نادر فلاح و … نقش آفرینی کرده است. این سریال در ماه محرم 98 پخش شده است.

مهرناز پشتیبان

دیگر فعالیت ها

او به جز بازیگری در جلوی دوربین در پشت صحنه هم فعلیت دارد و یکی از عوامل پشت صحنه نیز می باشد. او تجربه کارگردانی هم داشته است و 3 فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است.

او دستی به قلم هم دارد و شعر هم می سراید. او در زمینه عکاسی آنالوگ هم فعال است.

مهرناز پشتیبان

همسر و ازدواج

مهرناز پشتیبان به نظر می رسد که مجرد است زیرا هیچ اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.

مهرناز پشتیبان

بیوگرافی صدف بهشتیبیوگرافی مهدخت مولاییبیوگرافی زیلاآل رشاد

مطالب مشابه را ببینید!