مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مژده خنجری + عکس های شخصی مژده خنجری و همسرش

مژده خنجری

مژده خنجری مجری جوان ایرانی است که در این مطلب بیوگرافی کامل او را می خوانیم. مژده خنجری یکی از حوان ترین مجری های صدا و سیما است و جالب است بدانید که او در فرانسه بزرگ شده است. در این قسمت های عکس های شخصی او و همسرش را قرار داده ایم.

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری متولد 23 مرداد سال 1372 در شهر تهران است.

او تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در فرانسه گذراند و حالا هم در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه بهشتی در حال تحصیل است.

مژده خنجری

ازدواج مژده خنجری

او متاهل است و همسرش محمد منفردی نام دارد که او هم در عرصه اجرا فعال است.

مژده خنجری ازدواج کرده، او همچنین یکی از فعال ترین ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام میباشد، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با مژده خنجری آشنا شویم.

او در تحصیلات بسیار موفق بود و رتبه کنکور سراسری او 14 شد و اکنون هم دانشجوی ترم آخر روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

مژده خنجری

شروع فعالیت اجرا

مژده خنجری درباره نحوه ورودش بـه سازمان صداو سیما ان گونه پاسخ می دهد: در سال ۹۱ بـه واسطه دانستن زبان فرانسه برای برون مرزی سازمان تست مترجمی جهت گزارشگری بـه زبان فرانسه را داده و در حیه تهیه گزارش برای سازمان بوده که توسط تهیه کننده برنامه بـه روز بـه این برنامه دعوت شده و پس از تست دادن بـه اجرا در این برنامه مشغول گردیده اسـت.

در واقه شروع فعالیتش در حوزه اجرا در برنامه بـه روز و قسمت معرفی نرم افزار بوده اسـت. مژده خنجری بـه غیر از برنامه بـه روز در برنامه هایی چون ویتامین ث ؛ حذف و اضافه، برخط به عنوان مجری فعالیت داشته اسـت.

وی در پاسخ بـه این سوال که آیا زندگی کاری بر روی زندگی شخصی تاثیرگذار بوده آن گونه پاسخ می‌دهد که : از همان اول که وارد سازمان شده ازدواج کرده ام و همه ی ی تصمیمات را در زندگی با همسرم می گیرم.

و در مورد این که این برنامه خوب اسـت یا لازم اسـت که اینقدر وقت بگذارم همه ی ی را با مشورت انجام می دهم . از آنجایی که مـن دانشجو نیز هستم تاکنون زندگی کاری و شخصی و درس و تحصیلم مشکلی ایجاد نکرده و تاکنون تصمیم نگرفته ام که از آن پشیمان شوم.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی الهه پرسون و بیوگرفی مبینا نصیری

مژده خنجری

 

دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

او در مورد تحصیل در فرانسه می گوید که در فرانسه هم درس فرانسوی می خوانده و هم دروس ایرانی را خوانده است وبه دلیل رفت و آمد زیادی که به ایران داشت با دوستان ایرانی اش بسیار ارتباط داشت.

او در ادامه در ایران روانشناسی خواند و با نوجوانان و کوذکان هم ارتباط برقرار می کرد و همین باعث شد که در برنامه ای مانند برنامه بروز که مخابطان آن بیشتر نوجوانان بودند بسیار موفق ظاهر شد.

مژده خنجری

علاقه به مجری گری از دوران کودکی

او در مورد علاقه اش به اجرا می گوید: از سن ۱۲؛۱۳ سالگی برنامه های جام جم را دنبال می کرده و علاقه داشته که مجری شود و همچنین علاقه و تمایل بـه رشته روانشناسی هم داشته اسـت و اینک یکی از بزرگترین اهدافش ادغام روانشناسی و اجرا اسـت و میخواهد روانشناسی را وارد حوزه اجرا نماید.

مژده خنجری

مجری با اطلاعات عمومی بالا

مژده خنجری میگوید که خیل سعی می کنم که مدام بـه روز باشم . و این که در دنیایی که مدام همه ی چیز در حال تغییر و دگرگونی می باشد بد نیست که در رابطه با بعضی مسائل بـه روز بود . این بـه روز بود هم در حوزه اجرا میتوان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم می‌تواند فایده داشته باشد.

مژده خنجری در مورد مخاطبان برنامه اش میگوید: از طریق کانال برنامه بـه روز با مخاطبان برنامه در ارتباط هستیم و خدارو شکر که این برنامه توانسته در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای داشته باشد و پیام های مخاطبان در این باره مثبت بوده اسـت.

مژده خنجری

زندگی کاری و زندگی شخصی

وی در پاسخ به این سوال که آیا زندگی کاری بر روی زندگی شخصی تاثیرگذار بوده این گونه پاسخ می دهد که : از همان اول که وارد سازمان شده ازدواج کرده ام و همه تصمیمات را در زندگی با همسرم می گیرم. و در مورد اینکه این برنامه خوب است یا لازم است که اینقدر وقت بگذارم همه را با مشورت انجام می دهم . از آنجایی که من دانشجو نیز هستم تا کنون زندگی کاری و شخصی و درس و تحصیلم مشکلی ایجاد نکرده و تاکنون تصمیم نگرفته ام که از آن پشیمان شوم.

مژده خنجری

صفحه اینستاگرام مژده خنجری mozhdeh_khanjari_tv@

صفحه اینستاگرامی خانم مژده خنجری بیش از 60 هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

مژده خنجری

مطالب مشابه را ببینید!