مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی نازنین احمدی برنده سیمرغ بلورین + اطلاعات زندگی شخصی و هنری به همراه عکس های همسرش

نازنین احمدی

در این مطلب تاپ ناز بیوگرافی بازیگر ایرانی نازنین احمدی را قرار داده ایم. در ادامه اطلاعات مهم در مورد زندگی شخصی و هنری این بازیگر که اخیرا برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است می خوانید و همچنین عکس های جدید نازنین احمدی و همسرش را هم مشاهده می کنید.

بیوگرافی نازنین احمدی

نازنین احمدی مدرک کارشناسی رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران را دارد.  او در ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد و سپس وارد تئاتر شهر شد و در نمایش های مختلفی مانند مجلس نامه، هدهد، پنهان خانه پنج در، واقعه در مجلس سودابه خوانی، تله موش، دقیقه های بی حوصله و … حضور پیدا کرد.

نازنین احمدی

کلاس های بازیگری

او در سال 83 در کلاس های بازیگر حمید سمندریان شرکت کرد و توانست خیلی زود بازیگری را فرا بگیرد.

بازی در سریال بی گناهان

او در سریال بی گناهان محصول ۱۳۸۷ به کارگردانی احمد امینی ایفای نقش کرد. در این سریال در کنار داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، مهدی پاکدل و ساره بیات ایفای نقش کرد.

نازنین احمدی در فیلم های کوتاه آینه، اینجا آسمان ابری است، لیلا می میرد، لبریز و … هم ایفای نقش کرده است. او به صورت حرفه ای کار مونتاژ هم انجام می دهد.

نازنین احمدی

همسر و ازدواج نازنین احمدی

نازنین احمی متاهل است ولی هیچ خبری در مورد همسر و ازدواج او منتشر نشده است.

نازنین احمدی

جایزه سیمرغ بلورین

نازنین احمدی به دلیل بازی در فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید برزگر و آرمان خوانساریان در دوره سی و هشت جشنواره فیلم فجر نامزد و برنده دریافت سیمرغ بلورین نقش اصلی زن شد.

داستان فیلم: سارا پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست… نازنین احمدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را گرفت.

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون علی ثانی فر، مزدیک میرعابدینی، ارشا نیک بین، حمیدرضا ملکی، سورن مناساکانیان، کاوه هادی مقدم، منصوره ایزد پناه و … ایفای نقش کرده است.

نازنین احمدی

فیلم های نازنین احمدی

  • فیلم ابر بارانش گرفته (1398)
  • فیلم ترخیص (1396)
  • فیلم ناپدید شدن (1396)
  • فیلم ضربه فنی (1396)
  • فیلم سندباد و سارا (1395)
  • فیلم حریر (1393)
  • فیلم قبیله من (1390)
  • فیلم سه زن (1385)

نازنین احمدی نازنین احمدی نازنین احمدی

امیدواریم بیوگرافی نازنین احمدی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!