مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی نازنین نور داور مسابقه MBC PERSIA + عکس های شخصی و همسرش

بیوگرافی نازنین نور

نازنین نور داور مسابقه ام بی سی پرشیا MBC PERSIA است که یکی از فعالات رسانه در خارج از کشور است و این بار در کنار مهناز افشار، ابراهیم حامدی و آرش لباف به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی حضور پیدا کرده است. تیزر این برنامه در آبان ماه سال 98 پخش شد که به دلیل حضور مهناز افشار در آن، بسیار جنجالی شد.

بیوگرافی نازنین نور

نازنین نور یا نوشین، نویسنده و بازیگر ایرانی الاصلی است که به همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کرده است و از زمان کودکی در آنجا زندگی کرده است. خانواده آنها بعد از چند وقت به آمریکا رفتند و او فعالیت بازیگری را در هالیوود شروع کرد.

بیوگرافی نازنین نور

شروع بازیگری

او فعالیت بازیگری را در سریال تلویزیونی ذهن های جنایتکار Criminal Minds از شبکه سی بی سی آمریکا پخش شد. البته گویا بخشی از فیلمنامه سریال پلیسی و درام ذهن های جنایتکار را نوشته است.

بیوگرافی نازنین نور

بازی در اولین فیلم

او 2 سال بعد از سریال ذهن های جنایتکار، در سال 2007 در فیلم A. deep love در نقش سیبل ایفای نقش کرد. نقش او در این فیلم زیاد پررنگ نبود و برای او تجربه خوبی محسوب می شود.

بعد از این فیلم نازنین نور تا سال 2012 فعالیت بازیگری اش کمرنگ شد. پس از آن نقش کوتاهی در مینی سریال حیوانات سیاسی Political Animals به او داده شد. نور در این مینی سریال در نقش رکسانا سراج ایفای نقش کرده است. او بعد از 4 سال و در سال 2016 در یک قسمت از سریال بلند خانم وزیر Madam Secretary در نقش سلیما تنگور ایفای نقش کرد.

او در حال حاضر در پروژه سینمایی هزار قطعه کوچک A. Thousand Little Cuts به کارگردانی و نویسندگی جاش برندون در نقش کیارا آبوسون حضور پیدا کرد.

بیوگرافی نازنین نور

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و ازدواج او اطلاعات زیادی در دست نیست و معلوم نیست که متاهل یا مجرد است.

نازنین نور زیاد در ایران معروف نیست. به دلیل پخش تیزر مسابقه پرشیا گات تلنت که مهناز افشار در این مسابقه حضور دارد، نازنین هم مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی نازنین نور

حضور در مسابقه استعدادیابی ام بی سی پرشیا

مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت PERSIA’S GOT TALENT با حضور ابراهیم حامدی، آرش لباف، نازنین نور و مهناز افشار قرار است از شبکه ام بی سی پرشیا تولید و پخش شود.

شبکه ام بی سی پرشیا یکی از کانال های گروه MBC است. مرکز پخش Middle East Broadcasting Center یا MBC بیش از 10 کانال دارد و شبکه العربیه هم متعلق به همین گروه می باشد.

به شهرت رسیدن

در کلیپی که در اینستاگرام منتشر شد، گزارشگر ایرانی در مقابل کاخ سفید در مورد زبان رایج در ایران و مزیان آشنایی عابران آمریکایی به زبان فارسی سوال می پرسید و سعی می کرد به عابران جملات طنزآمیز فارسی یاد بدهد که مورد استقبال کاربراان اینستاگرام قرار گرفت.

نازنین نور این گزارش را تهیه کرده بود و باعث شد که مقداری شناخته شود.

مطالب مشابه را ببینید!