مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی هدایت هاشمی و همسرش مهشید ناصری + زندگی شخصی و هنری و طلاق نگار عابدی

هدایت هاشمی

در این بخش بیوگرافی هدایت هاشمی بازیگر خوب کشورمان را آماده کرده ایم. در ادامه اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری این بازیگر را می خوانید و همچنین عکس های او و همسر سابقش نگار عابدی و همسر فعلی اش مهشید ناصری را آماده کرده ایم. هدایت هاشمی بازیگر 41 ساله کشورمان با مهشید ناصری ازدواج کرده است. این ازدواج دوم هدایت هاشمی است. همسر قبلی او نگار عابدی است که از او یک دختر دارد.چچچ

چکیده بیوگرافی هدایت هاشمی

  • نام: هدایت
  • نام خانوادگی: هاشمی
  • تاریخ تولد: 1353
  • محل تولد: سبزوار
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد کارگردانی
  • همسر سابق: نگار عابدی
  • همسر فعلی: مهشید ناصری
  • فرزندان: یک دختر به نام اِما و دختر دیگر به نام جانا

هدایت هاشمی متولد سال 1353 در شهر سبزوار است و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی دارد.

هدایت هاشمی

شروع بازیگری

فعالیت بازیگری را از سال 1377 در تئاتر و همزمان با ورود به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران شروع کرد.

هدایت هاشمی

نخستین فیلم

نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1383 بود.

سپس در سال 1386 در فیلم آرام باش و تا هفت بشمار ساخته رامتین لوافی پور و فیلم خاک آشنا به کارگردانی بهمن فرمان آرا بازی کرد.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در سال 1387 بعد از حضور موفق در تئاتر افرا به کارگردانی بهرام بیضایی به دلیل بازی در نقش کارگردان در فیلم وقتی همه خوابیم انتخاب شد و در همان سال فیلم دیگری به نام سوت قرمز کوچک برای بابک شیرین صفت بازی کرد. به دلیل بازی در سریال چک برگشتی بسیار معروف شد.

هدایت هاشمی

بازی در سریال پایتخت

پس از بازی در چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1391 در سریال نوشدارو ایفای نقش کرد. البته می توان گفت که شهرت اصلی او به دلیل بازی در سریال پایتخت 3 در سال 1392 می باشد که در فصل بعدی این سریال هم حضور پیدا کرد.

بیشتر فعالیت هدایت هاشمی در عرصه تئاتر است و در این زمینه تدریس نیز می کند و سابقه ای طولانی در تدریس تئاتر دارد. از

هدایت هاشمی

ازدواج با نگار عابدی و مهشید ناصری

هدایت هاشمی ابتدا با نگار عابدی بازیگر کشورمان ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر نیز شدند اما پس از چند سال تصمیم به جدایی گرفتند.

هدایت هاشمی سپس با مهشید ناصری آشنا شده و ازدواج کردند.

هدایت هاشمی

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 18 بهمن سال 1354 در شهر اهواز است.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. نگار عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری که در یکی از مجلات بود در کلاس ثبت نام کرد و به دنیای بازیگری وارد شد. کلاس های بایگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان گذراند.

با اینکه مادرش نقاش و طراح لباس بوده است ولی برای خانواده اش قابل باور نبوده است که وی به سمت بازیگری برود ، زیرا جو حاکم بر خانواده و فامیل شان به صورتی بوده است که همه دنبال تحصیلات بالا و اکثرا در رشته هایی مانند مهندسی ، پزشکی و معلمی تحصیل کرده اند.

هدایت هاشمی

بیوگرافی مهشید ناصری

مهشید ناصری بازیگر جوان ایرانی است. مهشید ناصری متولد سال 1367 در سبزوار می باشد. او یک خوهر و برادر بزرگ تر از خودش دارد. مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی است. او کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دارد.

کلاس های بازیگری را در موسسه کارنامه و زیر نظر همسرش هدایت هاشمی و پیام دهکردی گذرانده است. نخستین بار بازیگری را با تئاتر تجربه کرد و جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تئاتر شهر گرفت.

او در سال 1391 برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و در تله فیلم آرزوهایت را به خاک بسپار ایفای نقش کرد. نخستین سریال او هم سریال یادداشت های یک زن خانه دار در سال 1394 به کارگردانی مسعود کرامتی بود.

هدایت هاشمی

نحوه آشنایی و ازدواج با مهشید ناصری

این دو 17 تیر سال 1394 ازدواج کردند.

خیلی سال های پیش مهشید ناصری، شاگرد بازیگری هدایت هاشمی بود. پس از مدتی هدایت هاشمی متوجه شد که مهشید ناصری از همسرش جدا شده است. یکی از شاگردان هدایت هاشمی قصد ازدواج با مهشید ناصری را داشت و هدایت هاشمی به او مشاوره می داد! ولی در نهایت هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

هدایت هاشمی

عکس هدایت هاشمی همسر دومش مهشید ناصری

هدایت هاشمی

سلفی هدایت هاشمی و همسرش

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی هدایت هاشمی

مطالب مشابه را ببینید!