مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی هستی فرحی + در مورد زندگی شخصی و هنری و عکس های همسرش

هستی فرحی

در این قسمت بیوگرافی بازیگر و نوازنده جوان هستی فرحی را قرار داده ایم. او بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک است که در حال پخش است. در ادامه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری این بازیگر زیبا به همراه عکس های همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی هستی فرحی یزدی

هستی فرحی بازیگر جوان متولد بهمن سال 1370 در شهر تهران است. او مدرک دیپلم نقاشی و لیسانس رشته موسیقی دارد.

هستی فرحی

فعالیت موسیقی

او به جز بازیگری در حرفه موسیقی هم فعال است و در نواختن ساز تار تبحر دارد و تا به حال اجراهای زنده هم داشته است. موسیقی را سال ها به صورت حرفه ای دنبال کرده است و تحصلات دانشگاهی موسیقی هم دارد.

او با گروه های موسیقی مختلف مانند وارش، ماه بانو، خورشید و … همکاری کرده است و اجرا داشته است.

هستی فرحی

کنسرت در اروپا

هستی فرحی به همراه گروه موسقی ماه بانو به سرپرستی مجید درخشانی، تا به حال در چند کشور اروپایی کنسرت داشته است که البته تمام اعضای این گروه هم بانو هستند.

هستی فرحی

دوره بازیگری و فیلمنامه نویسی

او دوره های فیلمنامه نویسی و بازیگری را گذرانده است. دوره فیلمنامه نویسی را زیر نظر ناصر تقوایی گذرانده است. دوره بازیگری را هم زیر نظر وجید جلیلوند آموخته است.

هستی فرحی

جایزه بهترین بازیگر زن

هستی فرحی به دلیل بازی در فیلم کوتاه روی بام، جایزه بهترین بازیگر زن را به دست آورد. این فیلم کوتاه در سال 1395 ساخته شده است.

هستی فرحی

نخستین سریال

نخستین سریالی که هستی فرحی در آن ایفای نقش کرد سریال نزدیکی های بهشت به کارگردانی حسن هدایت بود و در این سریال در کنار مجید سعیدی، کاظم هژیر آزاد، سیامک اطلسی، زهرا سعیدی و جمشید شاه محمدی ایفای نقش کرد.

هستی فرحی

بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی 2

او در فیلم چند میگیری گریه کنی 2 به کارگردانی علی توکلی نیا ایفای نقش کرد. در این فیلم در کنار ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، اسدالله یکتا، حسین عابدینی، گیتی معینی و آناهیتا همتی ایفای نقش کرد.

هستی فرحی

بازی در سریال رنگ خاک

هستی فرحی در سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و محسن یوسفی در کنار  پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، برزو ارجمند، سیاوش طهمورث، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی و … ایفای نقش می کند.

هستی فرحی

اینستاگرام

آی دی هستی فرحی در اینستاگرام hasti_farahi می باشد. می توانید در این پیج از کارهای جدید این بازیگر و نوازنده آگاه شوید.

هستی فرحی

مطالب مشابه را ببینید!