مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی هیلی بالدوین و همسرش + عکس های او و همسرش جاستین بیبر

هیلی بالدوین

بیوگرافی هیلی بالدوین

هیلی بالدوین Hailey Rhode Baldwin متولد 22 توامبر سال 1996 در آمریکا است او یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی معروف در آمریکا است. پدر او استفن بالدوین یکی از بازیگران شناخته شده هالیوود است. مادر او برزیل تبار ایتالیایی و پرتغالی است و پدر نژاد انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، فرانسوی و آلمانی دارد. پدربزرگ مادری بالدوین موزیسینی برزیلی به نام اومیر دوداتو است.

هیلی بالدوین

ممدلینگ

او از سال 2014 فعالیتش را به عنوان مدل شروع کرد و در این عرصه بسیار معروف است.

او در سال 2005 د سن 9 سالگی در کنار خانواده اش در مستند تلویزیونی Livin It حضور پیدا کرد. چهار سال بعد در سال 2009 در یک قسمت از نمایش تلویزونی Saturday Night Live در کنار عمویش الک دیده شد.

او در چند موزیک ویدیو هم ایفای نقش کرده است. نخستین قراردادش را با آزانش فورد مدل نیویورک امضا کرد. در ابتدای شروع فعالیت مدلینگ در مجلاتی مانند Tatler, LOVE, V و I-D ظاهر شد.

. در اکتبر ۲۰۱۴، هیلی بالدوین اولین کمپین تجاری خود را، برای نام تجاری لباس فرانسوی Topshop [11] و طراح مد روز فرانسه Sonia Rykiel انجام داد. دو ماه بعد از آن، در دسامبر ۲۰۱۴، او برای مجله LOVE Magazine مشغول به کار شد.

هیلی بالدوین

آرزوی رقصنده شدن

نخستین آرزوی شغلی او تبدیل شدن به یک رقصنده باله حرفه ای کلاسیک بود ولی آموزش ها باعث شد که پای او آسیب پیدا کند و دیگر این ورزش را انجام نداد.

هیلی بالدوین

ازدواح با جاستین بیبر

در تایخ 23 نوامبر سال 2018 او با جاستین بیبر ازدواج کرد. ازن دو از 7 ژوئیه سال 2018 نامزد بودند. این دو به صورت پراکنده از دسامبر سال 2015 تا ژانویه سال 2016 با هم در ارتباط بودند. بالدوین پس از ازدواح نامش را در شبکه های اجتماعی به بیبر تغییر داد. پس از ان، درخواست مجوز استفاده از نام تجاری “Hailey Bieber” برای اهداف تجاری خود را داد.

هیلی بالدوین

بیوگرافی جاستین بیبر

جاستین بیبر در لندن (انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد (انتاریو) بزرگ شد ، مادرجاستین بیبر «پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد ، وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش «جرمی بیبر» برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد.

هیلی بالدوین

عکس های جاستین بیبر و همسرش

هیلی بالدوین

عکس هیلی بالدوین بیبر همسر جدید جاستین بیبر

هیلی بالدوین

بیوگرافی کامل هیلی بالدوین

هیلی بالدوین

بیوگرافی جیم کریبیوگرافی تام هاردی

 

مطالب مشابه را ببینید!