مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی کیهان ملکی + عکس های همسر و دختر اطلاعات زندگی شخصی و هنری

کیهان ملکی

کیهان ملکی متولد سال 47 است و متاهل است و یک دختر دارد. او بتازگی در سریال ستایش 3 ایفای نقش کرده است. در این بخش بیوگرافی کامل کیهان ملکی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

بیوگرافی کیهان ملکی

کیهان ملکی متولد سال 1347 در تهران است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او مدرک کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او اصلاتا آذربایجانی است و اهل تبریز است.

شروع بازیگری

در سال 1357 و در سن 10 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرد. در سال 1372 در یک نقش کوتاه در فیلم پروانه بزرگ به کارگردانی خسرو شجاعی فعالیت هنری را شروع کرد و پس از آن در مجموعه نوروز 93 حضور پیدا کرد و در این مجموعه نویسندگی چند آیتم را هم به عهده داشت.

کیهان ملکی

بازی در سریال روزگار جوانی

بازی او در سریال روزگار جوانی در سال 1377 باعث شد که شناخته شود. داستان این سریال در مورد زندگی چند جوان بود که برای تحصیل به تهران آمده بودند و خانه ای را اجاره کرده بودند که در هر قسمت از سریال، ماجرای جالبی برای یکی از این شخصیت ها پیش می آمد.

بازی در سریال همسایه ها

او در سریال همسایه ها به کارگردانی محمدحسین لطیفی هم ایفای نقش کرد که بسیار بیننده داشت. در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون علی نصیریان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، عاطفه رضوی و … ایفای نقش کرده است.

کیهان ملکی

حضور در سینما

او در سینما هم حضور پیدا کرده است. در فیلم معجزه خنده و مرد بارانی شاهد بازی زیبایی از کیهان ملکی بودیم.

کیهان ملکی

ازدواج کیهان ملکی و همسرش

او متاهل است و دختری به نام ژرفا دارد. او در مورد دخترش می گوید: “مهم‌ترین انگیزه‌ ام برای زندگی ژرفاست به همه وجود دخترم می‌ بالم؛ دخترم کتاب خوان است و سواد بالایی در حوزه ادبیات و بخش نوشتن دارد. “

دلیل کم کاری

او در مورد کم کار شدنش می گوید: به نظر من کاری که رد حد من باشد پیشنهاد نمی شود. من 30 سال تجربه بازیگری دارد و توقع دارم که پس از این همه سال، یک نقش خوب و با کیفیت به من پیشنهاد شود. هنوز نقشی که بسته به توانایی های من نوشته شده باشد در این چند سال به من پیشنهاد نشده است و ترجیح میدهم در هر نقشی بازی نکنم

مطالب مشابه را ببینید!