مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی گلاره عباسی + عکس های همسرش، در مورد زندگی شخصی و هنری این بازیگر

در این بخش بیوگرافی کامل گلاره عباسی را قرار داده ایم او یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون است که با سریال شهرزاد بسیار معروف شد. در این قسمت اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های گلاره عباسی و همسرش را مشاهده می کنید.

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد 29 تیر سال 1362 در شهر تهران است او بازیگر سینما و تلویزیون است و در کلاس های امین تارخ دوره بازیگری را گذرانده است. فارغ‌ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر می باشد و یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه است. پدر او اهل شعر و هنر است و مادرش خانه دار است.

نخستین فیلم و شروع فعالیت بازیگری

گلاره عباسی با بازی در فیلم یک گزارش واقعی وارد حرفه بازیگری شد. این فیلم به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 87 ساخته شد.

 

نخستین سریال و مشهور شدن

او با بازی در سریال شیدایی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید. این سریال مورد استقبال قرار گرفت.

سریال شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1390 ساخته شد و در شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.
گلاره عباسی
 قصه، ریشه در یک اختلاف کهنه و عمیق دارد. اختلافی که البته تجربه آشنایی است و از دعوای پدرزن و داماد نشات می گیرد.
گلاره عباسی

بازی در سریال ماه رمضان در یک نقش خاکستری

او در ماه رمضان سال 93 در سریال مدینه از شبکه یک سیما در نقش بیتا در کنار مهرداد صدیقیان ایفای تقش کرد که به خوبی توانست در نقش خاکستری ایفای نقش کند.

گلاره عباسی

گلاره عباسی در کنار ترانه علیدوستی

بازی در فیلم شیار 143

این بازیگر در کنار مریلا زارعی به عنوان خواهر یک رزمنده که لهجه کرمانی داشت ایفای نقش کرد.

شیار 143 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی محصول سال 1392 است.
گلاره عباسی
پسری جوان به جبهه رفته است. مادر او در نبود پسرش روزهای تلخی را می گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد.
گلاره عباسی

بیماری گلاره عباسی

گلاره عباسی در برنامه حالا خورشید گفت که در سال گذشته بیماری سختی گرفتم و یک تومور سرطانی داشتم که مجبور به جراحی شدم. او گفت در این مدت گروه شهرزاد و حسن فتحی مرا حمایت کردند و گفتند که نگران چیزی نباشید و ما تا آخرین لحظه حمایتت می کنیم و نقش تو محفوظ است و حتی یک سکانس هم از نقش تو کم نمی کنیم.

گلاره عباسی

 بحران سی‌ سالگی گلاره عباسی

او می گوید که دچار بحران 30 سالگی شده است. زیرا دهه 20 و دهه 30 با هم خیلی متفاوت است. او گفته که در سن 25 سالگی همه چیز برای من تغییر کرده است. شرایط زندگی من در دهه 20 و دهه 30 خیلی تفاوت داشته است.

گلاره عباسی

تجربه کارگردانی

تجربه کار کردن پشت دوربین را با دستیار و برنامه‌ریز شروع کرده بوده و از بیرون ماجرا را می‌دیده و دوره پر مسئولیت‌ تری داشته است. گلاره عباسی دستیار کارگردان مرضیه برومند بوده است و از او برای آن‌چه آدم مسئول ‌تری شده است تشکر کرد.

گلاره عباسی

وسواسی بودن گلاره عباسی

مهران مدیری در مورد گلاره عباسی می گوید که او مرتب سر صحنه می آید، دیالوگ هایشان را حفط  هستند و دیگران را از این نظر عصبی می کنند. چون بی‌نظم هستیم.حوصله نداریم اعصاب نداریم.

گلاره عباسی

همسر گلاره عباسی و ازدواج

گلاره عباسی گفته که ازدواجی سنتی داشته است. همه چیز خوب و عالی است و همسرم آدم همراهی است. این دو در تاریخ 25 تیر سال 94 ازدواج کردند. نام همسرش ادیب آراد می باشد.

گلاره عباسی

من آدم باحالی نیستم

او می‌گوید زمانی به خبرنگاری گفته است من آدم لوتی و باحالی نیستم.اگر به دنبال چنین کسی می‌گردید فرد مناسبی برای این کار نیست.

گلاره عباسی

عمل زیبایی 

او می گوید که اگر حتی بازیگر هم نمی شدم باز هم عمل زیبایی انجام نمی دادم زیرا چهره بدون آرایش و بدون عمل زیبایی را دوست دارم.

امیدواریم بیوگرافی گلاره عباسی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

گلاره عباسی

گلاره عباسی و پژمان بازغی

مطالب مشابه را ببینید!