مجله تاپ‌ناز‌

تجربه‌ سفری ارزان در نوروز ۹۹

همیشه اصلی‌ترین دغدغه اکثر گردشگران در انتخاب مقصد گردشگری خود، هزینه‌های سفر است. در این روزها نیز با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز ۹۹ تورهای گردشگری مقصدهای متنوعی را در لیست برنامه‌های خود می‌گنجانند. آژانس مقتدرسیر نیز به عنوان یکی از آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه گردشگری سعی دارد تا همیشه بهترین گزینه ممکن را با توجه به سلیقه و بودجه مشتری در اختیار آن‌ها قرار دهد. پس داشتن تجربه‌ سفری ارزان در نوروز ۹۹ غیر ممکن نیست. فقط کافیست تا با یکی از کارشناسان و مشاوران آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها بهترین گزینه‌ی ممکن را با توجه به شرایط شما ارائه خواهند داد.

 

تجربه سفری اقتصادی و ارزان با تور گرجستان نوروز ۹۹

تور گرجستان نوروز 99 یکی از مناسب‌ترین پیشنهادهای آژانس مقتدرسیر است. زیرا این کشور یکی از مقصدهای گردشگری نزدیک به ایران محسوب می‌شود. در نتیجه گردشگران می‌توانند با حداقل هزینه و به صورت زمینی با تور گرجستان سفر کنند.

تور نوروزی گرجستان به صورت زمینی این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در حین سفر خود از زیبایی‌های مسیر نیز لذت ببرید. از آن‌جایی که سفر با اتوبوس یا قطار در مقایسه با هواپیما به زمان بیشتری احتیاج دارد تعطیلات نوروزی بهترین زمان ممکن برای این سفر است. پس اگر هنوز مقصد سفر خود را مشخص نکرده‌اید با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و تور زمینی گرجستان را رزرو کنید.

تجربه‌ سفری ارزان در نوروز ۹۹

آژانس مقتدرسیر علاوه بر تور نوروز ۹۹ گرجستان که به صورت زمینی برگزار می‌شود تور ترکیبی گرجستان را نیز با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. تورهای ترکیبی معمولا به صورت ۷ روز و ۸ شب برگزار می‌شوند. برنامه این تورها به صورت ۴ شب تفلیس و ۴ شب باتومی هستند. با انتخاب این برنامه می‌توانید سفری متنوع را برای خود رقم بزنید. چرا که در این تورها این فرصت را برای خود فراهم می‌کنید که در یک سفر از دو شهر از زیباترین شهرهای کشور گرجستان دیدن کنید.

این دو شهر در اصل نماینده تمامی شهرهای گرجستان هستند. در نتیجه می‌توانید با انتخاب تور گرجستان به این شکل، یک تناسب ایده‌‌آل را برای خود در طول سفر برقرار کنید. به این صورت که شهر تفلیس به عنوان پایتخت کشور گرجستان، اصلی‌ترین مقصد گردشگری برای آشنایی با فرهنگ و سنت‌های گرجی‌ها است. از طرفی دیگر شهر ساحلی و زیبای باتومی، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از دریا و سواحل زیبای آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم تا در نوروز ۹۹ ترکیبی از مقصدهای گردشگری فرهنگی و تاریخی را در کنار تفریحات آبی و جاذبه‌های گردشگری گرجستان انتخاب کنید و بهترین لحظات را برای خود و خانواده رقم بزنید.

تور باکو نوروز ۹۹؛ تجربه سفری ارزان به زیباترین همسایه ایران

امروزه تور باکو به یکی از تورهای محبوب بین ایرانیان تبدیل شده است. چرا که هم مرز بودن این کشور با ایران، باعث شده است تا گردشگران بتوانند به راحتی از این شهر زیبا و تاریخی دیدن کنند. در کنار مقرون به صرفه و ارزان بودن تور نوروز باکو نمی‌توان از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا نیز چشم پوشی کرد.

از آنجایی که تور باکو نوروز ۹۹ یکی از تورهای پرطرفدار در بین مشتری‌های آژانس مقتدرسیر است برنامه‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای توسط آن برگزار می‌شود. فقط کافی است تا شما تصمیم خود را بگیرید و با یکی از کارشناسان آژانس تماس بگیرید. آن‌ها لیستی از انواع تور باکو را با توجه به بودجه، سلیقه و انتظارات شما از سفر در اختیارتان قرار خواهند داد.

تجربه‌ سفری ارزان در نوروز ۹۹

از جمله خدماتی که توسط آژانس مقتدرسیر در تور نوروزی باکو ارائه می‌شود می‌توان به گشت شهری رایگان، بیمه مسافران، ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و هتل به فرودگاه و لیدر فارسی زبان که در طول گشت شهری در کنار آن‌ها خواهد بود اشاره کرد. تور هوایی باکو از طریق پروازهای ماهان و ایران ایر برگزار می‌شوند. در نتیجه این تورها در مقایسه با تورهای دیگر که توسط پروازهای خارجی انجام می‌شوند اقتصادی‌تر خواهند بود.

یکی دیگر از مسائلی که در تعیین هزینه سفر نقش زیادی دارند، انتخاب نوع هتل و رستوران مناسب است. در تورهای آژانس مقتدرسیر می‌توانید لیست کاملی از انواع هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره را مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. در این تورها سعی شده است در مرحله اول رضایت و شادی مسافران در نظر گرفته شود. از این رو اطمینان داشته باشید که تمامی هتل‌های موجود در لیست، بهترین هتل‌های موجود در بین هم رده‌های خود در باکو هستند که با هدف خدمت به شما عزیزان و با نهایت دقت انتخاب شده‌اند.

پس اگر به دنبال تجربه‌ سفری ارزان در نوروز ۹۹ هستید، وقت خود را تلف نکنید و همین الان با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها به صورت کاملا صمیمی و صادقانه شما را راهنمایی خواهند کرد و مناسب‌ترین تور باکو نوروز 99 را در اختیار شما قرار خواهند داد. پایان رپورتاژ آگهی /

منبع : ویرلن

مطالب مشابه را ببینید!