مجله تاپ‌ناز‌

چرا باید بلیط قطار را به بلیط اتوبوس و هواپیما ترجیح دهیم؟

از بهترین روشهایی که میتوان با آن به مسافرت بپردازید استفاده از قطار است. چرا باید قطار را برای سفر انتخاب کنیم؟ خرید بلیط قطار نسبت به خرید بلیط اتوبوس و هواپیما چه مزیتی را به مسافران هدیه می دهد ؟ اگر بخواهیم از مزیت های سفر با قطار بگوییم باید یک کتاب را به چاپ برسانیم. از خصوصیات بارز سفر با قطار این است که به راحتی هرچه تمام تر و بدون دغدغه می توانید با این وسیله نقلیه به مسافرت خود بپرسید.

اگر مایل هستید مانند اتوبوس هزینه های کم و مانند هواپیما از امکانات زیاد استفاده کنید بلیط قطار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید خرید بلیط قطار سفر با این وسیله نقلیه جذاب را تجربه کنید در این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 6 دقیقه زمان نیاز دارد.

چرا باید بلیط قطار را به بلیط اتوبوس و هواپیما ترجیح دهیم؟

قیمت ارزان بلیط قطار

یکی از بهترین و مناسب ترین وسایل نقلیه را قطار دارد. قیمت بلیط قطار به نسبت بلیط هواپیما پایین تر است و امکاناتی چون امکانات هواپیما را ارائه می دهد. اگر دوست دارید سرعت و راحتی هواپیما را داشته باشید خرید بلیط قطار را در صدر کارهای خود قرار دهید. خرید بلیط قطار می تواند هزینه های سفر شما را به طور چشمگیری کاهش دهد.

ثبات قیمت بلیط قطار

یکی دیگر از مزیت های سفر با قطار ثبات قیمت بلیط آن است. این در حالی است که بلیت هواپیما و بلیط اتوبوس دچار نوسانات بسیار زیادی می شوند. برای خرید بلیط قطار فرقی نمی کند در چه بازه زمانی قرار داشته باشد در هر بازه زمانی که بلیط قطار را تهیه کنید قیمت آن هیچ فرقی با دیگر بازار زمانی ندارد. نکته جالب درباره خرید بلیط هواپیما تغییرات قیمت بلیط آن در کسری از دقیقه است.

چرا باید بلیط قطار را به بلیط اتوبوس و هواپیما ترجیح دهیم؟

میزان بار دلخواه

در سفر با اتوبوس و هواپیما خبری از میزان بار دلخواه نیست. با استفاده از خرید بلیط قطار می توانید میزان بار دلخواه خود را در سفر به همراه داشته باشید. این در حالی است که در سفر با هواپیما میزان بار اضافه شما را متحمل جریمه می‌کند. برای این که از دست جریمه میزان بار بیشتر در امان بمانید، قطار را انتخاب کنید.

امنیت بالا

اگر بخواهیم وسایل نقلیه را از لحاظ امنیت دسته بندی کنیم قطار در صدر تمام وسایل نقلیه قرار می‌گیرد. کسانی که امنیت در سفر برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بلیط قطار را به بلیط هواپیما و بلیط قطار را به بلیط اتوبوس ترجیح می دهند.

یکی از مهمترین عواملی که موجب شده تا مسافران زیادی به دنبال رزرو بلیط قطار باشند، امنیت بالای قطار است. بر طبق بررسی ها و شواهد به راحتی میتواند اثبات کرد که میزان تصادفات و سوانح قطار بسیار کمتر از سایر وسایل نقلیه است. علاوه بر ایمنی بالا، قیمت بلیط قطار در مقایسه با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. از همین رو مسافران ترجیح می دهند تا به جای پرداخت مبالغ سنگین بابت خرید بلیط هواپیما، با قطار سفر کنند.” (منبع)

دسترسی آسان

ایستگاه های قطار به نسبت فرودگاه و ترمینال ها از دسترسی راحت ‌تری برخوردار هستند. ایستگاه های قطار معمولاً در وسط شهر یا نزدیک شهر قرار دارد و فرودگاه ها در خارج از شهر قرار می گیرند. دسترسی به ترمینال و فرودگاه سخت تر از ایستگاه راه آهن خواهد بود.

سایت های معتبر ارائه کننده بلیط قطار

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت هایی هستند که می توانید به وسیله آنها خرید بلیط قطار را به بهترین شکل انجام داد. در بین سایت های گفته شده این تیک بان است که توانسته با ارائه خدماتی نوین و ارزان نامی نیکو از خود به جای بگذارد. تیک بان علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را به فروش می رساند.

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. این سایت با تمامی شرکت های حمل و نقل ریلی در ایران همکاری می نماید و بلیط تمامی آنها را به نازلترین قیمت ارائه می دهد.

همچنین سایت تیک بان این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!