مجله تاپ‌ناز‌

محبوب ترین ترندهای رنگ موی خانم ها در سال 1401

محبوب ترین ترندهای رنگ موی خانم ها در سال 1401

اگر امسال سر کوچکی هم به اینستاگرام، پینترست و این دسته برنامه‌ها زده باشید، می‌دانید که رنگ موی ترند ۲۰۲۲ طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها دارند. از همین رو قصد داریم شما را با به‌روزترین مدل های رنگ مو سال ۱۴۰۱ آشنا کنیم تا بتوانید رنگ موی شیک سال را که تضمین‌کننده زیبایی ظاهرتان است انتخاب کنید.

هایلایت و موی فر

اگر شما هم مثل من شیفته هوای گرم هستید، احتمالاً به چیزی غیر از لاته گرم نیاز دارید که مطمئناً برای کاهش دمای هوای سرد به شما کمک کند و چه راهی بهتر از این که موهایتان را با یکی از رنگ‌های پرطرفدار پاییز ۱۴۰۱ به روز کنید؟ زیرا، بیایید صادق باشیم، کمتر زمانی وجود دارد که با سرخوشی که هنگام خروج از سالن با رنگی تازه و جدید تجربه می‌کنید، رقابت کند.

این یکی از فرم‌های بالیاژ است، به این معنی که هایلایت‌ها تا ریشه‌ها نمی‌روند و بیشتر روی قدهای میانی تا انتهایی تمرکز می‌کنند. این یک راه عالی برای بازی با رنگ، بافت و تن است. در دوره آموزش رنگ مو آدینا شما با بروزترین و آخرین ترندهای رنگ موی ایران و جهان آشنا می شوید.

رنگ موهای فانتزی

اگر به دنبال رنگ دادن به روزهای خود هستید و دوست دارید کمی تنوع دهید، رنگ موهای فانتزی مخصوص شماست.

رنگ‌های فانتزی که در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند، از رنگ‌های جیغ و شارپ هستند تا رنگ‌های ملایم.

رنگ‌های پاستلی از ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۱ هستند. رنگ‌های سبز پاستلی،‌ صورتی و یاسی رنگ‌هایی هستند که این روزها این جا و آن‌‌جا زیاد می‌بینیم.

رنگ‌های طرح‌دار و چند رنگی هم از جدیدترین تکنیک‌های رنگ هستند. این رنگ‌ها را آرایشگاه‌ها و کالریست‌های حرفه‌ای می‌توانند به خوبی از پسش برآیند.

رنگ موهای فانتزی جیغ مثل قرمز آتشی، سبز چمنی و آبی جیغ هستند که برای پوست‌های روشن بسیار مناسب‌اند.

شما برای رنگ‌های فانتزی به دکولوره نیاز دارید و پایه‌ را دقیق درآورید وگرنه آن رنگی که خواسته بودید از آب در نمی‌آید.

علاوه بر این، با شرکت در دوره آموزش میکاپ آدینا می‌توانید گریم و آرایش خود را نیز با موهایتان ست کنید.

رنگ موهای تیره سال ۱۴۰۱

اگر به دنبال رنگ‌های تیره هستید و با د‌‌کلره رابطه خوبی ندارید، می‌توانید از رنگ موهای زیر کمک بگیرید.

رنگ موهایی که بیشتر در خانواده رنگ‌های قهوه‌ای با تناژ قرمز و مسی قرار دارند، هیچگاه از مد نمی‌افتند و همیشه زیبایی خاص خودشان را دارند. . رنگ‌های تیره برای هر سنی با هر سلیقه‌ای گزینه ایده‌آل است.

قهوه‌ای تیره در برخی از نورها، مشکی به نظر می رسد و در برخی دیگر، شما رگه هایی از قهوه ای را خواهید دید.برای کسانی که به رنگ‌های تیره علاقه دارند بی‌نظیر است.

بلوند پلاتینیوم

در حالی که مطمئناً در پاییز امسال تعداد زیادی بلوند گرم شده را خواهید دید، منتظر باشید که شاهد ادامه روند بلوند پلاتینی یخی دهه 90 در پاییز باشید.

رنگ‌های قرمز مسی

اگر می‌خواهید رنگ‌های قرمز را یک قدم جلوتر ببرید، می‌توانید یک رنگ مسی پر جنب‌و‌جوش را انتخاب کنید – یک کلاسیک واقعی پاییزی. رنگ‌های قرمز و مسی حتی پررنگ‌تر و درخشان‌تر می شوند.

بلوند بژ

وقتی درخواست یک بلوند بژ را می‌شنوید، به رنگ های خنثی و کره‌ای با ابعادی که نور را منعکس می کند فکر کنید. بلوند بژ از ترندهای ۲۰۲۲ است که بسیار طرفدار دارد.

جمع‌بندی

خلاصه که از بلوند توت‌فرنگی گرفته تا قرمز تیره‌آمیز، کارشناسان طیف وسیعی از روندهای رنگ مو را پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است در سال ۱۴۰۱ بدرخشد. رنگ‌های مسی، هایلایت‌های ظریف، قهوه‌ای روشن، روبان‌های کاراملی، بلوند طلایی عسلی، شامپاین نقره‌ای، و براند همه چیز در رادار ترند رنگ مو ۲۰۲۲ وجود دارد. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید موهایتان را صورتی روشن رنگ کنید، سال ۱۴۰۱ شامل پیچش‌های غیرمنتظره در رنگ موهای کلاسیک شماست. اما، چرا فقط به دنبال رنگ صورتی روشن ابتدایی هستید، در حالی که می توانید یک سایه رویایی آمبره با تقریباً هر رنگی، آبی، اسطوخودوسی، خاکستری را انتخاب کنید؟

در مدرسه زیبایی آدینا همه چیزهایی را که باید در مورد ترندهای برتر رنگ مو در سال 2022 بدانید، پیدا خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات ثبت نام به سایت آموزشگاه آرایشگری مدرسه زیبایی آدینامراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!