مجله تاپ‌ناز‌

ترند چرم در محصولات زمستانی و نکاتی برای به کاربردن آنها در استایل روزمره

 

ترند چرم در محصولات زمستانی و نکاتی برای به کاربردن آنها در استایل روزمره

امسال علیرغم پاندمی‌کرونا، طراحان لباس مطابق هر سال ترندها را معرفی و به صورت آنلاین به جهان ارائه کردند. شما می‌توانید ترندها را بررسی و آنچه را که بیشتر مناسب سلیقه و استایل شخصی‌ شما است را انتخاب و استفاده کنید. چرم و صنایع چرمی‌ هرگز از مد نمی‌افتند، بخصوص امسال تاکید زیادی بر روی آن وجود دارد. اکثر طراحان معروف، چرم مشکی را به عنوان یکی از ترندهای پر قدرت لباس مد روز دنیا برای زمستان امسال در نظر گرفته‌اند.

نکته‌ی قابل توجه درباره چرم این است که علاوه بر بوی خاص، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و معمولا با گذشت زمان این خاصیت خود را از دست نمی‌دهد. همچنین چرم به دلیل خاصیت تنفس‌پذیری باعث تعرق کمتر می‌شود. چرم محدود به فصل خاصی نمی‌شود و در تمامی‌ فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد. چرم با کیفیت معمولا در برابر حرارت مقاوم بوده و از عمر بالایی برخوردار است، به همین دلیل خرید محصول چرمی، همیشه به صرفه می‌باشد. از دیگر مزایای چرم مقاومت آن در برابر سایش و کشش است. با چرم می‌توان همیشه مطابق با جدیدترین مد روز دنیا بود.

همیشه ساختن استایلی که هم بتواند شما را راضی کند و هم شما را گرم نگه دارد، کار راحتی نیست. به همین منظور در مقاله پیش‌رو، ترندهای چرم را برای پاییز و زمستان جهت ست کردن استایلی شیک و زیبا مورد بررسی قرار می‌دهیم. استفاده از چرم نوعی سرمایه‌گذاری است، چرا که همانطور که گفتیم چرم به دلیل کیفیت و دوام بالا، ظاهر زیبا در سا‌ل‌های بعد هم به عنوان یک ترند در مد وجود خواهد داشت.

  1. کت، پالتو یا بارانی بلند چرم

کت و بارانی چرمی‌ به همراه کیف و کفش و لوازم جانبی چرمی ‌یکی از روش‌هایی است که باعث افزایش جذابیت و شیک پوشی شما می‌شود و سبکی امروزی و منحصر به فرد به شما می‌بخشد. به علاوه استفاده از چرم حاکی از این است که از اقلام مرغوب و با کیفیت در استایل خود استفاده می‌کنید. هنگام صحبت از ترند لباس زنانه و مردانه، استفاده از کت‌ و پالتوی بلند چرم، یک انتخاب کلاسیک و مناسب برای شیک‌پوشی است. شما می‌توانید کمربند کت را ببندید و سبک تازه‌ای را برای خود ایجاد کنید. کت‌ها و پالتوهای چرمی در رنگ‌های طوسی، مشکی و قهوه‌ای بسیار زیبا هستند و می‌توانند انتخاب خاصی برای شما باشند. شما می‌توانید به‌ راحتی به صورت اینترنتی به بررسی و خرید پالتو زنانه و دخترانه بلند چرم بپردازید.

  1. دامن چرم

دامن چرم ممکن است مورد پسند همه واقع نشود، اما اگر بتوانید با اعتماد به نفس آن را به تن کرده و با آن کنار بیایید، کاملا منحصر به فرد و خاص به نظر خواهید رسید. بلندی، رنگ، دوخت و استایل دامن‌های چرم مواردی هستند که پیش از پوشیدن آن باید مد نظر قرار بگیرید.

شما می‌توانید با استفاده از دامن کوتاه و پوشاندن پاهایتان با یک ساپورت، استایل‌ خود را در زمستان زیباتر کنید. دامن کوتاه و پلیور یقه اسکی زیر کت چرم به همراه جوراب شلواری و آنکل بوت چرم به تن کنید و استایل منحصربفردی را برای خود رقم زنید. یک شال گردن پشمی، کلاه بافتنی و یک جفت دستکش چرم را جهت محافظت از خود در برابر باد سرد زمستان و اکسسوری‌ها چرم و جیر کلاسیک را به استایل خود اضافه نمایید.

  1. کت چرم سوارکاری

ترند چرم در محصولات زمستانی و نکاتی برای به کاربردن آنها در استایل روزمره

کت چرم سوارکاری بسیار کاربردی است و هیچوقت هم از مد نمی‌رود. تنها کافیست یکی از آنها را به رنگ مشکی یا هر رنگ خنثی دیگری مانند سبز تیره، آبی تیره یا زرشکی خریداری کنید و از آن برای استایل جسورانه به تمام لباس‌های کمدتان استفاده کنید. یک تیپ ساده و راحت با شلوار جین مشکی و سویشرت با این کت چرم می‌تواند ست لباس شما را خاص‌ جلوه دهد.

  1. اکسسوری‌های چرم

به کار بردن کمربند، کیف دستی و کفش چرم به طور همزمان کاملا مناسب به نظر می‌رسد. هر سه این پوشاک را در دسته لوازم جانبی و اکسسوری قرار می‌گیرند، به راحتی می‌توانید با ست کردن آن‌ها در استایل خود، مرکز توجه قرار بگیرید. انواع مدل کیف های زنانه چرم، دوشی و مجلسی در بازار موجود می‌باشد که بر حسب سلیقه می‌توانید با استایل خود ست کنید.

  1. چکمه چرم تا بالای زانو

داشتن یک چکمه چرمی ‌بلند یا شلوارهای طرح‌دار از آیتم‌های دیگر ترند پاییز و زمستان هستند. شما می‌توانید در زمستان از چکمه چرم بیشتر به جای جوراب شلواری استفاده کنید و جذابیت تیپ خود را دو چندان کنید، در واقع اینکار راهی فوق‌العاده برای پوشاندن پاهایتان هنگام پوشیدن دامن در روزهای سرد سال است.

  1. ژاکت چرم

استفاده از ژاکت‌ چرم می‌تواند به خوبی از شما در برابر سرمای زمستان محافظت کند. در واقع ژاکت‌های چرمی‌جزو آن دسته از پوشاکی است که خانم‌ها می‌توانند در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند. این لباس با وجود اینکه کاملا کلاسیک به نظر می‌رسد اما مدرن است، در نتیجه دست شما را برای پوشیدن آن با شلوار جین، لباس رسمی، دامن و … باز می‌گذارد. مطمئن شوید که از لحاظ دوخت و اندازه کاملا با مشخصات ظاهری شما مطابقت باشد.

  1. پالتوهای چرمی‌قهوه‌ای

بی‌شک پالتوهای چرمی قهوه‌ای یکی از انتخاب‌های کلاسیک شیک برای زمستان است و اکثر افراد این لباس‌ را در کمد خود دارند. بخصوص امسال به این پالتوها از طرف طراحان لباس و تاثیرگذاران دنیای مد بیشتر توجه شده و اکثر سلبریتی‌ها از این ترند استفاده می‌کنند. شما می‌توانید کت چرم قهوه‌ای را با شلوار راسته ست کنید.

  1. شلوار چرم

مانند دامن‌های چرم، این گزینه هم ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرد. کسانی که قصد دارند شلوار چرم بپوشند باید در نظر داشته باشند که پوشیدن شلوار چرم، باعث قرار گرفتن در مرکز توجهات می‌شود. استفاده از این نوع لباس بیش‌تر برای مهمانی‌های زنانه پیشنهاد می‌شود. شلوار چرم طرفداران زیادی دارد ولی جهت ست کردن شلوارهای چرم با دیگر لباس‌ها باید به نکاتی توجه کنید تا استایل جذابی داشته باشید.کنار هم قرار گرفتن چرم با لباس‌های دیگر باعث به وجود آمدن ترکیب فوق العاده‌ای می‌شود.

شما می‌توانید شلوارهای چرم را در استایل‌های روزانه و رسمی ‌به کار ببرید. در استایل‌های روزانه شلوار چرم به زیبایی با تی‌شرت‌های سفید و کت کتان اسپرت ست می‌شود و می‌توانید از بافت‌های زمستانی نیز استفاده کنید. توجه کنید که شلوار باید کاملا با اندام شما متناسب باشد. برای گرفتن ایده‌های بیشتر برای ست کردن لباس با شلوارهای چرم این مطلب را بخوانید.

برای مهمانی، شلوار چرم‌ را با یقه اسکی سیاه یا سفید و یک بوت پاشنه‌دار و بلند بپوشید. برای تکمیل شدن زیبایی ظاهرتان یک کت طرح‌دار و فیت انتخاب کنید. بهترین کفش برای ست با این تیپ شلوار, بوت یا نیم بوت می‌باشد. جنس بوت می‌تواند چرم یا جیر باشد. در نظر داشته باشید که مشکی رنگی خنثی است و با رنگ‌های زیادی ست می‌شود.

  1. دستکش چرم

ترند چرم در محصولات زمستانی و نکاتی برای به کاربردن آنها در استایل روزمره

دستکش‌های چرمی ‌بخصوص دستکش‌های ساق بلند از اکسسوری‌های خاص هستند. در برخی برندها این دستکش‌ها را با جواهرات و مروارید تزیین می‌کردند و در برخی دیگر طراحی خاصی از دستکش ارائه دادند که کاربردی بودن آن و محافظت در برابر سرما را زیر سوال می‌برد. بنابراین دستکش امسال فقط برای مقابله با سرما نیست و ممکن است آیتمی‌ ضروری برای استایل شما محسوب شود. تنوع رنگی و متریال نیز در دستکش‌های امسال دیده می‌شود؛ از مخمل اشرافی گرفته تا چرم و از رنگ‌های تیره تا رنگ‌های شارپ و بولد پرکاربرد بوده‌اند.

  1. چرم در استایل آقایان

شاید شما آقایان همیشه نتوانید از پوشاک چرمی ‌استفاده کنید، اما برای آنکه سبک منحصر به فردی داشته باشید، می‌توانید کفش و کیف‌های چرمی ‌اداری ساده و اسپرت را در استایل خود بگنجانید که در مدل‌های گوناگون دستی و دوشی با طراحی‌های متنوع تولید می‌شوند. همچنین در نظر داشته باشید که اکسسوری چرمی ‌مانند کیف پول، جاکلیدی چرمی، ست کیف وکمربند، دستکش می‌تواند بهترین هدیه ارزشمند و کاربردی برای آقایان باشد. این اکسسوری‌ها را می‌توان به راحتی با بارانی، کت جین و استایل کلاسیک، ست کرد.

پیشنهاد آخر ما به شما

همانطور که می‌دانید اغلب ترندها زودگذرند و سریع از مد خارج می‌شوند و تنها تعداد کمی ‌از آنها ما را در طی چند سال همراهی می‌کنند. بهتر است در انتخاب لباس و اکسسوری به سراغ آن دسته از ترندهایی بروید که علاوه بر ماندگاری استایل خاصی برای شما رقم بزنند، ترند چرم یکی از این‌ ترندها می‌باشد. رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!