مجله تاپ‌ناز‌

تزریق چربی به واژن؛ مراحل، نحوه انجام و نکاتی که باید بدانید

یکی از قسمت هایی که بیشتر بانوان اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند واژن است، واژن در دوران جوانی ظاهر زیبا و سفت دارد اما ممکن است با افزایش سن و در روند پیری دچار چین و چروک و شل شدگی شود؛برای درمان شل شدگی و افتادگی واژن بانوان به تزریق چربی روی می آورند.

تزریق چربی به واژن یکی از راهکارهای درمانی برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی واژن است، چربی ها از نواحی مختلف همچون شکم استخراج شده و به موضع مورد نظر تزریق می شود، انجام این عمل باعث رفع چروک، شادابی و همچنین جوانسازی واژن می شود؛در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به صورت تخصصی به تزریق چربی به واژن بپردازیم.

تزریق چربی به واژن؛ مراحل، نحوه انجام و نکاتی که باید بدانید

 

روش های درمان واژن

تغییراتی که در طول زندگی در ناحیه واژن رخ می دهد باعث ایجاد خجالت در بانوان می شود و اعتماد به نفس آنها در زندگی زناشویی را می کاهد؛به همین دلیل اکثر بانوان به دنبال روش های جوان سازی واژن می باشند، روش های درمان ناهنجاری های واژن عبارتند از:

  • تزریق ژل با فیلر به واژن
  • تزریق بوتاکس به واژن
  • سفید سازی و تغییر رنگ ناحیه تناسلی
  • جراحی زیبایی واژن
  • تزریق چربی به واژن

در ادامه مقاله قصد داریم به تزریق چربی به واژن بپردازیم و نحوه درمان افتادگی و شل شدن واژن به وسیله تزریق چربی را مورد بررسی قرار دهیم.

علل افتادگی واژن

علل متعددی ممکن است باعث افتادگی و شل شدن واژن در بانوان شود، این علل عبارتند از:

  • افزایش سن و شروع روند پیری
  • تغییرات واژن در دوران بارداری
  • تغییرات واژن بر اثر زایمان طبیعی
  • تغییرات واژن بر اثر افزایش و یا کاهش وزن
  • تغییرات واژن پس از یائسگی و کاهش ترشح هورمون ها

مزایای تزریق چربی به واژن

در این بخش از مقاله قصد داریم به مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های جوانسازی واژن بپردازیم این مزایا عبارتند از:

به صورت کلی تزریق چربی به واژن نیازی به بیهوشی ، ایجاد برش و بخیه ندارد به همین دلیل یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود.

به صورت کلی تزریق چربی به واژن نسبت به سایر روش ها و فیلر ها همچون هیالورونیک اسید ماندگاری بیشتری دارد.

تزریق چربی به واژن نسبت به سایر روش ها ظاهری کاملا طبیعی و عادی به واژن می بخشد که مورد رضایت اکثر زیباجویان است.

از آنجایی که در تزریق چربی به واژن هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است امکان واکنش بدن و آلرژی داشتن زیباجو نسبت به مواد تزریق شده به صفر می رسد.

پس از تزریق چربی به واژن افراد سریعاً بهبود یافته و طی یک الی دو روز می توانند فعالیت های روزمره و کارهای روتین خود را از سر بگیرند.

مطلب مشابه: جوان نگه داشتن واژن | روش هایی برای جوانسازی ناحیه تناسلی

تزریق چربی به واژن؛ مراحل، نحوه انجام و نکاتی که باید بدانید

چه افرادی برای تزریق چربی به واژن مناسب هستند؟

تزریق چربی به واژن برای افراد محدودیتی ندارد اما برخی از افراد برای تزریق چربی به واژن گزینه مناسب تری هستند این افراد عبارتند از:

افرادی که به دلیل افزایش سن و یا عوامل ژنتیکی از تغییرات بافت واژن خود و یا اندازه آن نارضایتی دارند و به دنبال تغییر بافت و تغییر اندازه واژن خود هستند.

افرادی که بیماری زمینه ای نداشته و سلامت جسمانی کاملی دارند نیز گزینه‌ مناسب برای تزریق چربی به واژن هستند.

افرادی که وزن آنها ثابت است و دچار کاهش یا افزایش وزن نمی شوند.

افرادی که آمادگی کامل برای پذیرش نتایج تزریق چربی به واژن را به صورت دائمی دارند.

افرادی که از تزریق چربی به واژن انتظارات واقع بینانه ای دارند.

نتایج تزریق چربی به واژن

پس از تزریق چربی به واژن اگر فرد زیباجو کاهش و افزایش وزن نداشته باشد معمولاً سه ماه بعد از تزریق چربی به واژن نتایج آن مشخص شده و تا آخر عمر باقی می‌ماند، این نتایج عبارتند از:

رفع افتادگی، از بین رفتن چین و چروک و سفت شدن واژن

افزایش رضایت از رابطه جنسی

افزایش اعتماد به نفس

بازگشت زیبایی و جوانی به واژن

از بین رفتن خشکی واژن و در نتیجه افزایش رطوبت داخلی واژن

روشن تر شدن واژن و تغییر رنگ

رفع بی اختیاری ادرار و کمک به آن

نکات طلایی قبل از تزریق چربی به واژن

بهتر است فرد زیباجو ۲۰ روز قبل از تزریق چربی به واژن،کشیدن دخانیات و علی الخصوص سیگار را ترک نماید؛ زیرا سیگار تاثیرات منفی در بهبود زخم های ایجاد شده می گذارد.

اگر فرد زیباجو قرص هایی همچون آسپرین و وارفارین که رقیق کننده خون هستند را مصرف می‌کند، بهتر است یک هفته قبل از تزریق چربی به واژن مصرف این گونه داروها را قطع نماید.

بهتر است ۸ ساعت قبل از تزریق چربی به واژن از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید.

اگر جزو افرادی هستید که قرص هایی همچون ویتامین و مکمل مصرف می کنید،آن را با پزشک خود در جریان گذشته و نظر آن را در ارتباط با مصرف و یا قطع مصرف بپرسید.

تزریق چربی به ناحیه واژن در دوران عادت ماهانه بانوان یا همان پریود توصیه نمی شود.

مطلب مشابه: درمان شل شدگی واژن خانم ها و جوان سازی واژن

مراحل تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از راهکار هایی است که پزشکان برای رفع چین و چروک یا افتادگی واژن به بانوان پیشنهاد می کنند،این عمل یکی از ساده ترین راهکار ها برای بازگرداندن شادابی و جوانی واژن است،این تزریق  معمولاً با مصرف قرص های آرامبخش و یا بی حسی موضعی انجام می گیرد در ادامه مقاله به مراحل تزریق چربی به واژن می پردازیم این مراحل عبارتند از:

مرحله اول: برای تزریق چربی به واژن در مرحله اول مقداری چربی از بدن زیبا جو استخراج می شود،به صورت کلی چربی مورد نظر از پهلو و شکم برداشته می شود؛نحوه برداشتن چربی از نقاطی که دارای چربی اضافه است از طریق لیپوساکشن صورت می گیرد.

برای انجام این کار برش‌هایی حدود ۱۵ میلی‌متر بر روی پوست ایجاد و بعد از استخراج چربی توسط بخیه هایی که جذب پوست می شود دوخته می شود.

مرحله دوم: در مرحله دوم چربی استخراج شده توسط تجهیزات ویژه ای که در کلینک ها وجود دارد پردازش شده و سپس سلول های خونی از سلول های چربی به صورت کامل جدا می شوند.

مرحله سوم: در مرحله سوم یا مرحله آخر چربی های استخراج شده توسط سرنگ یا کانول به اطراف دهانه واژن یا ناحیه لابیای بزرگ تزریق می شود.

نکات طلایی بعد از تزریق چربی به واژن

رعایت برخی از نکات در دوره بهبودی و بعد از تزریق چربی به واژن می تواند به فرد زیباجو کمک فراوانی کند،این نکات عبارتند از:

فرد زیباجو ممکن است در ناحیه استخراج چربی که تحت لیپوساکشن قرار گرفته و همچنین ناحیه واژن که تحت تزریق چربی قرار گرفته است تا چندین ساعت بعد از تزریق احساس درد داشته باشد؛میزان این درد بسیار جزئی بوده و در صورت مجوز گرفتن از پزشک خود می توانید برای کاهش درد و التیام از مسکن استفاده نمایید.

بهتر است برای راحتی و جلوگیری از عفونت تا چندین هفته بعد از تزریق چربی به واژن از لباس های گشاد و راحت استفاده نمایید.

کبودی ایجاد شده در ناحیه تزریق چربی به واژن عادی و طبیعی بوده و با گذشت زمان از بین می رود.

بهتر است فرد زیباجو از مصرف دخانیات به ویژه الکل و سیگار به مدت ۲۰ روز خودداری نماید.

به صورت کلی چند ساعت بعد از تزریق چربی به واژن می توانید به منزل خود باز گردید،در بیشتر افرادی که تزریق چربی به واژن انجام داده اند، دو الی سه روز طول می کشد که آنها برای سرکار رفتن بهبود یافته باشند و فعالیت های روزمره و کارهای روتین خود را از سر بگیرند.

مصرف آنتی بیوتیک هایی که پزشک در اختیار زیباجو قرار می دهد باید به صورت مرتب و منظم باشد تا دوره نقاهت کوتاه تر شود.

بهتر است به مدت ۶ هفته از انجام حرکات تمرینی سنگین ، فعالیت های بدنی و همچنین سکس واژینال پرهیز کنید.

اگر پس از تزریق چربی به واژن دچار خونریزی غیرطبیعی و شدید، شدید حتما این موضوع را با پزشک خود در جریان بگذارید.

در ابتدای تزریق چربی به واژن ممکن است لابیا ماژور متورم به نظر برسد،این ورم ناشی از تجمع چربی و تزریق چربی است؛جالب است بدانید که یک ماه اول پس از طریق حدود ۴۰ درصد چربی از بین می رود بنابراین بهتر است به دستورالعمل هایی که از پزشک خود دریافت می کنید عمل نموده تا بهترین و ماندگارترین نتیجه را از تزریق چربی به دست آورید.

هزینه تزریق چربی به واژن

هزینه تزریق چربی به واژن در افراد مختلف متفاوت است، این هزینه بسته به تجربه و تخصص پزشک، میزان افتادگی و شل شدن واژن ، درمان و راهکار پیشنهادی و مدت زمان آن دارد؛ بهتر است برای اطلاع دقیق از هزینه های این تزریق از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم تزریق چربی به واژن را برای شما بانوان عزیز تشریح کنیم، از آنجایی که اکثر بانوان به واژن خود اهمیت می دهند و در رابطه جنسی اعتماد به نفس بالایی را به آنها می بخشد این موضوع بسیار حائز اهمیت است، در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه وار اما کامل تمام موارد مرتبط با تزریق چربی به واژن را ذکر کنیم؛ امیدواریم با مطالعه این مقاله به سوالات ذهنی شما زیباجویان عزیز پاسخ داده باشیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مشابه را ببینید!