مجله تاپ‌ناز‌

تزریق ژل به لب بهتر است یا تزیق چربی؟

تزریق ژل به لب بهتر است یا تزیق چربی؟ باتوجه به اینکه زیبایی ظاهری برای گروهی از افراد بسیار حائز اهمیت است و با پیشرفت روز افزون علم پزشکی، روش‌های کارآمد و جدیدی برای افزایش میزان زیبایی صورت …

باتوجه به اینکه زیبایی ظاهری برای گروهی از افراد بسیار حائز اهمیت است و با پیشرفت روز افزون علم پزشکی، روش‌های کارآمد و جدیدی برای افزایش میزان زیبایی صورت به خصوص لب‌ها به‌وجود آمده، مزایا و معایب تزریق ژل و یا چربی همواره قابل توجه بوده و اینکه کدام تزریق مناسب‌تر است مطلبی است که همواره مراجعه‌کنندگان‌ از ما سوال می‌کنند.

ژل لب

اینک پیشنهاد می‌کنیم مطالب زیر را برای پاسخ به این سوال دنبال کنید.

تزریق چربی یا تزریق ژل

گروهی از متخصصان حوزه سلامت و زیبایی پوست بر این باورند که تزریق چربی نسبت به تزریق ژل مفید‌تر است. چراکه ژل‌ها و فیلر‌ها طبیعی نبوده و گاها بسیار مضراند، از سویی دیگر این مواد مصنوعی در گروهی از افراد باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک نیز می‌شود.

اما جدا از همه‌ی این موارد نتایج تزریق ژل نیز مزایای خود را دارد. به طور مثال نتایج این نوع تزریق به سرعت قابل مشاهده است.

اما در آخر کدام؟ تزریق ژل یا تزریق چربی؟

تزریق چربی به لب

تزریق چربی باعث سفت و یک‌دست شدن سطح پوست شده و علاوه بر ایجاد شادابی در پوست، چین و چروک‌های سطح پوست را نیز از بین می‌برد و باعث تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت افراد می‌شود. در این تزریق پس از ایجاد بی‌حسی موضعی و استریلیزاسیون، استخراج چربی از بانک چربی انجام شده و پس از آماده‌سازی چربی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مانند سانتریفیوژ، تزریق چربی انجام می‌شود. از فواید تزریق چربی به لب می‌توان به عدم ایجاد بیهوشی، حذف بافت‌های چربی اضافه و ماندگاری بالا نتایج حاصله پس از چند سال اشاره کرد. این در صورتی است که نتایج حاصل از تزریق ژل نهایتا تا دو سال ماندگاری دارد.

 

نتایج تزریق چربی به لب‌ها

نتایج تزریق چربی به لب‌ها بعد از گذشت چند هفته قابل مشاهده است چراکه ابتدا باید ورم‌های ایجاد شده بر صورت رفع شود و چربی‌های تزریق شده توسط بدن جذب شود.همچنین این تزریق با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص انجام شده و دغدغه‌های عموم افراد را رفع کرده است.

چرا معمولا تزریق چربی در دو مرحله انجام می شود؟

نتایج بدست آمده از تحقیقات معتبر انجام شده حاکی از این‌ است حدود 60٪ از چربی تزریق شده جذب بدن می‌گردد و به همین دلیل تزریق چربی عموما در دو مرحله صورت می‌گیرد.

فواید تزریق چربی به پوست

  • عدم ایجاد بیهوشی
  • حذف بافت‌های چربی اضافه
  • ماندگاری بالا نتایج حاصله
  • غیر تهاجمی بودن و ایجاد‌ نکردن واکنش‌های آلرژیک

 

ژل لب

تزریق ژل به لب‌ها

نتایج حاصل از تزریق ژل پس از گذشت چند روز کاملا قابل مشاهده می‌باشد. چراکه اسید هالورونیک یک از مهم‌ترین مواد موجود در ژل در بافت‌های کلاژن و الاستن جای می‌گیرد و با جذب آب شفافیت و شادابی را در پوست ایجاد می‌کند. در این تزریق پزشک متخصص با ایجاد بی‌حسی موضعی در ناحیه مدنظر دست به تزریق ژل می‌زند.

از فواید تزریق ژل می‌توان به نداشتن دوره نقاهت، کوتاه مدت بودن زمان تزریق ژل و هزینه‌های پایین‌تر نسبت به تزریق چربی اشاره نمود. اما باید این مورد را نیز درنظر گرفت این تزریق در گروهی از افراد باعث بروز حساسیت می‌شود.

 

تزریق ژل لب روسی

اگر شما جزء افرادی هستید که لب بالای کوچکی دارند، یکی از بهترین پیشنهاد‌ها تزریق ژل لب روسی است. این مدل همانند سایر ژل‌ها ماندگار است. این مدل بیش‌تر بر فرم لب‌ها تمرکز دارد و بسیار باکیفیت است. در مدل روسی، مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت ناحیه لب انجام می‌شود.

ماندگاری ژل لب روسی

با توجه به نتیجه‌گیری‌های انجام شده می‌توان گفت ژل لب روسی از 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته و عموما تورم لب‌ها پس از گذشت 72 ساعت از بین می‌رود.

کلینیک معتبر ساعی:

جالب است بدانید یکی از برتری‌های تزریق چربی نسبت به تزریق ژل عدم ایجاد حساسیت در گروهی از افراد می‌باشد چراکه چربی تزریق شده همان ماده‌ای است که از بدن خود فرد استخراج می‌شود. اما در تزریق ژل گاهی افراد دچار بروز حساسیت‌های آلرژیک می‌شوند که امر می‌تواند گاهی اوقات زیان‌بار باشد.

کلینیک پوست و موی‌ ساعی اما این دغدغه را نیز بر‌طرف کرده و قبل از تزریق چربی در این مرکز همواره تست حساسیت گرفته می‌شود تا افرادی که به تزریق ژل حساسیت دارند مشخص شده و این تزریق برایشان صورت نگردد. همین امر سبب شده مراجعه کنندگان این کلینیک هیچگونه دغدغه‌ای جهت انجام امورات زیبایی نداشته باشند.

مطالب مشابه را ببینید!