مجله تاپ‌ناز‌

تزیین تخم مرغ با کاموا + ایده های جالب و دیدنی برای تزیین کردن تخم مرغ با کاموا

تزیین تخم مرغ با کاموا

در این بخش عکس هایی از ایده های جالب برای تزیین تخم مرغ با کاموا را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم که از مشاهده این عکس های جالب ایده بگیرید و مورد پسند شما باشند.

تخم مرغ یکی از اجزای مهم سفره هفت سین می باشد و برای تزیین آن ایده های زیادی وجود دارد. می توانید با الگوبرداری از این ایده ها، تزیینات زیبا و متفاوتی روی تخم مرغ داشته باشید.

تزیین تخم مرغ با کاموا با ایده های جالب

زیباسازی هر کدام از اجزای سفره هفت سین مانند سنجد، تخم مرغ، سکه، سیب و … بسیار با اهمیت است و اگر مایل هستید چیدمان سفره هفت سین شما بی نظیر و متفاوت باشد پس می توانید اجزای سفره هفت سین را تزیین کنید.

تزیین تخم مرغ با کاموا

تزیینات شیک تخم مرغ با کاموای رنگی

کامواها در رنگ های روشن و تیره موجود هستند و اگر مایل هستید تخم مرغ را با کاموا تزیین کنید پس بهتر است از ترکیب دو یا چند رنگ در کنار هم استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که رنگ کاموا را می توانید به صورت متضاد با هم انتخاب کنید. می توانید از ترکیب رنگ های مکمل برای تزیین کردن تخم مرغ استفاده کنید.

تزیین تخم مرغ با کاموا

کامواها را می توانید به صورتی ساده دور تخم مرغ بپیچانید و با میل قلاب بافی یا میل بافتنی پوششی از کاموا را برای پیچاندن در هر کدام از تخم مرغ ها ببافید و روی تخم مرغ تزیینات جالب داشته باشید.

ببینید: مدل سفره هفت سین نمدی با انواع طرح های زیبا

تزیین تخم مرغ با کاموا

با توجه به اینکه هماهنگی رنگ ها برای سفره هفت سین بسیار با اهمیت است و اگر مایل هستید دیزاین سفره هفت سین شما شیک و بدون نقص باشد پس می توانید رنگ کاموا برای تزیینات تخم مرغ را طوری انتخاب کنید که با دیگر رنگ های به کار رفته در سفره هفت سین هماهنگی داشته باشد.

تزیین تخم مرغ با کاموا

برای چیدمان سفره هفت سین می توانید از دو یا چند تخم مرغ تزیین شده استفاده کنید. می توانید با استفاده از روش های ساده و فانتزی تخم مرغ ها را تزیین کنید که به سلیقه شما بستگی دارد.

تزیین تخم مرغ با کاموا

می توانید برای هر کدام از تخم مرغ ها با کاموا یک کلاه ساده با یا طرح دار بببافید و کلاه را روی هر کدام از آنها قرار دهید سپس باقی مانده پوسته تخم مرغ را شبیه به یک عروسک دیزاین نمایید.

ببینید: آموزش تزیین تخم مرغ مخصوص سفره هفت سین عید نوروز

تزیین تخم مرغ با کاموا

مدل های جالب تزیین تخم مرغ با کاموا

تزیین تخم مرغ با کاموا

ساخت پوشش جالب روی تخم مرغ با کاموا

تزیین تخم مرغ با کاموا

تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با کاموا

تزیین تخم مرغ با کاموا

 

مطالب مشابه را ببینید!