مجله تاپ‌ناز‌

تشخیص همسر خیانتکار + نشانه های علمی همسری که خیانت می کند

تشخیص همسر خیانتکار

تشخیص همسر خیانتکار از روی 7 نشناه علمی ممکن است. خیانت معظلی است که باعث تاثیرات مخرب در روابط زناشویی می شود و این روزها هم متاسفانه خیانت بسیار زیاد شده است و خیلی از افراد به دنبال تشخیص همسر خیانتکار هستند و به دلیل همین خیانت کردن، کانون خانواده های زیادی از هم پاشیده است.

زن و یا مردی که به زندگی زناشویی تعهد ندارد و خیانت می کند از الت های مختلف نفسانی تبعیت می کند بسیاری از این افراد شخصیتی تنوع طلب دارند و چون در زندگی تابع نفس خود بوده اند براحتی به خود این اجازه را می دهند که پای شخص سوم را به زندگی مشترک باز کنند. در این مواقع بیشترین فشار به همسری وارد می شود که به او خیانت شده است و با تشخیص همسر خیانتکار ضربه ای روحی به او وارد می شود. تحقیقات نشان داده که این فشار روانی برای خود فردی که خیانت می کند هم وجود دارد.

در مورد موضوع خیانت بحث های زیادی مطرح می شود و سوالاتی از این قبیل عنوان می شود که چرا فرد خیانت می کندئ> چرا باید به من خیانت شود؟ چس از خیانت چطور باید به زندگی عادی برگشت و … که هرکدام جای بحث خود را دارد و به تنهایی یک مبحث کلی است. در اینجا روش های تشخیص خیانت و راه های پیشگیری از آن را می خوانید.

روش تشخیص همسر خیانتکار

در روانشناسی خیانت و فلسفه آن حالت های مختلفی برای این دسته از افراد در نظر گرفته می شود این حالت ها نشان دهنده علت های بنیادی خیانت در زندگی زناشویی است که به آن ها اشاره می شود. موضوع خیانت در زندگی زناشویی از سوی روانشناسان و آسیب شناسان متعدد مورد بررسی قرار گرفته است به همین دلیل شیوه های مختلفی برای رویارویی با آن ارائه شده است.

حالت یک، تنوع طلبی:

عموما اولین علتی که در بروز رفتار خیانت آمیز در مردان و زنان نهفته است تنوع طلبی آن ها است و این حالت در مردان نیز بیشتر دیده می شود زیرا مردان بیشتر مجذوب زنانی می شوند که مطابق مد روز عمل می کنند و ظاهری به روزتر دارند. هر زندی متوجه این موضوع در همسر خود می شود که مرد او به مد روز توجه می کند یا خیر؟ بنابراین این یکی از راه های تشخیص همسر خیانتکار است. بهتر است برای پیشگیری از این حالت بر اساس میل همسر خود رفتار کنید این تا زمانی عقلانی است که شما شخصیت واقعی خو را از دست ندهید و متضاد با شخصیت انسانی شما نباشد.

حالت دوم، عده های پوچ و پوشالی:

این سیاست کثیف در تشخیص همسر خیانتکار موثر است وموجب می شود تا فرد با وعده های پوچ و واهی دست به خیانت بزند و شاید این معظل اساسی بسیاری از این افراد باشد زیرا موجب می وشد تا هم زندگی حال خود را از دست بدهند و هم آن زندگی که برای داشتنش برنامه ریزی و آرزو داشته اند غیر عملی شود. همسر شما نیز ممکن است با وعده های پوچ خام شده باشد و می توان با پی بردن به این موضوع به او زندگی مشترکتان کمک کرد.

تشخیص همسر خیانتکار

حالت سوم، آرمان گرایی:

یکی دیگر از مشکلاتی که در این افراد دیده می شود آرمان گرایی آن ها است اگر همسر شما نیز فردی آرمان گرا است این راه به تشخیص همسر خیانتکار کمک خواهد کرد. هر چند برای اثبات این موضوع باید از چندین علت استفاده کنید. برخی از مردان و زنان تصور می کنند با خیانت به همسر خود می توانند به موفقیت هایی که در ذهن دارند برسند بسیاری از زنان برای به دست آوردن پول و بسیاری از مردان برای به دست آوردن جایگاه اجتماعی با افرادی در ارتباط هستند که فکر می کنند از نفوذ خوبی برخوردار هستند.

حالت چهارم، دشمن فرضی:

همسر شما ممکن است به قدری باهوش باشد که از شیوه دشمن فرضی استفاده کند او در واقع با این کار سعی می کند شما را مشغول کارهایی کند و از جاشیه دورتان سازد. به عنوان مثال او شروع به انتقاد از ظاهر زنان در خیابان می کند این در حالی است که خود او به آن ها توجه کرده است و حتی ممکن است از شما بخواهد که درباره ظاهر فلانی به او تذکر بدهید. بنابراین شما باید باهوش باشید و از این حالت برای تشخیص همسر خیانتکار استفاده کنید.

حالت پنجم، ادعا داشتن:

این افراد اغلب مدعی چیزهایی هستند که هیچ گاه آن ها را نداشته اند اخلاق، معرفت و پاکدامنی ادعایی است که ممکن است شوهر و زن شما داشته باشد. او حتی درباره ناموس و بستگان دیگران به راحتی اظهار نظر می کند در حالی که خود بسیاری از مسائل اخلاقی را در جامعه و در زندگی زناشویی زیر پا گذاشته است.

حالت ششم، رفاه طلب بودن و شیک پوشی:

تشخیص همسر خیانتکار از طریق رفاه طلبی او و لباس های شیکی که دارد یکی دیگر از گزینه ها است این افراد اغلب به آسایش شخصی خود توجه می کنند و اولین درآمدی که به دست می آورند را صرف رفاه و راحتی خود می کنند.

حالت هفتم، پوشاندن واقعیت:

پنهان کاری نشانه بارز دیگری است که در همسر شما ممکن است وجود داشته باشد او نمی خواهد مسئله ای را بروز دهد و این پنهان کاری ممکن است شما را آزار دهد و مطلع کند.

تشخیص همسر خیانتکار دارای نشانه های متعددی است که در بالا به آن ها اشاره شده است شما به عنوان همسران این دسته از افراد باید با آگاهی بیشتری در رابطه با این موضوع برخورد کنید. مراجعه به مشاور و زیر نظر مشاور خانواده بودن می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. همچنین بریا اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید باید به زندگی زناشویی خود اهمیت بیشتری بدهید زیرا بسیاری از همسران با غافل ماندن از همسرشان ضربه های عاطفی زیادی به آن ها وارد شده است. همجنین باید توجه داشته باشید که در رفتار با زن خیانتکار این نکات را فراموش نکنید.

این معظل متاسفانه ریشه در عوامل متعددی دارد و شما زمانی که به دنبال نشانه های تشخیص همسر خیانتکار هستید و زمانی که متوجه آن می شوید ممکن است روحیه شما بسیار ضعیف شود. در این زمان باید تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید تصمیمی درست اتخاذ کنید و بیش از هر چیز باید بدانید که خودتان تصمیم گیری کنید تا از سوء استفاده نظرات دیگران جلوگیری نمایید.

تشخیص همسر خیانتکار

30 نشانه مرد خیانتکار

در ادامه نشانه های مردان خیانتکار را می خوانید.

1. صمیمیت از بین رفته است

رابطه جنسی نباید تنها نوع صمیمیت در ازدواج باشد. اگر به طور ناگهانی حس کردید شوهرتان علاقه ای به رابطه جنسی با شما ندارد، با وجود اینکه از لحاظ جسمی و روحی کاملاً سالم است، معمولاً این یکی از علائم هشدار دهنده خیانت او است.

2. شوهرتان تلفنش را با خودش همه جا می برد

اگرچه جای تعجب نیست که اکثر بزرگسالان تلفن همراهشان را عملاً با خود همه جا ببرند، اگر شوهر شما به صورت ناگهانی اصرار داشت که باید تلفن همراهش حتی در طول دوش گرفتن هم نزدیکش باشد، این می تواند نشانه ای این باشد که چیزی را از شما پنهان می کند. تلفن همراه حاوی اطلاعات مهمی هستند، مثل پیام ها، ویدئوها، ایمیل ها. مخفی کردن آن یا به همراه بردن هنگام حمام کردن یا حتی هنگام بیرون گذاشتن زباله ها می تواند یک علامت هشدار دهنده دیگر باشد. این نشان می دهد همسرتان نمی خواهید شما چیزی را در تلفن او ببینید.

3. او اغلب درباره زن دیگری صحبت می کند

آیا بنظر می رسد که همکار یا دوست تازه همسرتان به طور شگفت انگیزی فکر او را اشغال کرده است؟ آیا بنظر می رسد دائما به دنبال راهی است که با او کار کند؟ اگر همسر شما با کسی مشغول به کار است که نمی تواند حرف زدن درباره او متوقف کند، این می تواند نشانه از خیانت همسرتان باشد.

4. او شما را متهم به خیانت می کند

یکی از عجیب ترین نشانه های خیانت شوهر چیست؟ او به طور دائم شما را متهم به خیانت می کند. باور کنید یا نه، بعضی از شوهرهای بی وفا عملاً خیانت می کنند به این خاطر که فکر می کنند همسرشان ممکن است به آنها خیانت کند. دکتر پاول می گوید: برخی اوقات خیانت می تواند ناشی از این باشد که یکی از زوجین نگران این است که همسرش روزی به او خیانت کند، در نتیجه تصمیم می گیرد او اول این کار را انجام بدهد. تصمیماتی مانند این ریشه در حس ناامنی و ترس از رها شدن دارد.

تشخیص همسر خیانتکار

5. هدایای زیادی به شما می دهد

اینکه همسرتان گاهی با یک گل و هدیه به خانه برگردد بسیار زیباست، اما متاسفانه هدایای پشت سر هم بدون هیچ پیشامدی می تواند یکی نشانه های خیانت او باشد. عذاب وجدان از گناهی که انجام می شود، شخص خائن را مجبور به این توجه اغراق آمیز می کند. منظور ما این است که خرید یک کیف گران قیمت یا پیشنهاد یک سفر عالی، لزوماً نشانه ای از عشق و محبت همسرتان نسبت به شما نیست.

6. خیلی ناگهانی زیاد به خودش می رسد

شاید برایتان خوشایند باشد که همسرتان ناگهان از کارهایش کم کرده است تا بیشتر به سلامت و ظاهر خودش برسد، اما صرف آن زمان طولانی در باشگاه ورزشی برای شما نیست. وقتی به شکل تعجب آوری توجه زیادی به حفظ اندام خود می کند یا میزان کالری غذاها برایش مهم می شود، متحیر نشوید.

وقتی شخصی شروع به خیانت می کنند، معمولاً به نظر می رسد که شخص تازه ای شده است، شبیه به زمانی می شود که با همسرشان آشنا شدند. هیجانات عاشقانه یا اعتماد به نفسی که پیدا می کنند ممکن است آنها را به فردی کاملاً متفاوت تبدیل کند.

7. او به سوالات شما پاسخ های یک کلمه ای می دهد

از بین رفتن ارتباط نه تنها منجر به خیانت می شود، بلکه نشانه این است که خیانت اتفاق افتاده است. اگر تنها جمله ای که شوهرتان در پاسخ به سوال شما درباره برنامه های روزانه دارد، گفتن کلمه “خوب بود” است، شاید وقت آن است که به دنبال چیزی بگردید که همسرتان احتمالاً سعی می کند از شما پنهان کند.

8. او دائماً در حال پیام دادن است اما مشخص نیست به چه کسی

اگر همسر شما روابط اجتماعی زیادی ندارد، اما ناگهان شخصی می شود که در تمام طول شبانه روز در حال پیام دادن است، ممکن است نشانه ای از خیانت کردن او باشد. در حقیقت، هیجان پنهان کردن رابطه جدید از همسر فعلی، باعث می شود شخص مرموز رفتار کند. خیانت می تواند برای شخص مثل یک زنگ تفریح در طول زندگی یکنواخت با همسرش باشد.

تشخیص همسر خیانتکار

9. او زیاد ولخرجی می کند

یکی از نشانه های خیانت می تواند خالی شدن زود به زود کارت بانکی باشد. هزینه های مختلف شخص جدید و خرید هدایا برای او باعث می شود شوهرتان هزینه زیادی متقبل بشود.

10. او دائم در حال بحث کردن است

چنانچه همسرتان ناگهان تبدیل به شخصی فراری از یکنواختی ازدواج شده است، تعجب نکنید اگر متوجه هر نقص کوچک در شما بشود. بحث های نامانوس درباره مدل موی شما می تواند نشانه ای از این باشد که او با شخص دیگری قرار می گذارد.

11. روال کارهای روزانه او تغییر کرده است

شوهرتان بر خلاف گذشته تا قبل از رفتن به محل کار در رختخواب می ماند، ساعت 5 صبح بیدار می شود تا ورزش کند. چه چیزی باعث این تغییر شده است؟ متاسفانه این تغییر ناگهانی در کارهای روزمره می تواند نشانه خیانت او باشد.

12. او یکباره علاقه مندی های جدیدی پیدا می کند

سالهاست تلاش می کنید تا همسرتان با شما به تئاتر بیاید یا غذای ایتالیایی را امتحان کند، اما او هرگز قبول نکرده است اما به طرز غافلگیرانه ای می بینید که درباره رقص باله صحبت می کند. این می توانید از نشانه های خیانت او باشد. این علاقمندی های جدید ناشی از چیست؟ او احتمالاً با شخص تازه ای آشنا شده و تحت تاثیر تمایلات اوست.

13. رفتار متزلزلی دارد

روابط نامشروع تعهد و امنیت روابط سنتی را ندارد، که اغلب بدین معناست که مردانی که در متن این روابط هستند میتوانند رفتارهای متزلزل و شکننده ای با همسرشان از خود نشان بدهند. اگر شوهرتان به طور ناگهانی مثل یک  شخص ضعیف رفتار کرد یا نگرانی های جدیدی در مورد موفقیت یا جذابیت خودش بروز داد، می تواند یکی از نشانه های خیانت کردن او باشد.

14. دوستان او با شما صمیمی می شوند

برخی اوقات، وقتی مردی دچار روابط خارج از ازدواج می شود، دوستان او سعی می کنند روابط صمیمانه تری با همسرش برقرار کنند، حتی اگر در گذشته روابط نزدیکی بین آنها وجود نداشته است، این می تواند یکی از نشانه های خیانت همسر شما باشد. موضوع خیانت باعث می شود دوستانی که از ماجرا باخبر هستند، نسبت به شما چنین رفتاری از خودشان نشان بدهند و سعی در نزدیک شدن به شما داشته باشند.

15. او نسبت به دیگران اظهار نفرت می کند

پیش از این همسرتان به ندرت درباره زنان دیگر پیش شما بحث می کرد، اما ناگهان عوض می شود و درباره این صحبت می کند که فلان سوپرمدل اصلا زیبا نیست. در این صورت، او رفتار اغراق آمیزی در حمایت از شما نشان می دهد تا احساس امنیت بیشتری به شما بدهد.

16. غیر قابل اعتمادتر می شود

قبلاً شما مهمترین بخش زندگی شوهرتان بودید، اما این روزها، حس می کنید آخرین چیزی هستید که او می بیند. متاسفانه، این می تواند نشانه ای باشد از سست شدن رابطه شما باشد. وقتی رابطه تان دیگر برای او مهمترین اولویت نبود، شوهرتان به خودش اجازه برخی کارهایی را می دهد که قبلا انجام نمی داد، مثل بیرون رفتن های شبانه با دوستانش یا اینکه بگوید زمان برگشتش به خانه مشخص نیست.

این کارها ممکن است طبیعی به نظر برسد اما برای کسی که در یک رابطه جدی است، می تواند نشانه ای از خیانت او باشد. اگر این مسئله یک یا دوبار اتفاق افتاد، احتمالاً مسئله جدی وجود ندارد؛ اما اگر بیرون رفتن های شبانه به طور مرتب و برنامه ریزی شده بود، شاید نیاز به توجه بیشتری داشته باشد.

17. او همه پست های یک شخص خاص در شبکه های اجتماعی را لایک می کند

بسیاری از افرادی که وارد روابط نامشروع می شوند به دنبال اعتباری هستند که حس می کنند ندارند. به همین ترتیب بسیاری از مردان تلاش زیادی می کنند تا تحسین خود را به شخصی که با او در رابطه نامشروع هستند نشان بدهند و این کار به شکل های مختلف انجام می دهند، مانند لایک کردن تقریباً همه پست هایی که او در شبکه های اجتماعی می گذارد.

18. او سعی می کند مانع از این بشود که برایش کارهای محبت آمیز انجام دهید

خیانت همیشه با احساس گناه همراه است، و منجر به این می شود که برخی از شوهرها به همسرشان اجازه انجام کارهای دلپذیر و محبت آمیز را ندهند. اگر او طبق روال همیشه نبود و به شما گفت لازم نیست شام آنچنانی درست کنید یا برایش هدیه بخرید، این می تواند نشانه ای از همان حس عذاب وجدان باشد. حتی برخی از آقایان ممکن است بگویند “من آدم بدی هستم و هیچ توضیحی در اینباره ندارم“.

19. او در طول رابطه جنسی شما را نمی بوسد

رابطه جنسی ذاتاً یک تجربه صمیمی است، اما اگر شوهرتان در حال خیانت به شما باشد، این صمیمیت تا حدی کم می شود. چنانچه همسرتان حین رابطه به شما نگاه نمی کند یا حتی شما را نمی بوسد می تواند به این دلیل باشد که ذهن او جای دیگر درگیر است.

20. دائماً می خواهد که رابطه جنسی داشته باشید

در حالیکه بعضی از افرادی که خیانت می کنند، دیگر با همسرشان روابط زناشویی ندارند، برخی دیگر می خواهند دائماً به رابطه جنسی بپردازند. احتمالاً رابطه خارج از ازدواجی که شروع کرده است، شور جنسی او را تحریک کرده و او را برای برقراری رابطه حریص کرده است.

21. او کمتر با شما صحبت می کند

پیش از این می توانستید ساعتها با همسرتان صحبت کنید، درباره کارهای روزانه تان به او گویید یا با یکدیگر شوخی کنید. با این حال، مردی که خیانت می کند به محض اینکه با شخص تازه ای وارد رابطه می شود، این ارتباطات صمیمانه با همسرش را تمام می کند. احتمالاً صحبت با این تازه وارد برای شوهرتان جذاب تر از صحبت با شما است.

22. همسرتان درباره تعدادی از دوستانش صحبت می کند که به همسرشان خیانت می کنند

برخی اوقات مردان خائن سعی می کنند نسبت به روابط خارج از ازدواجشان محتاط باشند، اما در هر حال درباره آن صحبت می کنند. بسیاری از مردان خیانتکار سعی می کنند با تعریف کردن داستانهایی از دوستان خود، واکنش همسرشان را نسبت به خیانت بسنجند، یا سوال می کنند که اگر در چنین موقعیتی قرار بگیری چه عکس العملی نشان می دهی.

این سوال فرضی ممکن است نشانه این باشد که او می خواهد عکس العمل ما را در صورت پیش آمدن آن این موقعیت فرضی بداند.

23. او زمان زیادی را در محل کار می ماند

در میان احساس گناه از خیانت و کم شدن جذابیت همسر، بسیاری از مردان به بهانه مختلف وقتشان را بیرون از خانه می گذرانند، گاهی ساعت های طولانی در محل کارشان می مانند یا حداقل تظاهر می کنند آنجا هستند.

24. او به شما تهمت می زند که مثل دیوانه ها رفتار می کنید

همسرتان هر رفتاری مشکوکی هم انجام بدهد، زیر بار کار اشتباهی که درگیر آن شده است، نخواهد رفت. در عوض، خیلی راحت به شما می گوید که رفتار غیر منطقی انجام می دهد و حتی پیشنهاد می دهد به خاطر حس حسادتی که دارید به روانشناس مراجعه کنید.

25. کمد لباس هایش ناگهان به کلی تغییر می کند

اگر به جای شلوار جین و تیشرت که همیشه می پوشید، به سمت لباس های رسمی و کت و شلوار رفته است، احتمالاً تحت تاثیر سلیقه زن دیگریست که در زندگی اش وارد شده. علاوه بر رفتن به باشگاه ورزشی و توجه بیشتر به ظاهر، بسیاری از شوهرهای خیانتکار سعی می کنند کمد لباسهایشان پر از لباس های گران قیمت باشد تا برای عشق جدیدشان خوشایند باشند.

26. وقتی از او می پرسید چه خبر، همه پسوردهای خود را در اختیارتان می گذارد

خیانتکاران ماهر احمق نیستند، آنها می دانند که وقتی خیلی مخفی کاری کنند، شما مشکوک تر می شود. پس در عوض، برخی از همسران خائن مخصوصاً آنهایی که تجربه بیشتری در این مورد دارند، به راحتی ایمیل، تلفن و حساب های کاربری شبکه های اجتماعی خود را در اختیار شما می گذارند، از این رو باید بدانید یک جای مخفی برای پیام های محرمانه خود دارند که خیالشان نسبت به آن راحت است.

27. وقتی از او بپرسید کجاست، دیوانه می شود

معمولاً پرسیدن این سوال ساده “فروشگاه مواد غذایی چطور بود؟” واکنش شدیدی به دنبال ندارد، مگر اینکه با یک خیانتکار سر و کله بزنید. خیانت می تواند شخص را دچار استرس کند، به این معنی که هر سوالی از او می پرسید طوری رفتار می کند که انگار در دادگاه است.

28. او همزمان با شما نمی خوابد

در حالیکه برنامه مختلف کاری گاهی اوقات مانع از این می شود که زن و شوهر همزمان به رختخواب بروند، تغییرات ناگهانی روحیه همسرتان می تواند نشانه ای از خیانت او باشد. برای اینکه زمانی که همه خواب هستند بهترین فرصت برای پیام دادن به معشوقه اش است.

29. وقتی از او بپرسید کجا بوده است، شروع به توضیح با جزئیات بسیار زیاد می کند

اگرچه برخی از شوهران خیانتکار عملاً از ارائه هر نوع اطلاعات در مورد جایی که بوده اند اجتناب می کنند، بعضی دیگر همه تلاش خود را برای لاپوشانی می کنند. منظورمان این است که آنها در جواب یک سوال ساده “مهمانی چطور بود؟” شروع به توصیف همه چیز از تعداد مهمان ها، دکور، پذیرایی و میزبان می کنند.

وقتی چیزهایی که تعریف می کند دچار تناقض با هم است، بوی خیانت به مشام می رسد. نشانه دیگر خیانت زمانی است که مطلبی را با شور و هیجان بسیار زیادی تعریف می کند، مخصوصاً وقتی هیچ سوالی درباره اینکه کجا بوده است نکرده باشید.

30. عادات او در روابط زناشویی تغییر می کند

برخی اوقات تغییر در عادات جنسی شوهرتان در بیرون از خانه، باعث تغییر رفتار او در روابط زناشویی با شما هم می شود. برای مثال تغییر در مورد طول رابطه.

منبع: سلام دنیا + بیتوته

مطالب مشابه را ببینید!