مجله تاپ‌ناز‌

تعبیر خواب خانه و انواع معانی دیدن خواب خانه از معبران بزرگ

در این مطلب تعبیر خواب خانه را از معبران بزرگ ارائه کرده ایم. شاید خواب خانه دارای جزئیاتی باشد مانند دیدن اتاق، دیدن پذیرایی، دیدن خانه بزرگ و … که هر کدام معانی خاص خود را دارند.

تعبیر خواب خانه و انواع معانی دیدن خواب خانه از معبران بزرگ

تعبیر خواب خانه

دیدن خانه ای که آشنا باشد و خانه خودتان باشد در خواب ، نشان دهنده خود درونی شما است.

اتاق خواب خانه: نماد زندگی خصوصی، صمیمیت و نزدیکی، استراحت، آمیزش جنسی و خلوت کردن است.

سقف خانه: نماد رفتارها و باورهایی است که از آن ها برای حفاظت از هویت خود استفاده می کنید.

زیر زمین خانه: نماد ضمیر ناخودآگاه شما است.

اتاق زیر شیروانی: نماد هوش و خرد شما است.

طبقه همکف خانه: نماد زندگی روزمره شما است.

طبقه اول خانه: نماد نگرش های پایه و خاطر جمعی های فرد و آنچه حمایتگر فرد است مانند سلامتی شما و حسن نیت دیگران است.

اتاق غذاخوری: نماد میل و اشتیاق و ارتباطات خانوادگی یا برنامه غذایی ذهنی یا روانی است.

آشپزخانه: نماد خلاقیت و خوراک رساندن به خویشتن است.

طبقات میانی: نماد نیاز های درونی، استراحت و خواب است.

انباری، گنجه: نماد عطش ها، ارضاء امیال دنیوی، مخزن خاطرات و احساساتی که شما را خرسند می کنند یا خوراک روح شما هستند.

اتاق نشیمن: نماد تفریحات شخصی، فضایی برای فرد و زندگی روزمره است.

اتاق کودک: نماد احساسات شما نسبت به کودکان است.

مطلب مشابه: تعبیر خواب جن + تعابیر معبران معروف در مورد رویا و خواب جن

خواب خانه خود

اگر در خواب ببینید وارد خانه خود می شوید و همه چیز مرتب و دلخواه است، نشان دهنده این است که اعضای خانواده به شما علاقه مندند و امور کاری نیز رضایت بخش خواهد بود (آنلی بیتون).

خانه در جنگل

تعبیر خواب خانه جنگلی این است که بیگانگان استقبال خوبی از شما خواهند کرد (لوک اویتنهاو).

تعبیر خواب خانه در جنگل نشان دهنده وجود بعضی مشکلات عاطفی حل نشده در زندگی است. این مشکلات در دوران کودکی تان به وجود آمده و سرکوب شده اند.

خانه خالی

خواب خانه خالی، احساس خلاء را در وجود شما نشان می دهد. احساس میکنید که همه شما را ترک کرده اند و هیچکس را در کنار خود ندارید که تسکین تان بدهد. این دوره افسردگی ممکن است مدتی طول بکشد.

تنها زندگی کردن

اگر شما در واقعیت با دیگران زندگی می کنید اما خواب می بینید که تنها زندگی می کنید و احساس خوبی دارید، می تواند به این معنی باشد که نیاز دارید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و دوست دارید به تنهایی زندگی کنید، قدم های جدیدی به سمت استقلال بردارید، مسئولیت پذیر باشید و بیشتر به خود متکی باشید.

خانه ساختن

اگر در خواب دیدید که مشغول خانه ساختن هستید به این معنی است که در آینده تغییرات بزرگ و مثبتی در زندگی تان به وجود می آید. وضعیت مالی تان بهتر می شود و به زودی در کار خود پیشرفت می کنید. به طور کلی دیدن خانه ساختن در خواب نشانه خوشحالی است.

قفل شدن در خانه

اگر در خواب دیدید که در خانه قفل شد و شما نتوانستید وارد خانه شوید، به این معنی است که قدرت مالی برای خرید خانه ندارید و از طرفی احتیاج دارید که مستقل شوید.

مطلب مشابه: تعبیر خواب استخر و تعابیر خواندنی در مورد شنا، افتادن در استخر و آب

تعبیر خواب خانه و انواع معانی دیدن خواب خانه از معبران بزرگ

خانه قدیمی و کهنه

خانه قدیمی بیانگر زندگی قدیمی و باور ها و نگرش های قدیمی تان است. موقعیت فعلی تان به سمت همان عادت ها و طرز فکر ها در جریان است. خانه قدیمی نماد این است که نیاز دارید فکرهای تان را بروز کنید. قبل از این که عادت های بد دوباره وارد زندگی تان شوند، جلوی آن ها را بگیرید.

خانه جدید

اگر خواب یک خانه ی جدید را ببینید، نشان دهنده این است که یک فصل جدید یا شروعی جدید را در زندگی تان تجربه می کنید. به بلوغ و خوداتکایی بیشتری می رسید. اکنون زمان مناسبی برای رسیدن به رویاهایتان است چون هیچکس در این مسیر مانع شما نمی شود.

خانه ویران

اگر در خواب یک خانه ویران ببینید، به این معنی است که زندگی تان دچار آشوب و بهم ریختگی شده است. ممکن است مشکلات روانی یا عاطفی داشته باشید که باعث شده احساس کنید افسرده یا عصبی هستید. سعی کنید کنترل این وضعیت را برعهده بگیرید.

خانه آسیب دیده

دیدن این خواب به معنی این است که درباره خانواده تان نگرانی هایی دارید. همچنین این خواب می تواند بازتابی از موقعیتی در زندگی خانوادگی شما باشد و چیزهایی که در حال حاضر اصلا خوب به نظر نمی رسند.

خانه دزد زده

اگر در خواب دیدید که از خانه شما دزدی شده است به این معنی است که دشمن بزرگی دارید که متاسفانه به او اعتماد کرده اید اما او به زودی به شما خیانت می کند.

تمیز کردن خانه

اگر در خواب دیدید که خانه تان را تمیز می کنید نشان دهنده این است که به دنبال بهبود شخصی هستید و نیاز دارید افکارتان را پاکسازی کنید. سعی کنید از منفی نگری و عادات و افکار بد در زندگی تان دوری کنید. همچنین خانه تمیز و مرتب در خواب نشان دهنده روابط جدید با دیگران است.

مطلب مشابه: تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد و باردار شدن دختران از معبران معروف

تعبیر خواب خانه و انواع معانی دیدن خواب خانه از معبران بزرگ

خانه کثیف و بهم ریخته

خانه کثیف و بهم ریخته در خواب به بعضی از جنبه های بد و آشفته زندگی اشاره دارد و همچنین نشان دهنده هرج و مرج در زندگی است. سعی کنید خود را رها کنید تا به آرامش برسید.

خانه زیر آب

خانه پر از آب در خواب بیانگر احساسات پاک و خالص و رفتار انسانی است.

از نظر معبران غربی، اگر در خواب ببینید که خانه شما را آب فراگرفته است، نشانه این است که از لحاظ احساسی گرفتار شده اید. خانه آبگرفته در خواب به معنای احساسات خارج از کنترل شما است.

اگر خواب دیدید که خانه پر از آب بود و شما مشغول قایق سواری بودید نشانه این است که در زندگی تان حوادث عجیب و غریبی اتفاق افتاده است که شما را شگفت زده کرده است. احتمالا مشکلات مالی را تجربه می کنید و در آستانه ورشکستگی قرار دارید.

خانه بدون دیوار

دیوار نداشتن خانه در خواب نشانه این است که زندگی تان هیچ حریم خصوصی ندارد و دیگران در زندگی شخصی تان و در کسب و کارتان دخالت می کنند و هیچ وقت نمی توانید خودتان باشید. سعی کنید خود را از قید و بند آزاد کنید و تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد کنید.

خانه شلوغ

اگر شما خواب یک خانه شلوغ را دیدید، این خواب بیانگر جنبه شلوغ و درهم برهم زندگی شما است. ممکن است شما از آشفتگی عاطفی و روانی رنج ببرید. شما نیاز دارید که احساسات خود را آزاد کنید و کنترل احساسات خود را به دست آورید.

مار در خانه

دیدن مار در خانه نشان دهنده ی خطر و احتمال تصادفی است که ممکن است برای شما یا کسی که می شناسید اتفاق بیفتد. به طور کلی مار یک نماد منفی در خواب است پس بیشتر دقت کنید و مراقب باشید.

مطلب مشابه: تعبیر خواب قبرستان و تعبیر خواب دیدن قبر از دید معبران غربی و اسلامی

خانه زیبا

اگر در خواب دیدید که خانه زیبایی دارید به این معنی است که اخبار خوبی را خواهید شنید و یا در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را تجربه می کنید.

خانه زشت

اگر در خواب دیدید که در خانه ای زشت و کثیف با شرایط بد بودید و نمی توانستید از این شرایط خلاص شوید به این معنی است که در آینده در وضعیت بسیار بدی قرار می گیرید.

سوختن خانه

سوختن خانه در خواب نماد بدبختی و بی خانمانی است. به گفته بعضی از معبران سوختن یا سوزاندن خانه درخواب نشانه عدم توانایی و مهارت شما در حوزه های مختلف زندگی است.

تعبیر خواب خانه و انواع معانی دیدن خواب خانه از معبران بزرگ

خریدن خانه

اگر در خواب دیدید که قصد خریدن خانه دارید به این معنی است که سخت در تلاش هستید تا چیزی را به دست آورید. گاهی این خواب نشانه استفاده از فرصت ها در زندگی است. تعبیر خواب خرید یک خانه، کامیابی است.

خانه با پله های زیاد

اگر در خواب دیدید برای ورود به خانه مجبور بودید از پله های زیادی بالا بروید، بیانگر این است که شما در تلاش هستید برای خود خانه ای بخرید اما در این راه باید از موانع زیادی عبور کنید و این موضوع باعث آشفتگی شما می شود.

عوض شدن خانه

اگر یک خانه به طور ناگهانی در خواب شما عوض شود، به معنی این است که تغییراتی در باورهای شما ایجاد می شود. شاید قرار است چیزهایی را تشخیص بدهید که باعث می شوند طرز نگاه تان به زندگی به طور کامل تغییر کند. این تغییر قطعا چیزی است که همین حالا نیاز دارید، پس از آن استقبال کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

مطلب مشابه: تعبیر خواب برهنه بودن و معنی و تعابیر خواب برهنه شدن لخت شدن و عریان شدن در خواب

پیدا نکردن خانه در خواب

دیدن این خواب نشان دهنده این است که اعتماد به نفس شما پایین است. این مشکل در اثر امری غیر قابل پیش بینی رخ می دهد و شما برای آن آمادگی نخواهید داشت. با برقراری ارتباط دوباره با دوستان و خانواده تان، اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابی کنید و وقت خود را برای فکر کردن به گذشته تلف نکنید.

وارد شدن کسی به خانه شما

اگر در خواب ببینید که کسی به زور وارد خانه شما می شود، به این معنی است که دچار مشکلات مالی می شوید و بخاطر این اتفاق ناامید می شوید. از سرمایه گذاری کردن در چیزهایی که ریسک دارند دوری کنید چون بخت و اقبال یارتان نخواهد بود.

مادر خود در خانه

خواب دیدن مادرتان در خانه، نشانه ی مثبتی است و به این معنی است که شما در تمام حوزه های زندگی تان در مسیر موفقیت قرار دارید. همه چیز عالی به نظر می رسد و هیچ چیز سد راه شما برای رسیدن به موفقیت نیست. حتما در این مسیر به جلو پیش بروید و دست از تلاش برندارید تا زمانی که به اهداف تان برسید.

خانه زیر آب

اگر در خواب ببینید که خانه ای زیر آب است، به این معنی است که در حال حاضر از زندگی تان بسیار راضی هستید. همه چیز در زندگی تان طبق نظم مشخصی پیش می رود و لزومی برای تغییر چیزی نمی بینید. دلیل خوشبختی شما ممکن است یک رابطه خوب یا پیشرفتی در زندگی حرفه ای تان باشد که به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است.

یک خانه سیل زده

تعبیر خواب خانه ای که به طور کامل سیل زده است، به این معنی است که در حال حاضر دچار سیلی از احساسات هستید. شاید اتفاقی در زندگی تان افتاده که این احساسات را تحریک کرده است. بهتر است احساسات فعلی تان را بپذیرید و سعی کنید عواطف خود را درک کنید.

خانه شما به تنهایی در یک محل

اگر در خواب ببینید که خانه شما در محلی است که تنها مانده و دور تا دور آن هیچ خانه دیگری نیست، این خواب نشان دهنده ی تنهایی، بی کسی و غربت و تنگی زندگی است.

ترک کردن خانه

اگر در خواب دیدید که خانه را ترک کردید، به این معنی است که گذشته تلخی را پشت سر گذاشته اید و اکنون دوست دارید دوباره از نو شروع کنید. تعبیر خواب ترک خانه، یک منفعت غیر منتظره است.

مطلب مشابه: تعبیر خواب جنگل؛ تعابیر خواب جنگل و گم شدن در جنگل

خانه خالی از وسایل

دیدن خانه خالی از وسایل در خواب نشانه ناامنی و عدم آرامش در خانه است. سعی کنید امنیت و آرامش را به خانه بازگردانید. تعبیر دیدن خواب خانه خالی، نماد امیدهای واهی است.

گرد و غبار در خانه

خاک و گرد وغبار در خواب، نماد پول است. اگر در خواب ببینید در خانه خاک است به این معنی است که به اندازه آن خاک، مال و اموالی را بدون رنج و سختی به دست می آورید.

نداشتن خانه

بی خانمانی در خواب، نشانه ی بدبختی، مشکلات مالی و شرایط بد است. اما این دوران مدت زمان زیادی طول نمی کشد و به زودی تمام امور در مسیر درست خود قرار می گیرند.

وارد خانه شخص دیگری شدن

اگر در خواب ببینید که وارد خانه شخص دیگری شده اید، یعنی شما با صاحب خانه خود چالش هایی دارید و از صمیم قلب دوست دارید صاحب خانه شوید.

ناپدید شدن خانه

دیدن این خواب به این معنی است که احساس می کنید در زندگی پایگاه محکمی ندارید. به دلیل حوادث یا روابط خاصی احساس آزردگی دارید و نمی دانید که چطور باید این احساسات را از خود دور کنید. قوی باشید و اجازه ندهید کسی شما را کنترل کند.

عمارت بزرگ

اگر در خواب ببینید درون خانه ای بزرگ و مجلل هستید و آن خانه متعلق به شما است، به این معنی است که زندگی مرفه و خوبی خواهید داشت. دیدن عمارت بزرگ در خواب، نشان دهنده میل و انتظار شما از دیگران و تغییر شخصیت شما می باشد.

مطلب مشابه: تعبیر خواب رنگین کمان از دید معبران معروف ایرانی و غربی

مطالب مشابه را ببینید!