مجله تاپ‌ناز‌

تعبیر خواب لباس مشکی | معانی و مفهوم دیدن خواب لباس مشکی از تعبیرگران مشهور

در این بخش تعبیر خواب لباس مشکی را از دید تعبیرگران مشهور غربی و اسلامی آماده کرده ایم و امیدواریم که مورد پسند شما قرار بگیرد. تعبیر خواب لباس مشکی بیانگر حس های پنهانی خواب بیننده است و دیدن ای نخواب می تواند به وضعیت ضمیر ناخودآگاه یا غرایز جسمانی سرکوب شده بیننده خواب اشاره داشته باشد.

تعبیر خواب لباس مشکی از دیدگاه معبران غربی و اسلامی

دیدن لباس مشکی در عالم رویا دارای چه نشانه هایی است ؟

  • لیلا برایت 

اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کرده است بیانگر این می باشد که یکی از نزدیکانش را از دست خواهد داد.

  • آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که دیگران لباس عزاداری پوشیده اند بیانگر این می باشد که دوستان بیننده رویا پریشان و مضطرب می شوند و بیننده خواب نیز از این موقعیت دوستانش اندوهگین خواهد شد.

  • لوک اویتنهاو 

تعبیر خواب لباس مشکی بیانگر سوگ و عزا در زندگی بیداری است.

  • جابر مغربی 

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در عالم بیداری اغلب لباس مشکی می پوشید دیدن این رویا می تواند برایتان دارای نشانه خوب و نیکویی باشد ولی اکر معمولا لباس سفید بر تن دارید دیدن این رویا می تواند دارای تعبیر بدی برای دین و دنیای شما باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که فرشته ها به وی لباس مشکی داده اند کافر می شود.

  • دانیال نبی 

اگر پادشاهی در عالم رویا مشاهده کند که لباس مشکی پوشیده است نشانه خوبی حال و روزی برای وی می باشد ولی اگر مردمی که تخت حکومت پادشاه هستند این رویا را مشاهده کنند نشانه غم و اندوه برای آن ها است.

تعبیر خواب لباس مشکی

  • امام جعفر صادق 
تعبیر دیدن لباس مشکی برای پادشاه و شخصیت های مهم این است که به اندازه قیمت و ارزش لباس بزرگی و شرف و عزت و حکومت بدست می آورند.
  • ابراهیم کرمانی 
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که مرده ای که برای وی بیگانه می باشد بخاطر عزا و مصیبت لباس مشکی پوشیده است نشانه این می باشد که با فرد غریبه ای مشاجره می کند یا موضوعی گیج کننده و کلافه کننده بر سر راه بیننده رویا قرار می گیرد و وی را بر سر دو راهی قرار می دهد توجه داشته باشید که اگر مرده آشنا باشد نشانه خیر برای بیننده خواب می باشد و می تواند نوید بخش شروع ایامی ایده آل توام با اتفاقات خوش برای وی باشد.
  • تعابیر مختلف برای دیدن لباس مشکی 

اگر فردی در خواب ببیند که لباس مشکی را برای سوگواری به تن کرده است نشانه این است که بد اقبالی به بیننده رویا روی می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که در مجلس عروسی لباس مشکی پوشیده است بیانگر این است که در برابر بلاهایی نظیر مرگ و فقر اقتصادی و گرسنگی و … ایمن می شود.

اگر خواب لباس سفید ررا دیده اید پس این تعابیر هم می تواند جالب باشند.

تعبیر خواب لباس مشکی

تعبیر خواب رنگ لباس : لباس سفید

حضرت دانیال «ع» می‌فرمایند: تعبیر لباس سفید و شسته، ساخته و پرداخته بودن کار انسان میباشد.

جابر مغربی نیز میگوید:

اگر ببینی لباس سفید و نو و پاکیزه‌اي داری، تعبیر خوبی هم برای دین و ایمان و هم برای دنیای تـو وجوددارد. اگر ببینی فرشته‌ها بـه تـو لباس سفید یا سبز داده‌اند، یکی از بستگانت از دنیا میرود یا حتی ممکن اسـت خودت از دنیا بروی.

ابن سیرین نیز میگوید:

اگر ببینی پیراهن سفید نو پوشیده‌اي، از غم و اندوه رها میشوی.

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر ببینی در حالیکه چهره‌ات سیاه می باشد، لباس سفید پوشیده‌اي، صاحب فرزندی دختر می شوي، همانگونه کـه در قرآن کریم آمده: وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ کَظِیمٌ _. و، چون یکی‌شان را بشارت دختر دهند چهره‌اش تیره گردد و غم‌زده شود «نحل-۵۸».

مطالب مشابه را ببینید!