مجله تاپ‌ناز‌

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را هنگامی که صدا کار نمی‌کند یا گیر می‌کند تعمیر کنیم؟

اگر با مشکل صدا در تلویزیون سامسونگ خود مواجه هستید، چند چیز وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. این مقاله را مطالعه کنید.

اگر صدای تلویزیون سامسونگ شما قطع است یا گیرکرده است و نمی‌توان صدا را کم یا زیاد کرد، این روش‌های عیب‌یابی را برای تلویزیون خود امتحان کنید:

رفع مشکلات کنترل صدا در تلویزیون سامسونگ

سعی کنید از کابل یا کنترل از راه دور SAT/DISH برای کنترل صدای تلویزیون سامسونگ استفاده کنید.

ناحیه مادون‌قرمز تلویزیون را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ‌چیز جلوی آن را نگرفته است.

باتری‌های جدید را به کنترل از راه دور سامسونگ که تلویزیون را کنترل می‌کند اضافه کنید.

تلویزیون را خاموش کرده و دوباره روشن کنید (تلویزیون را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید تا دوباره تنظیم شود).

تنظیمات صدا را در منو کنترل چک کنید تا مطمئن شوید بلندگوهای تلویزیون روشن هستند.

باتری‌ها را از ریموت سامسونگ خارج کنید و دکمه پاور را به مدت 10 تا 60 ثانیه نگه دارید.

به منوی Options بروید و Auto run Smart Features را خاموش کنید. به: SETTINGS > GENERAL > SMART Features > AUTO RUN SMART HUB بروید (سپس آن را غیرفعال کنید). یا به: تنظیمات > پشتیبانی > تشخیص خود > بازنشانی SMART HUB بروید.

اگر هیچ چیزی در بالا جواب نداد، با ورود به منو و رفتن به بازنشانی کارخانه، تلویزیون سامسونگ را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را هنگامی که صدا کار نمی‌کند یا گیر می‌کند تعمیر کنیم؟

مشکل گیرکردن یا کار نکردن صدای تلویزیون سامسونگ شما حل شد

بنابراین، تعویض باتری‌های کنترل از راه دور، تنظیم مجدد هاب هوشمند، خاموش‌کردن اجرای خودکار در هاب هوشمند، یا نگه‌داشتن هر دو دکمه DOWN و MAUSE به طور هم‌زمان تا زمانی که پیامی با Remote LEARNED ظاهر شود، تنها چند گزینه برای حل این تلویزیون سامسونگ هستند. مشکل کنترل صدا/ولوم امتحان کردن پیشنهادات بالا باعث می‌شود تلویزیون سامسونگ شما صدا را کنترل کند.

پاک کردن حافظه تلویزیون

مشکل دیگر این است که مشکل ممکن است تعداد زیادی برنامه دانلود شده باشد. این برنامه ها حافظه را اشغال می کنند و باعث می شوند تلویزیون دچار مشکل شود. برای رفع این مشکل، تلویزیون را بازنشانی کنید (تنظیمات > پشتیبانی > عیب‌یابی خودکار > بازنشانی)، سپس یک راه‌اندازی اولیه (تنظیمات > عمومی > تنظیم اولیه) انجام دهید، سپس دوباره وارد حساب سامسونگ خود در تلویزیون شوید. سپس باید به عملکرد Smart TV Apps دسترسی داشته باشید. برنامه های دانلود شده را بررسی کنید و هر یک از آنها را که به طور خودکار دانلود شده‌اند حذف کنید. همه برنامه‌ها را به جز برنامه هایی که به طور منظم استفاده می کنید حذف کنید. با این کار برنامه‌های استفاده نشده پاک می‌شود و حافظه مورد نیاز تلویزیون برای عملکرد سریع‌تر و انجام عملکردهای طراحی شده آزاد می‌شود. پیروی از موارد بالا آن را حفظ می کند تا تلویزیون حافظه اضافی باقی بماند. پس از انجام تنظیم مجدد و حذف برنامه هایی که مورد نیاز یا استفاده نیستند، کنترل از راه دور و صدا را امتحان کنید، اکنون تلویزیون باید به طور عادی کار کند.

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را هنگامی که صدا کار نمی‌کند یا گیر می‌کند تعمیر کنیم؟

تلویزیون سامسونگ صدا ندارد

اگر تلویزیون سامسونگ شما اصلاً صدا ندارد، مراحل تکمیل Self Diagnosis را طی کنید تا مشکل را پیدا کنید.

اگر موارد بالا کار نکرد، به کنترل صدا در تلویزیون سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید، باید کد را به مقدار پیش‌فرض آن یعنی 0000 بازنشانی کنید. برای این کار، دکمه POWER را فشار دهید، تلویزیون را خاموش کنید، 8-2-4 را روی کنترل از راه دور فشار دهید. را کنترل کنید و سپس یک‌بار دیگر دکمه پاور را فشار دهید. این کار تلویزیون را به تنظیمات اصلی خود بازنشانی می‌کند و سپس به منوی شما می‌رود تا قفل والدین V-chip را خاموش کنید.

صدای تلویزیون سامسونگ ناگهان افزایش می‌یابد

اگر صدای تلویزیون سامسونگ به طور ناگهانی و بدون دخالت شما افزایش یافت، ابتدا باید تنظیمات حالت هوشمند را بررسی کنید. برای جلوگیری از عملکرد مستقل آنها، به General -> Intelligent Mode Settings بروید و تنظیمات را خاموش کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به تمامی موارد برای رفع مشکل صدای تلویزیون سامسونگ اشاره کنیم. درصورتی که هنوز نتوانسته اید این مشکل را حل کنید به مراکز تعمیرات تخصصی تلویزیون مراجعه کنید و سعی کنید در انتخاب مرکز تعمیر دقت لازم را دشته باشید تا هزینه اضافی از شما دریافت نشود و به دستگاه شما آسیب دیگری وارد نکنند.

مطالب مشابه را ببینید!