مجله تاپ‌ناز‌

جذاب ترین تفریحات شبانه بالی کدامند؟

برخی از گردشگران‌، نقاطی را برای سفر انتخاب می‌کنند که پر از اماکن تاریخی رمزآلود است. اما افراد پرانرژی ترجیح می‌دهند به کشورهایی سفر کنند که آنجا شور و حرارت خاصی در جریان است و نمی‌خواهند حتی شب‌های سفر خود را هم به بطالت بگذرانند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پس به هیچ عنوان تور بالی را از دست ندهید. بالی جزیره‌ای شگفت‌انگیز در اندونزی است که شب‌‌های شگفت‌انگیز، شاد و مفرح آن باعث شده بسیاری از گردشگران آژانس هوایی آریاک سفر، تور بالی را برای تفریح انتخاب کنند. به معنای واقعی زندگی در شب‌های بالی جریان دارد.

فرقی نمی‌کند در کجای این جزیره سکونت می‌کنید؛ بالی جزیره‌ای محصور شده در آب است که در اطراف آن سواحل بسیار زیبا و شیکی قرار دارد. با رفتن به این سواحل می‌توانید علاوه بر آب تنی کردن و لذت بردن از بازی‌های آبی، کمی هم در کلاب‌های ساحلی مشغول پایکوبی و رقص شوید. این مطلب مخصوص کسانی نگارش شده که به‌دنبال لذت بردن از تفریحات شبانه بالی هستند. بنابراین با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چه سرگرمی‌های جذابی در انتظار شماست. در ادامه با ما همراه باشید.

تفریحات شبانه بالی

تفریحات شبانه بالی

رقص و پایکوبی در کلاب‌های شبانه‌ بالی

آب‌و‌هوای دلنشین بالی این اجازه را به ساکنانش می‌دهد که تا پاسی از شب هم بتوانند از سواحل این جزیره لذت ببرند. زندگی شبانه بالی با غروب خورشید بر فراز کوتا، سمینیاک و لگیان و مجموعه‌ای از بارها و کلاب‌های شبانه آن آغاز می‌شود. به موسیقی جاز یا راک زنده گوش کنید، نوشیدنی‌های خنک بنوشید و تا زمان طلوع خورشید به رقص و پایکوبی بپردازید. کلاپ های شبانه بالی محیطی عالی برای این هستند که برای چند ساعت از فضای شهری فاصله بگیرید و زندگی روی سکو‌های دنس بالی را تجربه کنید.

کلاب شبانه Mirror Bali Lounge

این کلاب شبانه یکی از بهترین و مشهورترین نایت کلاب‌هایی است که می‌توانید در منطقه کوتا بالی به آنجا سر بزنید. دی‌جی‌های این کلاب جزو درخشان‌ترین دی‌جی‌های جزیره هستند که اجراهای هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی را از خود به جا گذاشته‌اند. اما فقط دیجی‌ها نیستند که باعث جذابیت این کلاب شده‌اند. دکوراسیون و معماری Mirror Bali هم فوق‌العاده زیباست. زیر سقف شیشه‌ای و دیوارهایی که معماری چشم‌نواز و کلاسیکی دارند، رقص نور و پرتوهای نور زیبایی در جریان است که شور و هیجان را به شما تزریق می‌کنند. شما می‌توانید از ساعت ۱۱ شب تا ۵ صبح در این کلاب به رقص و پایکوبی بپردازید.

کلاب شبانه Velvet & Hypnotized

بالی جزیره‌ای پر از شگفتی است. یکی از شگفتی‌های آن کلاب شبانه Velvet & Hypnotized خواهد بود که از قضا آن هم در منطقه کوتا قرار گرفته و در اکثر مواقع می‌توانید بدون پرداخت هزینه ورودی، ساعاتی از شب خود را در آن به رقص و پایکوبی بپردازید. البته فراموش نکنید که اگر برنامه خاصی در این نایت کلاب در جریان باشد، این ورودی هزینه‌بر می‌شود. فعالیت این کلاب از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود و تا ساعت ۳ شب ادامه پیدا می‌کند.

کلاب شبانه Boshe VVIP Club

یکی از مشهورترین و بهترین کلاب‌های شبانه‌ای که حتماً باید در برنامه تور بالی بگنجانید، نایت کلاب Boshe VVIP است. این سالن علاوه بر فضایی برای اجرای زنده خوانندگان و دی‌جی‌ها، سالن‌هایی برای کارائوکه هم دارد که محبوبیت بسیار زیادی بین قشر جوان دارند. بنابراین اگر تصور می‌کنید صدای خوبی دارید و می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، توصیه می‌کنیم حتما به این سالن‌ها هم سر بزنید و با میکروفون، استیج را دست بگیرید. این کلاب از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲ نیمه شب دایر است.

کلاب شبانه Boshe VVIP Club در بالی اندونزی

کلاب شبانه Boshe VVIP Club در بالی اندونزی

نایت کلاب Jenja

بسیاری از افراد با خانواده خود قصد رزرو تور بالی نوروز ۱۴۰۲ را دارند. بالی برای این افراد هم نایت کلاب‌های جذابی دارد. یکی از آن‌ها کلاب شبانه Jenja است که در منطقه کوتا واقع شده و ساعت‌های کاری آن در ایام هفته متغیر است. این کلاب در دو طبقه احداث شده که طبقه نخست مخصوص سرو نوشیدنی‌های خوش طعم استوایی و رقصیدن کنار کسانی هستید که دوستشان دارید. اما اگر کل روز را مشغول گشت و گذار در جزیره بوده‌اید و حالا می‌خواهید کمی بنشینید، استراحت کنید و از فضا لذت ببرید، می‌توانید به طبقه دوم این کلاب تشریف ببرید.

استراحت و لذت بردن از نوشیدنی‌های شگفت‌انگیر در بارهای پشت بامی بالی

یکی دیگر از بهترین تفریحات شبانه در بالی، استراحت و وقت‌گذرانی در بارهایی است که روی روف گاردن‌ها تعبیه شده‌اند. روف گاردن‌هایی که ترکیبی از یک شب شاد و سرگرم‌کننده و نوشیدنی‌های خلاقانه و مخصوص این جزیره را ارائه می‌کنند. با نشستن روی صندلی‌های ساده چوبی این بارها از آسمان پرستاره بالی لذت ببرید و عصر شادی را در کنار خانواده خود بگذرانید. برخی از این بارها همچنین دارای جکوزی‌ها و استخرهایی برای کمی ریلکس کردن نیز هستند. بهترین بارهای پشت بامی را می‌توانید در مناطق سمینیاک و لجیان بیابید. عمدتا هم ساعت کاری آن‌ها همه روزه از ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب است.

لذت بردن با خانواده در کلاب‌های ساحلی

مگر می‌شود به جزیره زیبای بالی رفت و شب‌ها را در سواحل شگفت‌انگیز آن سپری نکرد؟ اگر در طول روز یک دل سیر در دریا شنا کردید و حمام آفتاب‌تان را هم گرفتید، حالا وقت آن رسیده که بنشینید، یک نوشیدنی خنک بنوشید و از تماشای غروب خورشید لذت ببرید. گردشگران زیادی از سراسر جهان شب‌ها خودشان را به کلاب‌های ساحلی بالی می‌رسانند تا از کنار هم بودن لذت ببرند و تجربیات خود در سفر به این جزیره شگفت‌انگیز را با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند. شما می‌توانید هم با خانواده و هم با دوستان خود به این کلاب‌های ساحلی بروید و از ساعت ۸ شب به بعد، تفریحات و سرگرمی‌های شبانه را در آنجا تجربه کنید.

بهترین کلاب‌های ساحلی بالی را می‌توانید در مناطق کوتا، سمینیاک یا اونگاسان پیدا کنید. کلاب‌های Mozaic ،Potato Head و Ku De Ta هم جزو پرطرفدارترین کلاب های ساحلی بالی هستند که توصیه می‌کنیم حتماً در تور بالی نوروز ۱۴۰۲ به آن‌ها هم سر بزنید.

کلاب‌های ساحلی در بالی

کلاب‌های ساحلی در بالی

یک شام رمانتیک روی کشتی تفریحی

چه چیزی رمانتیک‌تر از این که همسر عزیزتان را به سرو یک شام خوشمزه روی کشتی تفریحی با موسیقی زنده و گردش به‌دور جزیره بالی مهمان کنید؟ همانطور که گفته شد بالی جزیره‌ای محصور شده با آب است و این یعنی گشت‌و‌گذار با کشتی‌های لوکس تفریحی می‌تواند یکی از بهترین سرگرمی های شبانه شما در این جزیره باشد. در کل مسیر می‌توانید از غذاهای خوشمزه رستوران‌هایی که در این کشتی‌ها قرار دارد لذت ببرید و یک شب رویایی را برای خود و خانواده‌تان بسازید. این تفریح، پیشنهاد ما به زوج‌های جوانی است که برای ماه عسل، قصد دارند تور بالی را از آژانس هوایی آریاک سفر رزرو کنند.

کشتی تفریحی Bali Hai Cruises، محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین تور سفر با کشتی است که شما را از لحظه غروب خورشید به مدت ۴ ساعت به‌دور جزیره می‌چرخاند. در این کشتی می‌توانید از نوشیدنی‌های خنک و غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

بازارگردی شبانه در خیابان‌های بالی

همه ما وقتی به کشور دیگری سفر می‌کنیم، دوست داریم فرهنگ مردم آن کشور بیشتر آشنا شویم. یکی از بهترین راه‌ها گردش در بازارهای آن کشور است. این نه تنها جنبه انسان‌شناسی دارد، بلکه بسیار سرگرم‌کننده هم هست. تجربه خرید سوغاتی‌های جذاب و خوراکی‌های خوشمزه محلی و سپس سرو شام در بازارهای شبانه بالی منتظر شماست. اگر اهل پیاده‌روی و گردش باشید، می‌توانید با رفتن به این بازارها می‌توانید با آداب و رسوم مردم این منطقه آشنا شوید، دوستان جدیدی در بین آن‌ها پیدا کنید و از خوراکی‌های خیابانی مثل اسنک‌ها و تنقلات ارزان قیمت لذت ببرید. بهترین بازارهای شبانه بالی را می‌توانید در مناطق سانور، کرننگ، گیانیار و بادونگ ببینید.

تماشای تئاترهای خیابانی و رقص محلی

اندونزی با ۲۷۵ میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و این یعنی فرهنگ‌های متفاوتی را می‌توانید در شهرهای این کشور ببینید. اما اوج هنر و سرزندگی این کشور در جزیره بالی نمایان می‌شود. در بالی کلکسیونی از تئاترهای و نمایش‌های زنده در جریان است. از رقص‌های فرهنگی که در معابد باستانی انجام می‌شود تا تئاترهای مدرنی که سناریو‌های پیچیده‌ای دارند و از نورپردازی‌ها، جلوه‌های نوری و موسیقی متن دراماتیک برای اثرگذاری روی مخاطبان استفاده می‌کنند.

نمایش‌های داستان‌سرایی با گروه‌های رقص پرجنب‌وجوش و با لباس‌های رنگارنگی که هر طرح و رنگ در آن‌ها مفهوم خاصی در فرهنگ اندونزیایی دارد هم می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند. با تماشای این نمایش‌های جذاب اطلاعات بیشتری را در مورد فرهنگ منحصر به فرد مردم این جزیره به‌دست خواهید آورد. یکی از بزرگ‌ترین تئاترهای بالی، نمایش آگونگ است که با رزرو تور بالی از آژانس هواپیمایی آریاک سفر می‌توانید از آن هم دیدن کنید. تئاتری که با تلفیقی از حرکات سنتی و مدرن و حضور نزدیک به ۱۵۰ بازیکر و عروسک خیمه‌شب‌بازی شما را برای ساعاتی سرگرم خواهد کرد.

نمایش‌های کاباره‌ای به سبک اهالی بالی

نمایش‌های کاباره‌ای، یکی از سرگرمی‌های متفاوتی است که به‌دور از هیاهو و صدای بیس موسیقی کلاب‌های شبانه بالی می‌توانید ساعاتی را سرگرم تماشای آن‌ها شوید. در بالی کاباره‌هایی وجود دارد که هنرمندان در آنجا به نمایش و لب‌خوانی موسیقی‌ها می‌پردازند و گاهی اوقات با حرکات آکروباتیک خیره‌کننده خود، تجربه‌ای وصف‌نشدنی را به شما انتقال می‌دهند.

سیاحت اکتشافی شبانه در طبیعت بالی

معمولا عادت داریم که در ساعات روشن روز به پارک‌های حیات وحش برویم. اما این قضیه در مورد پارک Safari & Marine جزیره بالی صدق نمی‌کند. در واقع شما باید ساعت ۵:۳۰ عصر به بعد از این فضای اعجاب‌انگیز دیدن کنید. یک پارک ساحلی و سافاری که هیجان، سرگرمی و ماجراجویی را به‌همراه خواهد داشت. در این پناهگاه حیات وحش که مساحتی در حدود ۴۰۰ هزار متر مربع دارد، بیش از ۱۰۰ گونه جانوری زیست می‌کنند که بسیاری از آن‌ها جزو گونه‌های کمیاب جهان هستند. علاوه بر این حدود ۴۰۰ حیوان درنده نیز در این پارک آزادانه مشغول زیستن هستند.

اگر می‌خواهید همراه با اکتشاف حیات وحش بالی، جسارت خودتان را هم امتحان کنید، حتما به این پارک سر بزنید. البته نگران نباشید، چرا که بازدیدکنندگان داخل یک قفس و به‌صورت محافظت شده وارد این پارک خواهند شد و هیچ خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

سخن نهایی

بالی جزیره‌ای شگفت‌انگیز در کشور اندونزی است که به شب‌های سرزنده و شاد شهرت دارد. جزیره‌ای با نایت کلاب‌های زیبا، کلاب‌های ساحلی خانوادگی جذاب، مراسم و رقص‌های فرهنگی هندو و حیات وحش که مقصد فوق‌العاده‌ای برای یک سفر به‌همراه خانواده یا دوستان است. بنابراین اگر شما هم تور بالی بهار ۱۴۰۲ را رزرو کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما در این مقاله با جذاب ترین تفریحات شبانه بالی آشنا شوید تا بتوانید سفری رویایی را برای خود و خانواده‌تان بسازید. آریاک سفر، با عرضه بهترین خدمات، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. با خرید تورهای مسافرتی به شهرهای داخلی و خارجی، تجربه شیرینی برای شما رقم می‌زنیم. مطمئن باشید که با یک بار امتحان، برای همیشه مشتری این آژانس خواهید شد. برای خرید بلیط، رزرو تور و رزرو هتل از طریق سایت اقدام کنید. به منظر کسب خدمات بیشتر نیز با کارشناسان حاضر در آریاک سفر در ارتباط باشید.

منبع: آژانس مسافرتی آریاک سفر|www.aryaktravel.com

مطالب مشابه را ببینید!