مجله تاپ‌ناز‌

دانستنی هایی قبل از سفر به تورهای استرالیا،آفریقای جنوبی و برزیل


زندگی در استرالیا چگونه است؟

استرالیا یکی از مکان های ایده آل برای زندگی می باشد. با انتخاب این کشور نه تنها از زندگی خود لذت می برید بلکه از امکانات یک کشور پیشرفته استفاده می کنید. این کشور از لحاظ توجهی که به شهروندان می شود درست مانند کانادا است. شما می توانید با تور استرالیا اطلاعات جامعی از شرایط این کشور کسب کنید.

در استرالیا شرایط کاری، تفریحی بسیارعالی برای شهروندان درنظر گرفته می شود که همین امر زندگی در این کشور را ساده تر می کند. با سام سیر همراه شوید تا شما را با این کشور رویایی بیشتر آشنا کنیم.

دانستنی هایی قبل از سفر به تورهای استرالیا،آفریقای جنوبی و برزیل

شیوه ی زندگی مدرن در استرالیا جاری است. این کشور از نظر تاریخی شاید مانند سایر کشورها مانند ایتالیا غنی نباشد اما آینده ی بسیار روشنی در انتظارش خواهد بود. به علت متقاضیان بسیار برای زندگی در استرالیا، چند فرهنگی و ملیتی در این کشور رواج دارد. تور استرالیا شما را بیشتر با شرایط آشنا خواهد کرد.

معرفی شهرهای مهم استرالیا

ملبورن در استان ویکتوریا

این شهر در رده بندی پرجمعیت ترین و اقتصادی ترین شهرها قرار می گیرد. ملبورن همچنین رتبه ی دوم را از لحاظ وسعت و بزرگی به خود اختصاص داده است. با خرید تور استرالیا می توانید از این شهر بازدیدی داشته باشید.

سیدنی در ایالت ولز جنوبی جدید

بسیاری از گردشگران تور استرالیا در ابتدا این شهر را برای اولین بازدید انتخاب می کنند. شرایط خوب زندگی در این شهر به وضوح دیده می شود. سیدنی همچنین دارای سواحل زیبا، پل های بندری و خانه های بسیار زیبایی است.

بریزبن (بریسبان) در کوئینزلند

اگر آب و هوای شهری که برای زندگی انتخاب می کنید برایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است، شهر بریسبان می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. این شهر حتی در زمستان نیز دارای آب و هوای خوبی است. همچنین می توانید تنها در عرض یک ساعت خودتان را به سواحل استرالیا برسانید. بریسبان در مقایسه با شهرهای ملبورن و سیدنی دارای هزینه های کمتری از لحاظ تور استرالیا و زندگی در این شهر دارد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کشف اتفاقی گورستان در آفریقای جنوبی!

شگفتی های بسیاری در سرتاسر جهان نهفته است که باعث حیرت دانشمندان می شود. برخی از این شگفتی ها کشف شده اند اما برخی دیگر همچنان به صورت رازی در دل طبیعت باقی مانده اند. تاریخچه ی حیات در کره ی زمین بسیار پیچیده و رمزآلود است. یکی از جالب ترین و شاید ترسناک ترین موارد مربوط به حیات دایناسورها بوده است.

دانستنی هایی قبل از سفر به تورهای استرالیا،آفریقای جنوبی و برزیل

شاید این سوال پیش بیاید که گورستان دایناسورها در کجا قرار دارد؟ کشف این موضوع در آفریقای جنوبی و در پی تحقیقات و بررسی های مداوم صورت نگرفته است. جالب است بدانید که یک چوپان محلی این پدیده را به طور اتفاقی کشف کرده است. تور آفریقای جنوبی یکی از پر رمز و رازترین سفرهایی خواهد بود که برای گردشگری انتخاب می شود.

این چوپان معلمی بازنشسته بوده که که جغرافیا را تدریس می کرده است. اما همین فرد موفق به کشف یک پدیده ی بزرگ شده است. در ادامه با سام سیر همراه باشید تا در خصوص این خبر مهیج بیشتر بدانید.

کشف دایناسورهای گیاهخوار

ماجراهای مربوط به دایناسورها بسیار متنوع و رمزآلود است که تاکنون فیلم های بسیاری را در این موضوع دیده اید. حتی داستان های مختلفی نیز درباره ی دایناسورها وجود دارد. در حقیقت تغییر شرایط جوی موجب انقراض این جانوران غول آسا در میلیون ها سال پیش شد. امروزه تنها فسیل ها و استخوان های این موجودات به چشم می خورند.

با کشف استخوان های دایناسورها اطلاعات بسیاری در این زمینه کسب شده است. این مسئله موجب شده است تا ما بتوانیم تصویری از زندگی میلیون ها سال پیش را بدست آوریم. با تور آفریقای جنوبی می توانید به این پدیده نزدیک شوید. گورستان دایناسورها در این کشور کشف شده است.

نام چوپانی که این گورستان را کشف کرد دومانگوی تیوبیکا است. از قضا روزی که این چوپان مانند روزهای دیگر به مزار خانواده اش در قیمیگا رفته است، به طور کاملا اتفاقی گورستان دایناسورها را کشف کرده است. فسیل هایی که در گورستان پیدا شده است دست کم به دویست میلیون سال پیش بازمی گردد. این فرد پس از کشف گورستان شهرت بسیاری را در منطقه به دست آورد. دومانگوی تیوبیکا 54 ساله در ادامه افزود:

” یکی از مسئولیت هایی که من در این زندگی دارم مراقبت از قبر اجداد من است که در این ناحیه قرار گرفته است. کار همیشگی من سر زدن به قبر اجدادم و تمیز کردن آن ها است. یکی از آن روزها که مشغول به این کار بودم، استخوان های بزرگی را پیدا کردم. این استخوان ها به قدری غیرعادی بودند که خود متوجه شدم که این ها نمی تواند برای یک انسان باشد.”

تور آفریقای جنوبی شرایط رفتن به این منطقه ی مهیج را برای شما مهیا ساخته است. علاقه مندان به تور آفریقای جنوبی می توانند به سایت سام سیر برای کسب اطلاعات مراجعه کنند.

دایناسورها همه جا بودند!

پس از این مورد باستان شناسان مختلفی از دانشگاه های متفاوت برای کشف بیشتر به منطقه اعزام شدند. فردی که مسئول این تیم تحقیقاتی بود، پروفسور جونا چوینیر نام داشت. گفته های وی در این خصوص به شرح ذیل است:

” برای اولین بار که از این منطقه دیدن کردم، کاملا شوکه بودم. فسیل های دایناسورها را می توانستیم در همه جا ببینیم… همه جا! تنها یک مرحله را به اتمام رساندیم که برابر با 10-5 درصد از کار می باشد. این کشف باید در سال های آینده کامل  و کامل تر شود.

۱۲ گونه گیاهخوار

با تور آفریقای جنوبی از این منطقه ی پر رمز و راز دیدن کنید. در حال حاضر پاکسازی کاملی در این منطقه صورت گرفته و حدود بیست کیلومتر را به خود اختصاص داده است. باستان شناسان براین باورند که صدها فسیل و حداقل دوازده گونه ی گیاهخوار در این منطقه وجود دارند که هنوز کشف نشده اند. گردشگران تور آفریقای جنوبی می توانند این منطقه را از نزدیک ببینید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

برزیلی ها چه غذاهایی می خورند؟(بخش اول)

برزیل یکی از کشورهایی است که در آمریکای جنوبی قرار گرفته است. گردشگران تور برزیل هرساله پایتخت این کشور، شهر برازیلیا را برای مقصد خود انتخاب می کنند. نژادهای گوناگونی نظیر آفریقایی، اروپایی، آسیایی و آمریکایی در این کشور زندگی می کنند و به همین علت برزیل یک کشور چند ملیتی به حساب می آید.

دانستنی هایی قبل از سفر به تورهای استرالیا،آفریقای جنوبی و برزیل

همانگونه که گفته شد نژادهای متفاوتی در برزیل زندگی می کنند که این موضوع برموارد مختلفی از جمله فرهنگ و غذا هم تاثیر گذاشته است. گردشگران تور برزیل از تنوع غذاهای برزیلی لذت خواهند برد. در این مقاله با سام سیر همراه شوید تا راجع به غذاهای برزیلی بیشتر بدانید.

پیکانا | Picanha

یکی از مهارت های مردم برزیل کباب کردن گوشت می باشد که این غذای لذیذ را همه ی مردم دوست دارند. در صورت سفر با تور برزیل به رستوران های زنجیره ای Churrascarias بروید و در آن جا انواع کباب ها را امتحان کنید. ریشه ی کباب کردن در این کشور به چه بازمی گردد؟

این سنت ریشه در فرهنگ گاوچران در ناحیه ی جنوبی برزیل دارد. بدین صورت که گاوچران ها تکه های بزرگی از گوشت را آماده و و آن را با سنگ نمک مزه دار می کردند. پس از آن گوشت ها را در سیخ های فلزی قرار داده و روی ذغال قرار می دادند.

این سنت به همین شکل رواج پیدا کرد و امروزه این کباب معروف طرفداران بسیاری دارد. بهترین قسمت کباب از راسته تهیه شده و پیش از کباب کردن لایه ای نازک از چربی را روی آن می کشند. چربی استفاده شده موجب طعم بهترغذا خواهد شد. مردم ایران نیز عاشق کباب هستند و در سفر خود با تور برزیل از لحاظ غذایی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

اگر از غذاهای برزیلی خوشتان آمد، می توانید ادامه ی این غذاها را در بخش دوم مقاله دنبال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /

 

 

مطالب مشابه را ببینید!