مجله تاپ‌ناز‌

کدام تور ترکیه مکان های گردشگری جذابی دارد ؟

کدام تور ترکیه مکان های گردشگری جذابی دارد ؟

تور ترکیه یکی از پر طرفدار ترین تور های گردشگری است ، در این میان انتخاب بهترین شهر برای هدف گردشگری در ترکیه بسیار مهم است ، در میان شهر های توریستی ترکیه استانبول دارای بهترین مکان های گردشگری است ، برای انتخاب بهترین تور گردشگری با ما همراه باشید.

تور استانبول ترکیه یکی از پر طرفدارترین تور های گردشگران ایرانی است. از اصلی ترین و عمده ترین دلایلی که موجب می شود تا افراد ترکیه را برای زمان مسافرتشان انتخاب کنند ارزان بودن آن به نسبت مقاصد دیگر می باشد البته ترکیه دارای جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی است که نظر هر مسافری را به خود جلب می کند.

استانبول یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی است که بازارها، ساختمانهای تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی داشته است و به دلیل نزدیک بودن مصافت و همچنین رفت و آمد آسان ، ایرانی های زیادی برای تعطیلات عید و مسافرت خود استانبول را انتخاب می کنند. پس از تور استانبول ،  تور آنتالیا ترکیه هم یکی از بهترین تور های گردشگری است.

جاهای دیدنی استانبول

کاخ توپکاپی : یکی از دیدنی های شهر استانبول است که در واقع آن کاخ سلطان ها بوده و با ورود به این کاخ می توانید سلول ها  و اتاق های زیادی و حرمسرا را مشاهده کنید. زیبایی این کاخ به قدری ست که هر نظر هر گردشگری را به خود جلب کرده و نمونه ی بارز از معماری اسلامی را به نمایش گذاشته است. اگر به استانبول سفر کردید میتوانید از کاخ توپکاپی که این روزها به یک موزه عمومی تبدیل شده نیز سری بزنید و در خصوص تاریخ و فرهنگ و سلطان های ترکیه نیز اطلاعات جالب و کاملی را بدست بیاورید.

مسجد ایاصوفیا: شاید برایتان جالب باشد که بدانید معمولا اولین مکانی که گردشگران پس از سفر به استانبول تصمیم می گیرند از آن بازدید کنند مسجد ایاصوفیا است. این مسجد برای مدت زمان هزارسال کلیسای امپراتوری روم شرقی بوده و در قرن 15 به واسطه سینان ( معمار عثمانی) به مسجد تبدیل شده است که هم اکنون به عنوان یکی از دیدنی ترین و زیباترین مساجدی می باشد که در استانبول گردشگران زیادی برای بازدید از آن می روند.

مسجد سلطان احمد ، آب‌انبار تاریخی باسیلیکا ، قصر توپ‌کاپی‌، کاخ دلما باغچه، روملی حصار  و… از دیگر دیدنی های شهر استانبول هستند. ذکر این نکته لازم است که برای معرفی تمامی دیدنیهای این شهر به زمان زیادی نیاز داریم. اگر تصمیم به سفر کردن به استانبول را دارید بهتر است پیش از هر چیزی یک برنامه ریزی دقیق برای خودتان انجام بدهید تا پس از ورود به استانبول بتوانید زمان را مدیریت کنید و از همه ی مساجد، کاخ ها و دیدنیهای این شهر بازدید کنید.

دلارام سیر

دلارام سیر یکی از شرکت های توریستی است که به صورت اختصاصی در زمینه مسافرت به کشور ترکیه گردشگران و مسافران را همراهی می کند و آماده است تا در این خصوص خدمات متنوع و کاملی را ارائه بدهد.

برای افرادی که تصمیم به سفر با دلارام سیر را دارند می توانند تورهای استانبول، تور آنتالیا و تور ترکیه را انتخاب کرده و از سفرشان لذت ببرند. برای آگاهی از میزان دقیق هزینه ها و اطلاعات در خصوص تورها با شماره های 88347565-021 تماس بگیریدیا به آدرس اینترنتی https://dtour.ir مراجعه کنید.

/ پایان رپورتاز آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!