مجله تاپ‌ناز‌

تیپ دانشجویی پسرانه | مدل لباس پاییز دانشجویی | نکات ست کردن تیپ رسمی و اسپرت

مدل لباس و تیپ دانشجویی

در این قسمت انواع تیپ دانشجویی پسرانه را مشاهده می کنید. این تیپ های دانشجویی در انواع رسمی و اسپرت هستند و برای ظاهر و استایل دانشجویان مناسب است. در این قسمت تیپ و استایل اسپرت و رسمی مردانه دانشجویی و پاییزی را مشاهده می منید و نکاتی مفید برای ست کردن لباس دانشجویی می خوانید.

تیپ دانشجویی پسرانه

ست لباس دانشجویی پسرانه

اگر به دنبال تیپ کلاسیک هستیذ، یک ژاکت و یک کت تمام ماجرا نیست و شما به چیزهای دیگری هم نیاز دارید. باید به یاد داشته باشید که اندازه لباس مهم است. یک پیراهن جذاب تر بیشتر به بدن شما نزدیک می شود و ژاکت را بهتر نشان می دهد و در سبک های کژوال نیازی به بالا زدن آستین نیست. ترکیب پیراهن و ژاکت خود را با بیرون گذاشتن انتهای پیراهن از انتهای ژاکت نشان دهید.

تیپ دانشجویی پسرانه

ست شلوار و پیراهن دانشگاه

شلواره جین تیره را با جینی به رنگ دیگر تغییر دهید. در انتخاب رنگ باید دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که در محل کار هم بتوانید از آن استفاده کنید. با یک کاپشن و اسنیکرز استایلتان را کامل کنید. کمی استایل اسپرت را برای پاییز انتخاب کنید، در حالی که سبک آراسته ای دارید. پیراهن راگبی سنتی وقتی با این ژاکت دانشجویی ترکیب شود به شما استایلی نو می دهد.

تیپ دانشجویی پسرانه

مدل لباس های پسرانه دانشجویی

حتی اگر صبح خواب مانده اید، رعایت بهداشت شخصی مهم تر از استایل خوب اسـت پس وقت خودرا بیشتر برای بهداشت شخصی خود صرف کنید سعی کنید شب قبل خواب لباس هایي کـه روزبعد می‌خواهید استفاده کنید را مشخص کنید و از تمیزی آن مطمئن شوید تا روزبعد وقت شـما را نگیرد. میتوانید چند لباس رابا هم ست کنید و از آنها عکس بگیرید کـه زمانی کـه عجله دارید لباس ها را آسان پیدا کنید.

تیپ دانشجویی پسرانه

شیک ترین مدل لباس پسرانه دانشجویی

از بهترین روش هایي کـه برای لباس پوشیدن می‌توانید استفاده کنید مخصوصا در فصل هاي سرد، لباس پوشیدن بـه روش لایه لایه اسـت. بطور مثال : یک لباس ساده و بدون طرح و رنگ خنثی، پیراهن طرح دار‌ رنگی «چهار خانه یا راه راه». از بلاگر ها الهام بگیرید و از خلاقیت خود کمک بگیرید، استفاده از تصاویر استایل بلاگر هاي ایرانی و خارجی میتواند خیلی بـه استایل شـما کمک کند.

تیپ دانشجویی پسرانه

مدل لباس دانشجویی

محیط دانشگاه ، محیط مناسب لباسهای رنگارنگ و پر طرح نیست.بـه گزارش سایت پارس ناز سعی کنید در کلیات لباس ها از رنگ هاي مشکی، سفید، قهوه اي ، سورمه اي، طوسی و خاکی استفاده کنید. اگر شـما رنگ کلی لباس ها را خنثی انتخاب کنید این امکان رابه شـما می‌دهد کـه بتوانید در جزئیات از رنگ هاي شاد تر استفاده کنید. رنگ هایي مانند قرمز، زرد، بنفش و… را برای جزئیات درنظر بگیرید.

تیپ دانشجویی پسرانه

ست لباس دانشجویی پسرانه

اکسسوری هایي مانند ساعت ساده یا دستبندهای مهره اي می‌توانند تاثیر زیادی در استایل شخصی شـما داشته باشند. بسته بـه تعداد وسایلی کـه با خود میبرید کیف مناسب هر فرد با فرد دیگری فرق می‌کند. سعی کنید حداقل دو کیف مناسب استایل و حجم وسایلتان تهیه کنید. میتوانید کوله پشتی برای روز هایي کـه حجم وسایلتان بیشتر اسـت استفاده کنید و کیف دستی کوچکی هم برای روز هایي با حجم وسایل کمتر.

 

تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه

تیپ رسمی دانشجویی

تیپ دانشجویی پسرانه

مدل های تیپ اسپرت دانشجویی

تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه تیپ دانشجویی پسرانه

تیپ دانشجویی پسرانه

مطالب مشابه را ببینید!