مجله تاپ‌ناز‌

جاهای دیدنی کویت + مکان های تفریحی و گردشگری کشور کویت برای گردشگران

مکان های دیدنی و گردشگری کشور کویت

در این بخش مکان های دیدنی و جاهای دیدنی کشور کویت برای گردشگران را معرفی می کنیم، امیدواریم این بخش گردشگری مورد توجه شما قرار بگیرد.

کشور کویت سرزمینی با آداب و رسوم خاص است که از خلیج فارس با کشور ایران مرز مشترک دارد و همین به اهمیت آن اضافه کرده است. سفر به این کشور و تماشای دیدنی های کویت مورد توجه بسیاری از ایرانی های است زیر این کشور در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و تبدیل به کشوری مدرن و لاکچری شده است.

کویت مذهب و آیین های خاص خود را دارد و با توجه به صنعت نفت خود از پیشرفت های روزافزونی برخوردار است. ایران از نواحی مختلفی با کشورهایی هم مرز می باشد که از خلیج فاری با کویت مرزی مشترک و آبی دارد و ایرانیان بیشتر برای مقاصد تجاری به این کشور می روند. اهمیت گردشگری این منطقه هم روز به روز بیشتر می شود و بر رونق این کشور افزوده است.

جاهای دیدنی کویت

منطقه کویت یکی از مناطق تجاری مهم است و بیشتر مردمان این منطقه هم امیرنشین هستند و ثروتی که میان مردمان این کشور رد و بدل می شود شهرت و اعتباری روزافزون در آن ایجاد می کند. کشور کویت بسیار ثروتمند است و افرا  ثروتمند هم برای مقاصد تجاری به این کشور مسافرت می کنند. بازدید از جاذبه های مهم کشور کویت می تواند برای هر گردشگری جذابیت داشته باشد زیرا که بیشتر جاذبه های این کشور مدرن و لاکچری هستند ولی در نواحی اطراف و شهرهای کوچک آن می توانید بناهای تاریخی را هم ببینید.

دیدنی های کویت

کویت جزو کشورهای عربی مهم در دنیا می باشد و این کشور جزو کشورهای با اهمیت در خاورمیانه است و ثروت زیادی در این منطقه وجود دارد. خیلی از گردشگرات کرویت را وجود برج های مرتفع آن می شناسند ولی تنها جذابیت آن به برج های مرتع آن نیست و می توان جاذبه های تاریخی در این کشور را نیز دید. در این بخش گردشگران می توانند مکان های دیدنی کویت را بیشتر بشناسید و از جذابیت های توریستی این منطقه لذت ببرید.

جاهای دیدنی کویت

موزه کویت

موزه ای که برای شناخت بیشتر فرهنگ ، تاریخ ، آداب و رسوم این کشور راهاندازی شده است موزه ای که توسط خود کویتی ها ساخته نشده و معماری آن توسط معمار فرانسوی مشهور طراحی شده تا بتواند در این موزه آداب و رسوم و فرهنگ کویت را برای بازدیدکنندگان به تصویر بکشد در این موزه ی دیدنی می توانید از مجسمه های مهم ، عکس های تاریخی و تاریخچه ای ،  آثار باستانی و … دیدن نمایید . این موزه در نزدیکی کاخ سیف و در خیابان خلیج قرار گرفته و به جز روز های یکشنبه بازدیدکنندگان همه روزه می توانند از آن دیدن نمایند موزه ای که از ۵ ساختمان تشکیل شده است قطعا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

جاهای دیدنی کویت

سیاره جادوی کویت

یک مجموعه سرپوشیده بی نظیر که می توانید در آن انواع تفریحات جالب و هیجان انگیز را تجربه کنید بازدیدکنندگان می توانند در این مکان شنا ، اسکیت و بیشتر بازی های تفریحی را انجام دهند سیاره جادوی کویت یکی از مهم ترین دیدنی های این کشور است و سالانه بیش از هزاران نفر در این مجموعه به بازی و تفریح می پردازند اگر به دنبال یک مجموعه تفریحی بی نقص هستید سیاره جادوی می تواند تمام نیازهای شما را برطرف نماید.

جاهای دیدنی کویت

خانه آینه ای کویت

خانه ای بی نظیر و دیدنی که تمامی اجزایش از آینه ساخته شده است که یکی از بزرگترین و تمام آینه ای ترین خانه های جهان محسوب می شود و همه چیز در اطراف آن در آینه منعکس می شود آینه هایی که با سایز و شکل های مختلف در این خانه به کار رفته اند آینه هایی که باعث شده اند تا خانه آینه ای یکی از مهم ترین مکان های این کشور باشد این خانه در واقع یکی از شاهکارترین معماری ها را به خود اختصاص داده است بازدیدکنندگان برای بازدید از این خانه باید رزرو قبلی انجام دهند و برای ورود به این خانه استفاده از کفش های پاشنه بلند در آن ممنوع است اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از مکان های دیدنی اش را دارید خانه ی آینه قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

جاهای دیدنی کویت

بازار ۳۶۰ درجه کویت

بزرگترین و دیدنی ترین مرکز خرید در کویت بازار ۳۶۰ درجه آن است که بخاطر شکل خود و دایره ای بودنش به ۳۶۰ نام گرفته بازاری که در آن انواع برند ها را خرید کنید در کافه های لوکس اش وقت خود را سپری کنید و لذت ببرید ، در رستوران هایش بهترین غذا ها را سرو کنید و در باغچه بزرگ و زیبای این بازار از هوای خوب کویت لذت ببرید. در باغ خورشید بازار حدود ۲۱ هزار گیاه و گل وجود دارد که علاوه بر اینکه به این بازار زیبایی خاصی بخشیده باعث شده تا گردشگران بتوانند از یکی از بهترین بوستان های کویت نیز دیدن نمایند در این مجموعه بزرگ انواع بازی های سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان نیز وحود دارد که می توانند یک روز عالی را در بازار ۳۶۰ درجه کویت سپری کنند.

جاهای دیدنی کویت

باغ وحش کویت

یکی دیگر از دیدنی های این کشور این باغ وحش زیبا می باشد که در خود حدود ۱۶۰۰ گونه از حیوانات مختلف را جای داده است حیواناتی از جمله پرندگان،حیوانات گوشت خوار و … که در بخش های مختلف باغ وحش این کشور نگهداری و پرورش می یابند اگر علاقه مند به حیوانات و حیات وحش هستید و قصد سفر به این کشور را دارید یکی از بهترین دیدنی ها می تواند این باغ وحش باشد که همه روزه بازدیدکنندگان زیادی از آن بازدید به عمل می آورند.

جاهای دیدنی کویت

جزیره سبز کویت

اگر به این جزیره برسید چیزی جز سبز بودن نخواهید دید این حجم از سبز بودن در واقع فقط می تواند یک معجزه ی طبیعت باشد اما با پیشرفت علم معماران این کشور توانسته اند یک جزیره مصنوعی فوق العاده است که از خاک ها ، شن ها ، درختان و صخره های خارج از کشور کویت آمده است و درواقع وارداتی می باشد که می تواند که مکان تفریحی جالب و لذت بخش برای بازدیدکنندگان باشد در این جزیره زیبا توریست ها و گردشگران می توانند استخر ، برج توریست و سالن آمفیتئاتر و … استفاده کنند و لذت ببرند در واقع همه چیز در جزیره سبز مصنوعی وجود دارد و شما می توانید در رستوران های جزیره غذا میل کنید ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و فوتبال بازی کنید این جزیره ی سبز رنگ می تواند تمام نیاز های تفریحی شما را برطرف کند و برای شما یک روز عالی را بسازد در واقع پیشنهاد ما به شما در کشور کویت این جزیره دوست داشتنی است.

جاذبه های توریستی کویت برای هر گردشگری جذاب است و در این بخش مهمترین جاذبه های این کشور را که شامل هتل های لوکس است  که آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

مطالب مشابه را ببینید!