مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

رفته‌رفته هوا سردتر می‌شود و با نزدیک شدن زمستان هر لحظه نیاز به لباس گرم و کاپشن را بیشتر احساس می‌کنیم. با توجه به این که قیمت کاپشن نسبت به گذشته گران‌تر شده است، توصیه می کنیم ابتدا با انواع سبک‌ها و مدل‌های ترند کاپشن مردانه جدید مانند کاپشن جین آشنا شوید.

پس از اینکه نوع کاپشن مورد نظر خود را انتخاب کردید، برای خرید حضوری یا اینترنتی اقدام کنیم. در این مقاله قصد داریم تا با مدل های ترند کاپشن امسال آشنا شوید. آیا آماده هستید تا جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401 را بررسی کنیم؟

جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

مدل‌های فراوانی برای کاپشن مردانه داریم. از سبک‌های اسپرت و خیابانی مانند پافر و لی گرفته تا سبک‌های رسمی چرم و بارانی. جدیدترین مدل های کاپشن‌های مردانه 1401 که بهتر است با آن ها آشنا شوید، عبارت‌اند از:

کاپشن لی

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

کاپشن لی یا جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌های گرم مردانه در روزهای پاییز و زمستان است. بیشتر افراد فکر می‌کنند این کاپشن تنها به رنگ‌های تیره و کلاسیک مانند مشکی، دودی و آبی نفتی و آسمانی در بازار موجود است، در حالی که رنگ‌های پاستلی و فانتزی آن را هم می‌توانید پیدا کنید.

ترکیب کاپشن لی با تیشرت ساده و شلوار جین راسته فوق‌العاده است. می توانید کنار این مدل کاپشن، تیشرت ساده و سفیدرنگ بپوشید.

کاپشن پارکا

یکی از بهترین لباس‌های زمستانی برای روزهای سرد و بارانی کاپشن پارکاست که طرفداران زیادی دارد. معمولاً کاپشن پارکا را از پارچه کتان و شمعی می‌سازند و در بعضی از مدل‌های آن خز هم به کلاه اضافه می‌کنند. اگر دوست دارید استایلی ساده و سنگین داشته باشید و از سبک اسپرت دور شوید، مدل پارکا را انتخاب کنید.

کاپشن خلبانی

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

سبک معروف دیگر در میان کاپشن‌های مردانه مدل خلبانی است که ظاهری کلاسیک دارد و ایده مطلوبی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستان محسوب می‌شود.

اگر دوست دارید خوش‌تیپ و باوقار به نظر برسید و استایل جذابی داشته باشید، کاپشن خلبانی را انتخاب کنید. این لباس هم در برابر سرما شما را ایمن نگه می‌دارد و هم به دلیل جنس پلی‌استری خود، برای روزهای برفی و بارانی مناسب است.

کاپشن پافر

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

اگر دنبال سبکی متفاوت و جالب در میان کاپشن‌های زمستانی مردانه هستید، قیمت کاپشن پافر را ببنید و انتخاب کنید. پافر یا پفی همان کاپشن‌های بادی مردانه هست که به خاطر تجمع حجم زیاد پشم شیشه به‌کار رفته در آن‌ بزرگ به نظر می‌رسند.

دلیل حجم زیاد این کاپشن گرمای بی‌نظیری است که برای فرد مهیا می‌کند. اما مورد علاقه همه آقایان نیست؛ معمولاً پسران جوان و افرادی که روحیه پرانرژی و خلاق دارند و به استایل‌های رنگی خیابانی علاقه‌مندند این لباس را انتخاب می‌کنند.

پافر را می‌توانید در دو شکل آستین‌دار یا ژیله و بدون آستین با قیمت ارزان از سایت دایان‌شاپ تهیه کنید. محصولات این فروشگاه اینترنتی از کیفیت عالی برخوردارند. با خرید از این آنلاین شاپ تجربه‌ای خاطره‌انگیزی از خرید آنلاین خواهید داشت.

کاپشن پشمی

کاپشن پشمی از حالت ضدآب و بارانی فاصله می‌گیرد و بیشتر برای گرم ماندن در سرمای خشک زمستان توصیه می‌شود. در بازار این مدل کاپشن، تنوع زیادی دارد و می‌توانید با آن زیباترین استایل‌های اسپرت و نیمه‌رسمی را داشته باشید.

معمولاً کاپشن پشمی از پلی‌استر و پارچه تدی ساخته می‌شود و در سرمای تحمل‌ناپذیر زمستان هم قابل استفاده است؛ اما در صورتی که می‌خواهید گرم‌تر بمانید آن را با پلیوربافت یا یقه‌اسکی بپوشید.

کاپشن چهارخانه

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

اگر یک آقای خوش‌سلیقه و شیک‌پوش هستید، حتماً می‌دانید پیراهن‌های فلانل چهارخانه جزو علایق آقایان هستند و کمتر کسی پیدا می‌شود که پیراهن شطرنجی دوست نداشته باشد!

خبر خوش اینجاست که برای روزهای پاییز و بهاری کاپشن پشمی چهارخانه هم داریم. این مدل کاپشن برای محیط کاری و دانشگاهی بسیار جذاب است و اگر دوست دارید منحصر به فرد باشید، حتما مدل شطرنجی کاپشن را امتحان کنید.

کاپشن بادگیر

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

اشتباه نکنید! بادگیر با کاپشن بادی یا پافر فرق دارد. بادگیر بیشتر برای روزهای طوفانی که بادهای سخت و سرد می‌وزند مناسب است و ابتدا برای کوهنوردان و ساکنان ارتفاعات طراحی شد.

اگر به ظاهر آن نگاه کنید متوجه می‌شوید که از نایلون عایق و ضدباد ساخته شده است؛ اما بعضی از مدل‌های بادگیر جنس ضدرطوبت هم دارند و برای روزهای سرد و بارانی مناسب هستند.

کاپشن چرم

آشنایی با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401

اگر می‌خواهید استایلی خاص و شیک داشته باشید، باید امضای ویژه‌ای از خود بر جای بگذارید؛ این امضا می‌تواند لباس چرم باشد. درواقع کاپشن چرم مردانه مورد پسند افرادی است که نشان دادن قدرت، اعتمادبه‌نفس و تیپ لاکچری در ظاهر برایشان اولویت دارد.

کاپشن چرم در مرحله اول برای استایل جدی و رسمی به کار برده می‌شوند؛ اما می‌توانید با رعایت اصول مد و استایل آن را در تیپ کژوال حتی اسپرت هم استفاده کنید.

چرا از دایان‌شاپ خرید کنیم؟

دایان‌شاپ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که به فروش محصولات باکیفیت و مشتری‌پسند با تخفیف‌های طلایی و قیمت ارزان معروف است.

پیشنهاد می‌دهیم برای تجربه‌ای رضایت‌بخش از خرید آنلاین، با کالاهای این فروشگاه متنوع همراه شوید. تنوع کاپشن در این فروشگاه زیاد است و می توانید مدل مورد نظر خود را در آن پیدا کنید.

حرف آخر

آشنایی با مدل‌های جدید کاپشن مردانه برای خرید راحت و بی دردسر آن مهم است. شاید در ابتدا حوصله‌تان نکشد مدل‌های مختلف کاپشن را بشناسید اما این کار ضروری است؛ چون هر لباسی برای استایل و موقعیتی ویژه کاربرد دارد و رمز داشتن استایلی جذاب در شناخت لباس‌ مناسب و برازنده است.

در این مقاله شما را با جدیدترین مدل‌های کاپشن مردانه 1401 آشنا کردیم. می توانید از این متن به عنوان راهنمایی برای خرید خود استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!