مجله تاپ‌ناز‌

جدیدترین کفش های ترند تابستان 1402

همانطور که به ماه‌های گرم‌تر نزدیک می‌شویم، زمان آن فرا می‌رسد که به فکر به روزرسانی کمد کفش‌هایمان برای فصل تابستان باشیم. فرقی نمی‌کند طرفدار کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های باله ساتن یا چیزی در این بین باشید، ترندهای کفش تابستان امسال برای هر سلیقه‌ای، یک کفش جدید ارائه می‌دهد. از نقره‌ای گرفته تا سکوهای روی هم و تخت‌های باله ساتن پنجه مربعی. صنعت مد برای فصل تابستان ایده‌های جدید زیادی را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که طراحان کفش، مجموعه‌ای از ترندهای جدید جالب را معرفی کرده‌اند  که هم نگاهی به آینده دارد و هم به گذشته توجه نشان می‌دهد. برخی از کفش‌های امسال در سال‌های گذشته محبوب بوده‌اند و امسال نیز مجددا در راس قرار گرفته‌اند. اگر این مقاله را تا پایان دنبال کنید متوجه خواهید شد که چگونه با انتخاب یک کفش مناسب می‌توانیم مد روز باشیم و ترند کفش زنانه در این سال چیست؟ بنابراین قبل از این که هر گونه اقدامی برای خرید کفش زنانه داشته باشید، این نوشتار را تا پایان بخوانید.

پاشنه‌های هنری یا مجسمه سازی، تلفیق هنر و مد

کفش‌های پاشنه دار طرح‌دار به آرامی وارد صحنه شده‌اند و در حال جذب کاربران زیادی هستند؛ از جمله سلبریتی‌ها و افراد مشهور و افرادی که به دنبال متفاوت به نظر رسیدن می‌باشند. کفش‌های پاشنه‌دار جدید که در کنار ترند مینیمالیسم قرار دارند، به‌عنوان آثار هنری واقعی خودنمایی می‌کنند‌.  این مدل کفش‌ها بسیار زیبا و به روز می‌باشند و اشکال متفاوت و ارتفاع پاشنه آن‌ها، تنوع بالایی به این مدل کفش بخشیده است. این پاشنه می‌تواند از جنس چوبی یا پلاستیکی یا… باشد. اگر شما هم به این پاشنه‌های زیبا علاقمند شده‌اید، بهتر است آن را به عنوان کفش مجلسی زنانه برای مناسبت‌های خاص و مهم خود نگه دارید.

خرید کفش مجلسی از چرم کاکتوس

کفش‌های باله

کفش‌های پاشنه تخت مدت زیادی است که در میان جوانان شناخته شده است؛ اما امسال تغییراتی در طراحی این مدل کفش‌ها به وجود آمده است. شاید این تغییرات جزئی به نظر برسد؛ اما این مدل را زیباتر کرده است. استفاده از پارچه‌های ساتن و جیر و رنگ‌های شاد و براق جلوه این کفش‌ها را بسیار خاص کرده است و شما می‌توانید از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای این محصول استفاده کنید. در کنار همه این‌ها، بند و تزئینات دیگر نیز به این مدل اضافه گردیده است. خانم‌هایی که ساق پای ظریفی دارند، این مدل کفش‌ها را برای تابستان خود در نظر بگیرند.

کفش‌های نوک تیز

کفش‌های نوک تیز نیز به تازگی در میان سایر مدل‌ها قد علم کرده  و به ترند تابستان تبدیل شده است. در طراحی‌های جدید، پنجه این مدل کشیده‌تر و نوک تیزتر شده و پاها را کاملا کشیده نشان می‌دهد. برای تولید این مدل کفش، از چرم استفاده می‌کنند که بسیار جالب توجه هستند. اگر این مدل کفش چرم زنانه را از قدیم‌الایام در کمد خود دارید، بهتر است هرچه زودتر آن را خارج کرده و تمیز کنید و از پوشیدن یک کفش ترند در تابستان لذت ببرید.

خرید کفش مجلسی از چرم کاکتوس

اسپادریل

کفش‌های اسپادریل، کفش‌های راحت، شیک و متنوعی هستند و با دامن و شلوار جین استایل خوبی تشکیل می‌دهند. کفش اسپادریل یک گزینه عالی برای فصل تابستان محسوب می‌گردد. اگر به دنبال یک کفش برند هستید، Marc fisher, toryburch ,castaner  از جمله برندهایی هستند که این مدل را عرضه می‌کنند. در تابستان امسال شاهد حضور اسپادریل‌های پاشنه دار و پاشنه تخت خواهید بود.

خرید کفش مجلسی از چرم کاکتوس

کفش‌های شیشه‌ای و شفاف

حتما داستان سیندرلا  را به خاطر دارید که دارای یک کفش شیشه‌ای و شفاف بود و چقدر همه ما آرزو داشتیم که صاحب آن کفش‌های زیبا باشیم. خوشبختانه تابستان امسال، کفش‌های شفاف ترند هستند و می‌توانید رنگ‌های مختلف آن را بیابید. البته شیشه‌ای بودن به این معنا نیست که از شیشه ساخته شده باشند؛ بلکه به این معناست که این کفش‌ها پا را نمایش می‌دهند. گفته می‌شود که این مدل از مدل‌های دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند. از کفش شفاف خود می‌توانید برای مهما‌نی‌ها نیز استفاده کنید.

کفش‌های مری جین

نام این کفش‌ها از شخصیت‌های کارتونی گرفته شده است و اولین بار در قرن بیستم طراحی شد. کفش‌های پاشنه تخت این مدل هم توسط پسران و هم دختران استفاده می‌شد؛ اما امروزه پاشنه بلند، این محصول را برای زنان اختصاصی‌تر شده کرده است. کفش‌های پاشنه دار مری جین یکی از ترندهای فصل زمستان بود؛ اما توانست خود را در میان کفش‌های ترند تابستان نیز جای دهند. این مدل کفش در تابستان با بند سگک دار به همراه یک کفی ضخیم شبیه پلتفرم، دیده می‌شوند که یک طراحی مد روزتر نسبت به مدل‌های قدیمی محسوب می‌شوند.

خرید کفش مجلسی از چرم کاکتوس

کفش‌های پاشنه کریستالی

برای تابستان امسال کیف‌های براق ترند هستند و طراحان کفش نیز از این ایده برای طراحی کفش‌های ترند تابستان استفاده کرده‌اند. پاشنه و رویه کفش‌های جدید، به وسیله سنگ‌های تزئینی و کریستال‌های براق پوشیده شده و به یک کفش عالی برای مجالس، تبدیل شده است؛ زیرا این کفش‌ها قادرند درخشش خیره کننده‌ای ایجاد کنند؛ بنابراین اگر در انتظار یک مراسم در تابستان هستید و هنوز کفش مناسبی در نظر نگرفته‌اید، می‌توانید از این مدل کفش استفاده کنید و یک ترکیب عالی با لباس‌های مجلسی خود ایجاد نمایید.

خرید کفش

بوت‌های بلند

شاید فکر کنید که بوت‌ها فقط مختص فصل پاییز و زمستان هستند و پوشیدن آن‌ها در روزهای گرم عجیب است؛ اما واقعیت این است که در دنیای مد هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ بنابراین طراحان این امتیاز را برای خود قائلند که از بوت‌های بلند برای ایجاد استایل تابستانی استفاده نمایند. این رویداد می‌تواند خبر خوبی برای عاشقان بوت باشد. بوت‌های تابستانی می‌توانند با خطوط ریز یا رویه طرح دار تولید شوند. شما نیز می‌توانید این بوت‌ها را با شلوار جین و پیراهن کوتاه بپوشید، البته اگر می‌توانید گرمای هوا را تحمل کنید. به هر حال پیشنهاد ما این است که مدل‌های دیگر را در اولویت قرار داده و استفاده از بوت را به زمان مناسب خود موکول نمایید.

صندل‌های پاشنه پلتفرم

صندل‌های لژدار، صندل‌های راحت و خنکی هستند که بسیار مناسب فصل تابستان می‌باشند. برای تابستان امسال می‌توانید صندل‌های پلتفرمی انتخاب نمایید که به رنگ‌های انتخابی امسال باشند و آن‌ها را با لباس‌های تابستانی و پیراهن‌ها یا دامن‌های بلند ست نمایید. با پوشیدن این کفش‌ها از تفریحات تابستانی خود نهایت لذت را ببرید. این صندل‌ها زیره ضخیمی دارند و به دلیل سطح تماس بیش‌تر با زمین، تعادل شما را بیش‌تر حفظ می‌کنند و شما احساس راحتی بیش‌تری خواهید کرد. اگر تمایل به خرید صندل زنانه دارید، این مورد می‌تواند گزینه خوبی باشد.

کفش پاشنه گوه‌ای

یک کفش پاشنه گوه‌ای این قابلیت را دارد که قد شما را همانند سایر کفش‌های پاشنه بلند، چند سانت کشیده‌تر نمایش دهد و در عین حال راحتی یک کفش پاشنه کوتاه را در اختیار شما قرار دهد. در ترند تابستانی، کفش‌های پاشنه گوه‌ای به همراه بندها و زنجیرهای تزئینی دیده می‌شوند که به جذابیت این مدل کفش‌ها افزوده است. این کفش‌ها در قسمت پنجه پا ارتفاع زیادی ندارند و ارتفاع آن در قسمت پاشنه، به حداکثر می‌رسد. تفاوت پاشنه گوه‌ای و پاشنه پلتفرم در ارتفاع پنجه است. کفش‌ها و صندل‌های پلتفرمی در بخش پنجه نیز ارتفاع دارند.

کفش تابستانی

صندل بند بلند

این نوع صندل‌ زنانه، پاشنه دار یا بدون پاشنه هستند و دارای بند بلندی می‌باشند که به دور پا پیچیده می‌شود و تا زیر زانو می‌رسد. این نوع صندل‌ها نیز برای مهمانی‌ها و مجالس عروسی به همراه پیراهن‌های کوتاه یا حتی گاهی بلند بسیار مناسب هستند و بند آن‌ها به ساق پا جلوه می‌دهد. زرق و برق مدل‌های جدید این کفش نیز بیش‌تر شده و رنگ‌های طلایی یا سنگ‌های تزئینی براق نیز برای آن به کار می‌برند تا با لباس‌های مجلسی بسیار شیک به چشم بیایند.

معرفی برند چرم کاکتوس

برند معتبر کاکتوس نزدیک به یک دهه است که  فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و با کیفیت آغاز نموده است و با پشتکار عالی و کمک متخصصان ایرانی، در مسیر موفقیت و جلب رضایت کاربران عزیز، قدم برمی‌دارد. این برند، در تمام مدت فعالیت خود، با حمایت شما توانسته جایگاه خود را در صنعت چرم ایران تثبیت نماید و عرضه اقلام لوکس خود را به بازارهای جهانی انتقال دهد. این برند جهت رفاه حال هموطنان خوش‌سلیقه، وارد فضای کسب و کار آنلاین شده و اقدام به راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی نموده است تا بتواند قدمی موثر در تامین نیاز به پوشاک قشر جوان و خوش پوش ایران بردارد. تمامی محصولات فروشگاه چرم کاکتوس دارای ضمانت اصالت چرم طبیعی و  گارانتی می‌باشد و با افتخار میزبان شما هموطن گرامی خواهد بود.

سخن نهایی

با فرا رسیدن تابستان خرید کفش چرم اسپرت، صندل زنانه و کفش‌های مجلسی افزایش می‌یابد. بعضی از افراد دوست دارند همیشه به روز باشند و بدانند که در فصول مختلف سال، چه کفش‌هایی مد است تا آن‌ها نیز بتوانند خود را با آن سازگار نمایند و عده‌ای نیز از سر کنجکاوی، به دنبال ترند هر فصل می‌باشند. به هر حال جزو هر دسته‌ای که باشید این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند و راهنمای شما در انتخاب کفش باشد. علاقمندان به صندل، می‌توانند صندل‌های بند بلند، پاشنه گوه‌ای و پاشنه پلتفرم را در این تابستان بپوشند. طرفداران کفش‌های خاص و مجلسی نباید کفش‌های پاشنه کریستالی، پاشنه مجسمه سازی و شفاف را از دست بدهند و در نهایت باید گفت اسپادریل‌ها و کفش‌های تخت باله نیز اگر براق و دارای رنگ‌های شاد باشند، ترند امسال محسوب می‌گردند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید جدیدترین کفش‌های چرم بودید تا شما هم بتوانید استایل به روز داشته باشید و کفش با کیفیتی انتخاب نمایید، می‌توانید به فروشگاه چرم کاکتوس مراجعه نموده و از محصولات، دیدن فرمایید.

مطالب مشابه را ببینید!