مجله تاپ‌ناز‌

جزایر بالی انتخاب مناسب گردشگری

جزایر بالی دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه پیوند این دو اقیانوس بزرگ جزایر بالی آب و هوای عجیب دارد. در نتیجه دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیائی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.این جزایر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است.

این جزیره سال ها است که مقصد اول گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است و چند سالی هم است که گردشگران ایرانی به آن اقبال نشان می دهند. اگر خطر باران های سیل آسا و سونامی ویران گرا وجود نداشته باشد به جرات می توان گفت هر وقتی در سال برای سفر به بالی مناسب است. آب‌ و هوای گرمسیری این جزیره با روزهای آفتابی و شب‌های خنک، بالی را تبدیل به یک مکان گردشگری برای تمام فصول کرده است.

جزایر بالی انتخاب مناسب گردشگری

دریای شفاف و ساحلی با شن های سفید وتمیز، که آب هایی درخشان و مناسب برای شنا و غواصی است. همه دست به دست هم داده اند که بالی را به یکی از زیا ترین سواحل تفریحی جهان تبدیل کنند. ساحل جزایر بالی به قدری جذاب است که بسیاری از گردشگران اروپایی و آمریکایی که در کشور خودشان نیز ساحل و دریا تفریحی کم ندارند ترجیح می دهند که به بالی سفر کنند. در این جزیره رستوران های شیک، کشتی های تفریحی بسیار لوکس، زمینهای گلف و هتل های رویائی پذیرای شما خواهند بود.زندگی شبانه در بالی خودش تجربه ی رویایی است. اینجا مکان آرامش است. شما هر چیزی که برای آرامش خود می خواهید در شب های بالی می توانید پیدا کنید.

بر بال های جزیره,جزایر بالی,گردشگری,تور گردشگری

  اما اگر اهل فرهنگ و تاریخ هستید و صرفا برای تفریح نمی خواهدی سفر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم به موزه اصلی بالی سر بزنید. این موزه یکی از بهترین‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ای با‌شکوه از حکاکی‌های مزین، ماسک‌های نقاشی شده، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی، ظروف سفالی و منسوجات از جمله دیدنی های موزه است. کنار این موزه ، این معبد با قدمت صد ساله حاوی یکی از مجموعه‌های ارزشمند خنجرهای بومی باستانی و دیگر سلاح‌ها، ابزار‌های موسیقی و تندیس‌های هندو است.اولواتو از دیدنی ترین معابد بالی است که بر فراز صخره مرجانی سیاه رنگ و امواج خروشان اقیانوس هند در جنوبی ترین منطقه بالی واقع است.

بر بال های جزیره,جزایر بالی,گردشگری,تور گردشگری

 اولواتو با مناظر چشم نواز و بسیار زیبایش ،بهترین مکان برای تماشای غروب زیبای خورشید است. بازدید از این معبد افسانه ای را به هنگام غروب خورشید توصیه می کنیم. این مجموعه از ساختمان‌های چوبی در سبک سنتی شامل آثار هنری اهالی بالی در عصر معاصر، ماسک‌های چوبی، حکاکی‌ها و نقاشی‌ها است و همچنین دارای تعدادی فروشگاه‌های سوغاتی است که در آنجا، کارهای هنرمندان بومی با قیمت ثابت به فروش می‌رسند.

بالی برای چندین قرن مرکز غنی میراث موسیقیایی قدیمیش معروف است و این هنرستان به حفظ این میراث سرشار ساخته شده است. اگر علاقه مند به رقص های محلی و اسطوره ای هستید برای دیدن استادان رقص در حال آموزش مهارت‌هایشان به هنرجویان به این هنرستان مراجعه کنید. البته این دست رقص های زیبا در بسیاری از هتل های این منطقه اجرا می شود. رقص بسیار سنتی آهسته و سرگرم کننده بالی را که با نوعی شمشیر به نمایش در می‌آید، یا Ramayana که همان صحنه‌های برگزیده از رقص موزون هندوی بزرگ است. صنایع دستی، نقاشی های زیبا، مجسمه بودا و دیگر مجسمه های هندو، پارچه های تزئینی و زیبا از جمله وسایلی است که می توانید به عنوان سوغاتی از بالی خریداری کنید.

بر بال های جزیره,جزایر بالی,گردشگری,تور گردشگری

 

مطالب مشابه را ببینید!