مجله تاپ‌ناز‌

جزیره کرس فرانسه + نگاهی به مکان های دیدنی و گردشگری جزیره زیبای کرس

جزیره کرس فرانسه

جزیره کرس یکی از زیباترین جزایر فرانسه است و به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری و تفریحی این منطقه شناخته می شود. جزیره کرس چهارمین جزیره وسیع در دنیا است که هر سال گردشگرن زیادی از نقاط مختلف دنیا به آن سفر می کنند. در این بخش شما می توانید بیشتر با جاذبه های این کشور آشنا شوید.

جزیره کرس شهرتی جهانی دارد که نام دیگر این منطقه زیبا کورسیکا است و در دریای مدیترانه واقع شده است. این منطقه مقصد گردشگران است و خیلی از مردمان فرانسه برای تعطیلات به این مکان می روند. کرس در منطقه بین دو جزیره با اهمیت ایتالیا و ساردینیا قرار دارد و این موقعیت جغرافیایی باعث ارزش بیشتر کرس شده است.

مردمان این منطقه بسیار مهمان نواز هستند و گویش رسمی دارند و به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در سفر به این جزیره می توانید از لذت های مختلف بهره ببرید و یکی از تفریحات خاص این منطقه، لذت خوردن غذاهای دریایی است که به شکلی شگفت انگیز سرو می شوند.

غذاهای این منطقه بیشتر با پنیر سرو می شوند و بسیاری از گردشگران ایرانی که به این منطقه می روند این غذاها را میل می کنند.

آشنایی با جزیره زیبای کرس در فرانسه

کورسیا 12 بندر اصلی دارد که در این بنادر امکان قایقرانی را برای گردشگران فراهم کرده است ولی جاذبه های این منطقه بسیار متنوع هستند. در کرس می توانید به 12 اسکله دسترسی داشته باشید که بسیار زیبا هستند و جاذبه های تاریخی به شمار می روند و برای گردشگران بسیار جذاب هستند. آرامشی که در نگاه به مناظر و چشم اندازهای کرس موجود است شما را مبهوط می کند این جزیره در بین جاذبه های فرانسه دارای شهرت و محبوبیت خاصی می باشد و محلی برای گشت و گذار زوج های جوان در ماه عسل می باشد. جذابیت های این منطقه بقدری زیاد است که خیلی از گردشگران آن را با مکان های دیدنی کن فرانسه مقایسه می کنند و از آرامش در این جزیره سخن می گویند.

جاذبه های تاریخی کرس

جزیره کرس مقصدی برای گردشگرانی است که به جاذبه های تاریخی به خصوص به زندگی ناپلئون بناپارت علاقه دارند و منطقه محل سکونت او اجاچیو بوده است. هر ساله تعداد زیادی تاریخ نگار و گردشگر به این منطقه می روند. ناپلئون یکی از بزرگترین سیاستمدرانی است که به عنوان امپراطور فرانسه از او یاد شده است و در حال حاضر موزه میسون بناپارات اطلاعاتی مهم در مورد این شخصیت در اختیار گردشگران قرار می دهد. آجاچیو جنبه تاریخی و فرهنگی دارد ولی زیبایی های خاصی دارد و زیباترین خلیج ها در این منطقه قرار گرفته اند. وجود کافه ها و رستوران ها در این منطقه باعث می شود تا گردشگران خیلی راحت تر و با خیالی آسوده به سراغ جاذبه های این منطقه بروند و از چشم اندازها لذت ببرند.

جزیره کرس فرانسه

جاذبه های فرهنگی کرس

این جزیره یا کورسیکا محلی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی و فستیوال های بزرگ می باشد و بسیاری از فستیوال های معروف و شناخته شده تئاتر و موسیقی که باعث جذب گردشگر و توریست می شود.

افرادی که به هنر علاقه دارند در سفر به این جزیره می توانند از این جشنواره ها دیدن کنند. خیلی از افراد ممکن است فرانسه را با وجود برج ایفل آن می شناسند اما تنها جاذبه های دیدنی فرانسه به این برج دیدنی ختم نمی شود جزایر دیدنی بسیاری نیز وجود دارند که می تواند توجه شما را به خود جلب کنند. مناظر دیدنی در سواحل کرس موجب شده اند تا جذابیت های فرانسه برای علاقه مندان بیشتر شود تماشای مناظر این منطقه و طبیعت زیبای آن موجب می شود تا هر فردی از این مناظر لذت ببرد همچنین جاذبه های فرهنگی در این منطقه همانند دیدنی های نیس فرانسه هستند.

این منطقه نه تنها از خارج گردشگران و توریست های زیادی را به خود جلب می کند بلکه مقصدی گردشگری برای فرانسوی ها نیز می باشد سبک زندگی در این جزیره برای خیلی از افراد جذابیت دارد زیرا مردمان این منطقه دارای فرهنگ های خاص خود هستند. سبک زندگی های ایتالیایی که در میان مردمان این جزیره به چشم می خورد در کنار گویش های ایتالیایی آن ها برای خیلی از افراد جای تعجب و حیرت دارد. همانطور که می دانید گویش رسمی در کشور فرانسه گویش کرسی است از این رو می توان گفت اکثریت فرانسوی ها نیز به همین زبان صحبت می کنند.

جزیره کرس فرانسه

اگر به جزیره کرس می روید از این مناطق دیدن کنید

در طی سال های اخیر که گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به کرس سفر می کنند با جاذبه های متعددی از آن آشنا می شوند که برخی از آن ها جذابیت دو چندان دارد یکی از مهم ترین شهرهای کرس شهر دیدنی بونیفاچیو است که یک شهر تاریخی است و دارای کلیساها و جاذبه های طبیعی زیادی است. جزایر لاوتزی که دارای چشم اندازهای زیبایی هستند از دیگر دیدنی های کرس محسوب می شوند این جزیره دارای ماسه های سفید رنگ است و آب های دریا نیز فیروزه ای هستند تجربه ای که در سفر به این منطقه ساحلی می توانید داشته باشید بسیار لذت بخش خواهد بود.

از دیگر دیدنی های جزیره کرس نیز می توان به منطقه جالب زندگی پنگوئن ها اشاره کرد این منطقه در آجاچیو قرار دارد و همانطور که ابتدا اشاره شد ناپلئون نیز در این منطقه سکونت داشته است و علاقه مندان می توانند از نزدیک موزه های این منطقه را نیز مشاهده کنند.

جشنواره های مختلف هم لذتی دیگر است که می توانید در سفرتان به کرس از آنها دیدن کنید. خیلی از افراد به موسیقی و تئاتر علاقه مند هستند و می توانند از این مناطق بازدید کنند. جذابیت های کرس خیلی متنوع هستند و شما می توانید در سفر خود به این منطقه با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی اشنا شوید. جزیره کرس یکی از مهمترین مکان های فرانسه است و گردشگران می توانند در سفرشان پس از این جزیره از مارسی هم دیدن کنند.

مطالب مشابه را ببینید!