مجله تاپ‌ناز‌

جمله انگیزشی کوتاه بهترین راهکار برای انگیزه گرفتنِ شما

برای دست‌یابی به موفقیت، انگیزه داشتن از جمله موارد با اهمیتی است که بسیاری از افراد آن را در نظر نمی‌گیرند و به همین دلیل در اکثر پروژه‌ها شکست می‌خورند. استفاده از روش‌های مختلف انگیزشی موفقیت در کسب و کارها آن‌قدر مهم است که همه‌ی افرادی که به مقام و منصبی می‌رسند، از این قابلیت استفاده کرده‌ و روی آن تأکید دارند. حال اگر به‌ دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب و کار، فرچون و بیزنس اینسایدر هستید توصیه می‌کنیم سری به وب‌سایت فارسی زبان دانشگاه کسب و کار بزنید تا با مطالب مختلف و اعجاب‌انگیز مرتبط با انگیزشی موفقیت آشنا شوید.

با مدیتشن انگیزه بگیرید

جمله انگیزشی کوتاه بهترین راهکار برای انگیزه گرفتنِ شما

افزایش انگیزه با مدیتیشن شدنی است؛ فقط کافی است که آن را به‌طور کامل در نظر بگیرید. در واقع مدیتیشن یا مراقبه یک تمرین ایده‌آل برای آرام‌سازی ذهن است که نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی آن افزایش انگیزه برای به موفقیت رسیدن است. برای این منظور کافی است که از روش‌های تجسم، صدا، نگاه کردن، تنفس و غیره استفاده کنید.

فیلم‌های انگیزشی تماشا کنید

فیلم‌های زیادی در دنیا وجود دارد که حس انگیزشی موفقیت افراد را قلقلک می‌دهد. این پیشنهاد را حتماً بررسی کنید چرا که می‌تواند تأثیر به‌سزایی در روحیه‌تان داشته باشد. این موضوع مخصوصاً برای موفقیت‌های گروهی بسیار موثر است. رستگاری در شاوشنگ، نظریه‌ی همه‌‍چیز، انیمیشن روح، دست نیافتنی‌ها، شلاق، فارست گامپ و غیره از جمله بهترین فیلم‌های انگیزشی هستند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

زندگی‌نامه افراد مشهور را بخوانید

یکی از بهترین راه‌های افزایش حس انگیزشی موفقیت مطالعه‌ی زندگی‌نامه افراد مشهور است. این‌که این‌گونه افراد چطور به موفقیت دست یافتند و چه مشکلاتی را از پیش رو برداشتند، احساس قوی بودن به شما عزیزان دست خواهد داد. برای این منظور توصیه به مطالعه‌ی زندگی‌نامه جول اوستین را داریم که به‌خوبی می‌تواند شما عزیزان را در مباحث انگیزشی کمک کند.

کتاب‌های انگیزیشی را فراموش نکنید

در حال حاضر کتاب‌های زیادی در این خصوص گردآوری شده است که از جمله می‌توان به کتاب جادوی فکر بزرگ، هنر ظریف رهایی، هفت عادت مردمان، راه دشوار آزادی، کیمیاگر و غیره اشاره کرد. در واقع هرکدام از این منابع به تنهایی می‌تواند عاملی برای افزایش انگیزش افراد باشد. به طورکلی کسب تجربه از کتاب فوق‌العاده دارای اهمیت است که حتماً باید به آن پرداخته شود.

از جمله انگیزشی کوتاه برای موفقیت استفاده کنید

بزرگان زیادی در دنیا وجود دارند که جملات قصار انگیزشی جذابی منتشر کرده‌اند. استفاده از این راه نیز می‌تواند مناسب افزایش انگیزش برای دست‌یابی به موفقیت باشد. البته فقط مطالعه‌ی این نوع از جملات کفایت نمی‌کند و باید به قدر کافی به مفهوم جملات نیز توجه ویژه کرد. از بهترین جملات انگیزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جمله انگیزشی کوتاه بهترین راهکار برای انگیزه گرفتنِ شما

  1.  این چالش‌ها هستند که شما را قدرت‌مند می‌سازند نه برنده شدن. (آرنولد شوارتزنگر)
  2.  ایرادی در زمین خوردن نیست تا وقتی خیلی زود بلند شوید. (وینس لمباردی)
  3.  این سنگریزه‌های داخل کفش است که صعود به قله را برای‌تان سخت می‌کند. (محمدعلی کلی)
  4.  پیشرفت‌های کوچک در روز، منجر به نتایج شگفت‌انگیز در آینده خواهد شد. (رابین شارما)
  5.  فهمیده‌ام هر چقدر سخت‌تر کار کنم، شانس بیشتری خواهم داشت. (توماس جفرسون)
  6.  اگر شکست بخورید احتمالاً ناامید می‌شوید؛ اما اگر تلاش نکنید، قطعاً شکست خواهید خورد. (بورلی سیلز)

شاد زندگی کنید

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شاد زندگی کردن، کسب انگیزه است. طبق آمارها افرادی که لحظات‌شان را به شادی می‌گذرانند، تصمیمات بهتری در زندگی اتخاذ می‌کنند. بنابراین اگر به این موضوع توجه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم که حتماً برای یک‌بار هم که شده آن را به صورت برنامه‌ریزی شده در زندگی‌تان به‌کار بگیرید. از جمله مواردی که می‌تواند به شادی بیشتر شما عزیزان منجر شود، می‌توان به قدردانی کردن، مهربانی و دوستی کردن با دیگران، بخشش و غیره اشاره کرد.

دسترسی به مقالات انگیزشی موفقیت در دانشگاه کسب‌وکار

دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه‌گذاری است که به افراد علاقه‌مند کمک می‌کند تا با افزایش انگیزه به موفقیت‌های آن‌چنانی دست یابند. همچنین این دانشگاه با در نظر گرفتن کسب و کارهای مختلف شما عزیزان را برای انتخاب یک موقعیت شغلی مناسب راهنمایی خواهد کرد. در این مقاله به‌طور خلاصه درباره‌ی مباحث انگیزشی موفقیت صحبت شد با این حال اگر به مقالات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، توصیه می‌کنیم که حتماً از دانشگاه کسب‌وکار به آدرس اینترنتی  http://businessuni.net استفاده کنید. در واقع در این وب‌سایت با موارد مختلف انگیزشی روبه‌رو خواهید شد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ دست یابید.

مطالب مشابه را ببینید!