مجله تاپ‌ناز‌

تا چه میزان باید برای خدمات سئو سایت هزینه کنم؟

به گزارش تیتان به نقل از “آژانس سئو دی ام روم” یکی از سؤالات مهمی که برای صاحبان کسب و کارها به وجود می‌آید، میزان بودجه‌ای است که می‌توانند صرف برون سپاری سئوی سایت خود به شرکت‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ کنند یا به ‌بیان ‌دیگر، هزینه سئوی آنهاست. همان طور که احتمالاً می‌دانید شرکت‌های مختلفی مانند دی ام روم در زمینه ارائه خدمات سئو به کسب و کار ها فعالیت می‌کنند.

به طور کلی دامنه خدمات سئو متنوع است و طبیعتاً قیمت این خدمات نیز با هم فرقی می‌کند. این موضوع طبیعتاً تصمیم گیری را برای کارفرمایان دشوار می‌کند، پس راه حل چیست؟

اگر شما هم جزو آن دسته از صاحبان کسب و کارها هستید که دوست دارید خدمات خود را در فضای وب توسعه دهید و نمی‌دانید که باید تا چه میزان برای خدمات سئوی سایت خود هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه انواع خدمات سئو بپردازیم.

خدمات سئو دی ام روم

انواع خدمات سئو و هزینه اجرای آنها

شاید باورتان نشود، ولی روزانه بیش از 360 میلیارد جستجو در اینترنت انجام ‌می‌شود. اگر موفق شوید با کمک خدمات سئو سایت، سایت خود را نیز وارد این بازار جذاب کنید، مطمئناً فروش چندین برابری را تجربه خواهید کرد. خدمات سئو ابعاد مختلفی دارد که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

تدوین استراتژی سئو دی ام روم

✔ خدمات طراحی سایت وردپرسی

اولین خدمتی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، طراحی سایت با CMS محبوب وردپرس است. سایتهای وردپرسی خیلی راحت‌تر از سایتهای دیگر سئو می‌شوند، چون برای گوگل و سایر موتورهای جستجو وردپرس کاملا بهینه شده اند.

طراحی سایت وردپرس برای کسب و کارهایی مناسب است که هنوز سایت ندارند یا می‌خواهند یک سایت جدید و قدرتمند را داشته‌ باشند که در آینده نیز امکان توسعه و ارتقا دارد. سایتهای وردپرسی را می‌توان با نصب انواع افزونه‌های سئو، سرعت، امتیازدهی و… تغییر داد و بهبود بخشید.

هزینه طراحی سایت وردپرسی:

هزینه طراحی سایت‌های وردپرس با توجه به نوع سایت متفاوت است. سایت‌ها انواع مختلفی دارند؛ سایتهای آموزشی، سایتهای شرکتی و سایتهای فروشگاهی. قیمت طراحی این سایت‌ها از 8 میلیون تومان شروع شده و با توجه به قابلیت‌ها و امکانات سایت تا مبلغ ۳۵ میلیون تومان و حتی بیشتر متغیر است.

✔ خدمات سئو و بهینه سازی سایت

یکی از پرطرفدارترین خدمات سئو، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این خدمت را تقریباً اغلب صاحبان وبسایت‌ها می‌شناسند، چون نقش مهم و پررنگی در رشد رتبه سایت‌ها و بهبود فروش اینترنتی آنها دارد. با کمک سئو می‌توانید به رتبه 1 گوگل برسید و فروش محصولات یا خدمات خود را به اوج برسانید.

هزینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت:

هزینه خدمات سئو با توجه به نوع کسب و کار شما، میزان درجه سختی رشد در آن حوزه، تعداد صفحات هدف سایت شما و… متفاوت است و معمولاً نمی‌توان برای آن حداقل یا حداکثر تعریف کرد.

در این مورد پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سئو دی ام روم استفاده‌ کنید. این تیم متخصص و حرفه‌ای با دریافت هزینه‌ای معقول و منصفانه به سئوی تخصصی و اصولی سایت شما، برندسازی کسب و کار، پیشی گرفتن از رقبا و افزایش فروش اینترنتی سایتتان کمک می‌کند.

✔ تدوین استراتژی سئو سایت

خدمت بعدی، تدوین استراتژی سئو سایت است. استراتژی سئو مانند یک نقشه مسیر است که راه درست را به شما نشان‌ می‌دهد و بیشتر مناسب کسب و کارهایی است که می‌خواهند خودشان سئوی سایت را انجام دهند. اگر وبسایت شما کوچک است و می‌خواهید خودتان روی رشد و بهبود رتبه آن کار کنید، بهترین خدمت «تدوین استراتژی سئو سایت» است.

هزینه تدوین استراتژی سئو سایت:

هزینه تدوین استراتژی سئو با توجه حوزه کسب و کار شما، نوع کلمات کلیدی و مواردی از این دست مشخص می‌شود و دقیقاً مانند خدمات سئوی سایت مبلغ مشخصی ندارد. با تدوین استراتژی سئو یک برنامه مدون و هدفمند خواهید داشت که در آن نوع صفحه‌ای که برای هر محصول یا خدمت باید داشته ‌باشید مشخص و اولویت بندی کلمات کلیدی تعیین ‌شده تا شما با یک استراتژی درست و اصولی به هدف خود برسید. به طور کلی تدوین استراتژی سئو بین 2 تا 5 میلیون تومان و در موارد خاص کمی بیشتر هزینه دارد.

آنالیز سئو سایت

✔ طراحی رابط کاربری

یکی دیگر از خدماتی که برای تعامل بهتر مشتریان با سایت شما لازم است، طراحی رابط کاربری برای داشتن بهترین تجربه کاربری یا همان خدمات UI / UX است.

رابط کاربری به تعامل آسان کاربر با سایت، زیبایی و جذابیت بصری سایت، اثربخشی بهتر آن، برندسازی، دسترسی آسان به بخش‌های مختلف سایت و در مجموع سئوی بهتر و سبقت گرفتن از رقبا کمک می‌کند.

هزینه طراحی رابط کاربری:

طراحی رابط کاربری برای سایت شامل آپشن‌های طراحی رابط کاربری، طراحی تجربه کاربری، طراحی منوها، طراحی دکمه ها، تایپوگرافی و فونت، طراحی کلاس پلتفرم و… است که می‌تواند در قالب استاندارد تا فرم اختصاصی انجام شود و معمولاً در این بخش هر شرکت با توجه به تجربه و کیفیت کار خود، تعرفه‌های ویژه خود را دارد.

(https://dmroom.co/ui-ux-design/)

✔ آنالیز سئو سایت

اما می‌رسیم به بخش خدمات آنالیز سئوی سایت که برای هر سایتی لازم است. آنالیز سایت به معنی بررسی نقاط قوت و ضعف سایت است. در فرایند آنالیز سایت عواملی که در بهبود یا افت جایگاه سایت و صفحات هدف آن تأثیرگذار هستند، شناسایی می‌شوند و به کسب و کار شما کمک می‌شود تا همگام و حتی پیش‌تر از رقبا حرکت کند.

هزینه آنالیز سئوی سایت:

خدمات آنالیز سایت شامل اقدامات تعیین اهداف و انتظارات از سایت، ارائه گزارشات به ‌صورت کتبی، شناخت مخاطب هدف، جستجوی کلمه کلیدی، بررسی بک لینک‌ها و تحلیل سئو رقبا است. هزینه این خدمات با توجه به شرکت ارائه کننده آن حداقل از 2 الی 2.5 میلیون تومان شروع می‌شود.

(https://dmroom.co/website-seo-analysis/)

✔ مشاوره سئو

یکی از پرطرفدارترین خدمات سئو برای اغلب کسب و کارها، دریافت مشاوره سئو است. مشاوره سئو بین 1 تا 2 ساعت زمان می‌برد، ولی در همین مدت زمان کوتاه با آنالیز دقیق وضعیت سایت و سئوی آن، هر آنچه باید برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید و اجرا کنید به شما می‌گوید.

در جلسه مشاوره سئو که همان جلسه پرسش و پاسخ با صاحب کسب و کار است و اهداف و انتظارات او از سایت مشخص می‌شود و مواردی مانند شناخت مخاطب هدف، تحلیل سئو رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی بک لینک‌ها و بررسی و تحلیل آمار و نتایج انجام‌ می‌شود.

همچنین اولویت بندی اقدامات و ایده‌ها، مشاوره برای دیزاین و طراحی سایت، پیاده سازی تکنیک و ترفندهای سئو و ارائه تقویم محتوایی ماهانه نیز انجام می‌گیرد.

هزینه مشاوره سئو:

هزینه مشاوره سئو با توجه به میزان تخصص و تجربه مشاور، انتظارات کارفرما از جلسه و سایر خدماتی که تمایل دارد در کنار مشاوره سئو دریافت کند، تعیین می‌شود. این هزینه یا به‌ صورت ساعتی اعلام می‌شود یا به ‌صورت پکیج مشاوره سئو. معمولاً برای یک یا دو ساعت مشاوره تخصصی سئو هزینه‌ای در حدود 1 الی 2 میلیون تومان و حتی بیشتر دریافت می‌شود.

(https://dmroom.co/seo-consulting/)

چنانچه تصمیم دارید برای توسعه کسب و کار خود یا رشد و بهبود موقعیت سایت خود اقدام کنید، با توجه به مواردی که توضیح دادیم می‌توانید خدماتی که برای وضعیت فعلی کسب و کارتان مناسب است، انتخاب کنید. اگر گمان می‌کنید توضیحاتی که در این مطلب ارائه کردیم کافی نیست، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سایت دی ام روم مراجعه و توضیحات و تعرفه‌های مربوط به خدمات سئو سایت را بررسی کنید.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام روم https://dmroom.co/

مطالب مشابه را ببینید!