مجله تاپ‌ناز‌

بررسی ترکیبات، میزان تاثیرگذاری و خرید آنلاین شامپو گیاهی با کیفیت

موضوعِ مو و سلامتیِ آن، شوخی بردار نیست! شما هیچ فردی را پیدا نمی‌کنید که به موهای سر خود حساس نباشد و دغدغۀ حفظ و سلامتی آن‌ها را نداشته باشد. همه به دنبال بهترین محصولات و شامپوهای گیاهیِ معتبر برای موهای خود هستند.

ما در این مقاله، کار شما و همۀ خوانندگان محترم را راحت کرده‌ایم و به طور مفصل به بررسی ترکیبات، میزان تاثیرگذاری و خرید آنلاین شامپو گیاهی با کیفیت می‌پردازیم. پس، بدون معطلی برویم سراغ‌شان!

تفاوت شامپو گیاهی و شامپو معمولی

شامپوهای گیاهی، دارای عصاره های طبیعی و گیاهی هستند که نه تنها به مو آسیب نمی‌زنند بلکه آن را احیا هم می‌کنند. اما شامپوهای معمولی از مواد شیمیایی تهیه می‌شوند و بعضا ممکن است دارای مواد خطرناک برای مو باشند، از سیلیکون گرفته تا نگه‌دارنده‌های آسیب‌زا. از این گذشته شامپوهای معمولی به دلیل نداشتن ترکیبات ترمیم کننده ممکن است چربی مو را از بین ببرند و موجب خشکی مو شوند.

بهترین شامپو گیاهی ایرانی

کشور عزیزمان ایران، در تولید بسیاری از کالاها و محصولات، پیشگام است و تولید شامپوی گیاهی، یکی از این موارد به شمار می‌آید. بهترین شامپو گیاهی— همان‌طور که از اسمش پیداست— باید حاوی مواد طبیعی و مغذی باشد؛ باعث تقویت و رشد مو شود؛ با انواع مو، سازگار باشد؛ از ریزش مو جلوگیری و به درخشندگی و خوش حالتی موها کمک کند؛ ترمیم‌کنندۀ موهای آسیب دیده باشد و شورۀ سر را رفع کند. بدون سولفات بودن شامپو گیاهی هم یکی از مزیت‌های آن به حساب می‌آید.

بررسی ترکیبات، میزان تاثیرگذاری و خرید آنلاین شامپو گیاهی با کیفیت

 

عصاره‌های گیاهی داخل شامپو چه چیزهایی هستند و چه نتایجی دارند؟

ناگفته پیداست که کیفیت و نوع عصاره‌گیری از گیاه و میزان مادۀ خشک داخل عصاره، از شرط‌های بسیار اساسی و مهم هستند و می‌توان گفت که اگر رعایت نشوند، مصرف شامپوی گیاهی با شامپوی معمولی هیچ فرقی ندارد. در وب سایت رسمی شرکت آسارا این موضوع به صورت کامل و در مقاله ای با نام شامپو گیاهی ضد ریزش چی خوبه؟ ایرانی باشه یا خارجی؟ به صورت کامل بررسی کرده ایم و توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

بنابراین، در ترکیب شامپوهای گیاهی، از عصاره‌های گیاهی که برای موها بسیار مفید هستند استفاده می‌شود. به‌ عنوان مثال در شامپو گیاهی آسارا برای موهای آسیب دیده و رنگ شده، از عصارۀ هیدروگلایگولی گردو و پوست انار استفاده شده است. به عبارت دیگر، آن چه خوبان همه دارند، این شامپو، یک جا دارد!

و یا شامپوهای گیاهی «آسارا» که مخصوص موهای خشک، چرب و معمولی هستند، هر کدام حاوی عصارۀ بابونه، حنا، کتیرا، سدر و رزماری‌اند!

نتیجۀ وجود این عصاره‌های گیاهی در شامپو گیاهی، برخورداری از موهایی سالم، درخشان و پرپشت است.

چرا از مصرف شامپوهای گیاهی قبل نتیجه نمی‌گرفتم؟

برای پاسخ به این سوال باید عوامل متعددی را در نظر گرفت که به دلیل طولانی شدن مطلب توصیه می کنیم مقاله ای که در بالا به آن اشاره کردیم را مطالعه کنید. اما به صورت کلی احتمال مشکلات زمینه ای وجود دارد و یا شامپو گیاهیِ مناسب برای جنس موهای خود را انتخاب نکرده باشید. مثلا اگر موهای چرب دارید، از شامپو گیاهی مخصوص موهای خشک استفاده کرده باشید.

چه بسا به برندِ شامپو گیاهی توجه نکرده باشید و برای تهیۀ آن، تحقیق لازم را انجام نداده باشید. برای مثال، با ملاحظۀ فروشگاه اینترنتی و آنلاینِ آسارا، می‌توانید به نتایج مناسبی دست پیدا کنید و با توجه به سابقه این برند و درصدِ رضایت‌مندی مشتریان، نتیجۀ دلخواه خود را از شامپو گیاهی مدنظرتان بگیرید.

بهترین شامپو گیاهی ضد ریزش مو

تعداد و تنوع شامپوهای گیاهی ضد ریزش مو بسیار زیاد است اما در این میان، شامپوهای گیاهی آسارا امتحان خود را پس داده‌اند و دوست صمیمیِ افرادی شده‌اند که یک‌بار از آن‌ها استفاده کرده‌اند و اکنون مشتری پروپاقرص آن هستند.

شامپو گیاهی بدون سولفات

بگذارید سخن را کوتاه کنیم و فقط به شما بگوییم که اگر در صدد هستید که موهای‌تان خشک نشوند، رنگ خود را از دست ندهند، آسیب‌دیدگی‌شان ترمیم شود، چربی طبیعی و رطوبت خود را حفظ کنند، از شامپو گیاهی بدون سولفات استفاده کنید! توضیحی از این ساده‌تر هم سراغ دارید؟!

2 2 e1670743236893

 خرید آنلاین شامپو گیاهی

به لطف وجود اینترنت و فروشگاه‌های آنلاینی مثل فروشگاه «آسارا»، شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین شامپوی گیاهی را با توجه به جنس موهای خود بخرید.

مطالب مشابه را ببینید!